Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon  (gelezen 977 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eriktam

  • Gast
tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon
« Gepost op: april 22, 2018, 10:34:39 pm »

 Wij willen dit jaar weer eens met de vw op vakantie,de vw heeft een tijd in de stalling gestaan vanwege het zeer slechte slaapcomfort,
Nou heb ik de pech dat ik reuma heb en ook nog rugpatient ben en het slapen op de dunne matrasjes is niet goed gegaan de laatste keer wat erg jammer is,
zijn er mensen die goede tips hebben wat ook nog een beetje te betalen is want een matras van 700 euro heb ik thuis al.

Ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem bij voorbaat alvast bedankt   
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon
« Reactie #1 Gepost op: april 22, 2018, 10:41:48 pm »

is een froli systeem misschien iets. Dat zijn schotels die je onder je matras op de plank bevestigd
« Laatst bewerkt op: april 22, 2018, 10:45:01 pm door Daan Rene »
Gelogd

muis

  • Gast
Re: tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2018, 11:42:56 pm »

Het grootste probleem is de dikke en hardheid van het matrad. Vervangen helpt al heel veel.  In combinatie met froli scheelt enorm :J
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon
« Reactie #3 Gepost op: april 23, 2018, 09:03:01 am »

Ik heb dezelfde problemen ( rug en reuma), en had ook een probleem met de hardheid van het matras. Wij hebben dit opgelost met een 7 cm. dikke topper van traag schuim op de matras. Slaap nu voortreffelijk in de vouwwagen. Nadeel is nu wel dat er bij het inklappen geen beddengoed meer kan blijven liggen, de topper blijft wel  liggen met het inklappen.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

elianmars

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 145
  • Merk Vouwwagen: RM Runner S 1998
Re: tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2018, 09:51:35 am »

Wij hebben het dunne schuimmatrasje van onze vouwwagen vervangen door een self inflatable matras. Slaapt echt fantastisch. Het voordeel van zo'n matras is dat je 'm naar wens harder of zachter kunt maken. Is niet te vergelijken met een luchtbed, trouwens. Dit ligt veel beter.

Wij hebben deze: https://m.campz.nl/outwell-dreamboat-double-zelf-opblaasbare-slaapmat-12cm-groen-479968.html

De kinderen slapen op een 7 cm dikke SI.
Gelogd

Super de luxe

  • Gast
Re: tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon
« Reactie #5 Gepost op: mei 12, 2018, 12:34:59 am »

Wij hebben bij Ikea een topper gekocht, wel iets smaller, maar wel 1000x fijner dan dat  eier-schuim
Gelogd

eriktiel

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 201
  • Merk Vouwwagen: jamet
  • Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vw
Re: tips voor oplossing slaap probleem jamet canyon
« Reactie #6 Gepost op: mei 13, 2018, 07:28:29 pm »

wij begonnen met het standaard matras..Veel te slap. Toen een 2 persoons opblaasbaar bed erin gelegd. Maar als mijn vrouw zich omdraaide dan stuiterde ik tegen het plafond. Net een springkussen. Nu hebben we sinds 2 jaar zelf inflatable matrassen bij De Wit gehaald van 10 cm dik. 2x 1 persoons. Met een trekband aan elkaar tegen het schuiven. Slaapt perfect! Wel hebben we op de matrassen eerst een strandlaken en daarna 2 matras overtrekken geplaatst voor de opvang van het zweet. De matrassen ademen niet namelijk. Waren wel 89 euro pst. Wel even proberen in de winkel want het scheelt echt per matras!
Gelogd
Jamet Louisiana. Liever mijn vrouw met overgewicht dan mijn vouwwagen!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal