Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Arizona vragen  (gelezen 2457 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

G.Suelmann

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 211
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country bj 2008
Arizona vragen
« Gepost op: juni 10, 2015, 08:56:18 pm »

We zitten met een 2-tal vragen mbt onze Jamet Arizona en hopelijk heeft 1 van jullie de antwoorden.
Vraag 1: We hebben gordijnen om het keukenblok aan het zicht te onttrekken maar waar maak je ze aan vast? Zit immers geen rail zoals bij de ramen.
Vraag 2: Weet iemand toevallig de afmetingen van de houten plaat die onder in vaste kast ligt? (waar ook het kapstokje met het touwtje in hoort te hangen). Bij ons ontbreekt deze plaat nl.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Gelogd
Live today to create a memory for tomorrow...

Marinajl

  • Gast
Re: Arizona vragen
« Reactie #1 Gepost op: juni 11, 2015, 11:05:32 am »

volgens mij moeten die keukengordijnen gewoon met touwtjes opgehangen worden aan de dakstokken. Wij hebben hier nooit gebruik van gemaakt.
Ook de plaat hebben we nooit onderin de kast gelegd, ik weet geen maten, sorry.
Gelogd

back-again

  • Gast
Re: Arizona vragen
« Reactie #2 Gepost op: juni 11, 2015, 01:40:13 pm »

Je gordijnen moeten een touwtje met 3 klemmen hebben om aan je frame vast te maken. En vraag 2 helaas hebben wij geen plaat maar onze mobicool koelkast past er wel mooi in😉
Gelogd

arjanmeijerman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 153
Re: Arizona vragen
« Reactie #3 Gepost op: juni 11, 2015, 03:58:16 pm »

Wij hebben een profiand ladekastje met harde bovenkant in deze kast geplaatst. Hierboven op straat de waterkoker, koffiemachine en de elektra voor opladers ed. Past perfect en alles mooi veilig buiten bereik van de kinderen.
Gelogd

arjanmeijerman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 153
Re: Arizona vragen
« Reactie #4 Gepost op: juni 11, 2015, 04:00:26 pm »

Bij bij onze vorige Louisiana vouwwagen hadden we inderdaad een touwtje met drie klemmen voor de keuken gordijnen, hoe het bij onze nieuwere Arizona zit weet ik eigenlijk niet. Ik verwacht hetzelfde
Gelogd

G.Suelmann

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 211
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country bj 2008
Re: Arizona vragen
« Reactie #5 Gepost op: juni 11, 2015, 04:14:20 pm »

Je gordijnen moeten een touwtje met 3 klemmen hebben om aan je frame vast te maken. En vraag 2 helaas hebben wij geen plaat maar onze mobicool koelkast past er wel mooi in😉

Een touwtje met 3 klemmen?  :?
Zou iemand daar een foto van willen posten want we kunnen ons er geen voorstelling van maken hoe dat er dan uit ziet?  :? :?
Gelogd
Live today to create a memory for tomorrow...

arjanmeijerman

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 153
Re: Arizona vragen
« Reactie #6 Gepost op: juni 12, 2015, 09:55:28 pm »

Die van mij komt pas weer uit de stalling als we op weg gaan naar Frankrijk. Het is echter heel simpel: er zit een touwtje in de bovenste tunnel van de twee gordijntjes. Er gaat een touwtje door beide gordijntjes. Vervolgens zit er een buisklemmetje in het midden en één aan elk uiteinde. Die haak je aan de buis . Zo span je dus het touwtje en hangen de gordijntjes aan het touwtje naast elkaar voor de keuken. Vanuit het midden kun je ze opzij schuiven en verdwijnen ze achter de hangende flappen met vakjes die aan het plafond vast zitten.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal