Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Achterlampen Jamet Louisiana  (gelezen 7092 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanker

  • Gast
Achterlampen Jamet Louisiana
« Gepost op: augustus 11, 2009, 09:29:20 pm »

Hallo,

Van mijn Jamet Louisina (uit 1994) zijn beide achterlichten kapot. Nu ben ik op zoek naar nieuwe kappen. Het merk/type is Sacex 2711. Weet iemand of deze nog te krijgen zijn?
Gelogd

Paulus

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #1 Gepost op: augustus 11, 2009, 09:41:59 pm »

Hoi hanker

als de kappen beiden kapot zijn en ze moeilijk te krijgen zijn kun je overwegen om er nieuwe lampen op te zetten. Er is keuze genoeg. Tenzij je gehecht bent aan de originele lampen...

Een willekeurig google-resultaat: http://www.handelsonderneming-g-rietveld.nl/index.php?cat_id=13

Succes!

Ze hebben hier ook trouwens de veelbesproken afstandsbedienbare mistlamp!
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2009, 09:44:07 pm door Paulus »
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #2 Gepost op: augustus 11, 2009, 10:58:10 pm »

Bij de obelink heb ik ze wel eens zien liggen, zijn stevig aan de prijs en er waren er niet veel meer. Moet ze zelf ook nog een keer vernieuwen maar ga dan wel naar een aanhangerbedrijf hier in de buurt om anderen te halen :)
Gelogd

HarryV

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2009, 11:25:46 pm »

vervat heeft standaard units liggen. paar weken geleden was de winkel wel bijna leeg, maar ik heb ze nog gezien
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #4 Gepost op: augustus 11, 2009, 11:31:08 pm »

inderdaad, voor een paar tientjes is alles dan weer fris. als je bij het afmonteren van de oude lampen alles even markeert dan zet je ze zo over :)
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #5 Gepost op: augustus 12, 2009, 08:07:08 am »

Wellicht bij Bodoet? De handelaar in 2e hands klapkar onderdelen? (Als je origineel wilt).

Wel een mooie gelegenheid om er direct mooie strakke lichten op te zetten. Iets met LED oid. Pimp your klapkar!

Mogen we ook weten hoe ze beide kapot zijn gegaan of vertel je dat liever niet  ;)
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

hanker

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #6 Gepost op: augustus 14, 2009, 09:35:16 pm »

Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Ga eerst maar eens bij Obelink kijken en anders bij Bodoet. Hoe ze kapot zijn gegaan weet ik niet, heb de wagen zo gekocht.
Pimpen hoeft niet zo nodig, als het heel is vind ik het prima. Heb overigens wel nieuwe liggen (had de vorige eigenaar gekocht) maar die hebben een andere maat en moet ik de hele unit wisselen.
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #7 Gepost op: augustus 14, 2009, 10:22:15 pm »

led is ook vrij duur, en moet een E keurmerk hebben........... anders mag je ze niet eens gebruiken :)
Gelogd

blok

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #8 Gepost op: augustus 14, 2009, 10:26:15 pm »

Waarom moet er een e keur merk in zitten dan.

Denk je dat dat in alle lampen zit en dat oom agent daar naar kijkt.

Als je verlichting aan kleur voldoet dus rem en verlichting rood en achteruit wit knipper oranje zal er niemand naar kijken
Gelogd

Joseppe

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #9 Gepost op: augustus 14, 2009, 10:42:31 pm »

Waarom moet er een e keur merk in zitten dan.

Denk je dat dat in alle lampen zit en dat oom agent daar naar kijkt.

Als je verlichting aan kleur voldoet dus rem en verlichting rood en achteruit wit knipper oranje zal er niemand naar kijken

zit al jaren op een autoforum en kan je zeggen dat verlichting aan een aantal voorwaarden moet voldoen, dit om zichtbaar te zijn, goed overzichtelijk  en ook zijn er bep. afmetingen verhoudingen verbonden aan een aantal onderdelen van de verlichting.
Veel vrienden van me hebben al heel wat bekeuringen gekregen omdat ze rondreden met zelf aangepaste achterlichten (opgepimpt met leds of donkerder gespoten) of aangeschaft die uit China etc. kwamen zonder E keur, veel led variantn horen hier ook bij. Vandaar dat je er wel op moet letten, eveneens is een mistachterlicht ook verplicht vanaf een bep. jaartal . Mijn Canyon valt er gelukkig buiten, ik heb echter wel dit gedeelte netjes uitgeprint van de Politiewebsite en bii mijn Vouwwagenpapieren bijingesloten ;)
Gelogd

marcel.s

  • Gast
Re:Achterlampen Jamet Louisiana
« Reactie #10 Gepost op: augustus 15, 2009, 09:35:11 am »

http://www.deleukstestickers.nl/shop/index.php?cPath=75&osCsid=

misschien staat hier wat voor je tussen, ff aanhangers aan klikken
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal