Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Arizona imperiaal  (gelezen 2409 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spanbandje

  • Gast
Jamet Arizona imperiaal
« Gepost op: augustus 30, 2009, 09:50:07 pm »

Hallo ik ben sinds 4 weken de trotse bezitter van een Jamet Arizona ( geen Nieuwe) na jaren met een tent op locatie gehuurd te hebben, hebben we de knoop doorgehakt en een vouwwagen gekocht.
Nu wilde ik een Imperiaal kopen voor deze wagen maar vond deze nogal gammel, en de bevesteging vond ik uit technisch oogpunt niet perfect, ik wil de fietsen van de kinderen meenemen, mijn vraag is nu, hoe verloopt de procedure als je overnacht ??  moet je het imperiaal compleet verwijderen og kan deze naar voren klappen ?? en is de buizencontructie stevig genoeg, het ziet er uit als 22mm verwarmingsbuis.
Ik hoor wel wat de ervaringen zijn

Ik vond deze site, en ben gelijk lid geworden, perfect ga zo door. ik heb gelijk nog twee vrienden een mail gestuurd met link over deze site.

M.v.g. Marcel.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Jamet Arizona imperiaal
« Reactie #1 Gepost op: augustus 30, 2009, 09:58:23 pm »

Altijd leuk te horen dat leden tevreden zijn.

Maar je moet om te overnachten eerst de fietsen er af halen en dan ook de imperiaal.
Niet handig dus.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

HarryV

  • Gast
Re:Jamet Arizona imperiaal
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2009, 11:13:52 pm »

Als het een origineel imperiaal is, moet het geen probleem zijn. moet toegeven het lijkt gammel. de eerste kilometers voel ik me ook nooit echt op m'n gemak.

tip: doe wel stukjes rubber tussen het vierkante gedeelte van de steunen en de wagen
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal