Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo  (gelezen 4486 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo
« Gepost op: mei 20, 2014, 08:28:17 pm »

Wij gaan waarschijnlijk dit weekend een jametic rondo outdoor special uit 2011 aanschaffen. Nu zitten hier geen luifelzijwanden bij en deze willen we graag wel hebben. Een voortentuitbouw is op dit moment nog niet moodzakelijk, maar we willen de optie graag open houden. Omdat de kleur bruin/beige is in plaats van het gebruikelijke blauw/ecru, willen we niet de standaard blauwe zijwanden en uitbouw van de rondo of panorama kopen. De kleur van de dakota voor de luifelzijwanden of van de 4x4 en Dakota voor de voortentuitbouw komen het meest overenn. Navraag bij dealers en jamet zelf heeft tot nu toe nog geen reactie opgeleverd (anders dan ruil hem in voor een nieuwe panorama met zijwanden en uitbouw). Ook van vervat heb ik nog geen reactie gekregen of zij deze nog in de special kleur kunnen leveren.
Wellicht dat iemand hier weet of deze uitwisselbaar zijn.
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2014, 10:24:37 pm »

Wij hebben de opvolger van de Rondo, de Panorama. Hiervoor hadden we een Dakota en de maten van de luifel en voortent komen niet overeen. Ik zou langs een atelier gaan en iets laten maken in de juiste kleur.
Gelogd

RonvanTilburg

  • Gast
Re: luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo
« Reactie #2 Gepost op: mei 21, 2014, 01:01:37 am »

Informeer eens  bij de Wit in schijndel ik kreeg daar binnen een dag nette antwoorden op mijn mailtjes. Mijn ervaring met de importeur van Jamet is idd minder duurt soms 14 dgn voor je antwoord krijgt
Gelogd

Hobbes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
Re: luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo
« Reactie #3 Gepost op: mei 21, 2014, 12:22:04 pm »

Volgens mij was de beige uitvoering één die alleen bij Vervat verkocht werd. Misschien maar even met ze bellen voor het snelste antwoord.
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo
« Reactie #4 Gepost op: mei 21, 2014, 07:39:55 pm »

Ik heb inmiddels een reactie van zowel de Jong als van Jamet zelf en beide geven aan dat de zijwanden en de uitbouw van de rondo en de dakota uitwisselbaar zijn. Voor de luifel zijwanden moesten we er wel opletten dat de ritsen tot onder doorlopen en ook aan de zijkant, maar dat zal ook voor de originele het geval zijn. Ik hoop nog dat Vervat de originele op voorraad heeft en anders op zoek naar de bruine van de dakota.Jammergenoeg is nu net de kleur naar kaki veranderd.
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo
« Reactie #5 Gepost op: mei 26, 2014, 12:40:48 pm »

De wit uit Schijndel is dus de enige dealer die ik heb gemaild, die niet gereageerd heeft. Vervat zelf is vrij lastig bereikbaar,op mail wordt niet gereageerd maar na lang volhouden heb ik ze uiteindelijk wel telefonisch kunnen bereiken. Helaas hadden ze niks meer op voorraad. Bij obelink hebben ze ze nog wel, maar dat is wat ver weg voor ons, dus ik hoop dat de Vries ze wel nog heeft.
Gelogd

oscar

  • Gast
Re: luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo
« Reactie #6 Gepost op: mei 26, 2014, 09:40:39 pm »

Probeer vouwwagen centrum noord bergum eens
http://www.vouwwagencentrumnoordbergum.nl
+31 511 47 26 09
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: luifel zijwanden en voortent uitbouw jametic rondo
« Reactie #7 Gepost op: mei 27, 2014, 08:09:32 pm »

Vouwwagen centrum noordbergum heeft ze inderdaad ook. Daar kan je ze via de webshop kopen. Maar dat is ook echt totaal niet in de buurt en daar waren de zijwanden dertig euro duurder.
Ik vind het sowieso aardig aan de prijs, €600 voor een zijtent en €432 voor luifelzijwanden. Ik vraag me wel eens af of het nou echt nog duurder zou zijn als je het zelf ergens zou laten maken. Geen idee wat het dan kost.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal