Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omlaag

Auteur Topic: Jametic 2010 drama  (gelezen 29852 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Piet Peters

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #15 Gepost op: augustus 23, 2010, 09:13:16 pm »

wij hebben nog geen tijd gehad met mooi weer om onze nieuwe Jamet Arizona 2010 op te zetten :?
we hebben hem nu 2 weken maar ik wordt al bang als ik dit lees. :(
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #16 Gepost op: augustus 23, 2010, 09:17:59 pm »

Niet doen.
Zo slecht zijn ze ook niet.

Anders even op de klapmeeting uitproberen?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #17 Gepost op: augustus 23, 2010, 09:24:32 pm »

Op zich is de Trigano het solidere merk van Trigano Industries... De Jamet is volgens mij het midden merk, maar dat weet ik niet zeker.

De uitdraaisteunen van Trigano en Jamet zijn gelijk...
Raclet zit er tussen in
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #18 Gepost op: augustus 23, 2010, 09:27:26 pm »

HIER een topic over de Jametic outdoor en de problemen daarbij
Gelogd

Piet Peters

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #19 Gepost op: augustus 23, 2010, 09:58:06 pm »

Anders even op de klapmeeting uitproberen?

Dan moet ik jammer genoeg werken.
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2010, 10:02:28 pm door PietP »
Gelogd

jd68

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #20 Gepost op: augustus 29, 2010, 09:30:16 pm »

Het lekken van water in de bak schijnt veel voor te komen hoorde ik vanmiddag van de dealer. Er komen veel wagens terug hiervoor. Ik denk dat het via de wielkasten is binnen gekomen. Ook bij de contourlampjes op de voorzijde zaten watersporen.
De tent is niet goed strak af te spannen. Ik weet niet of dit komt doordat de tent niet goed is, of het grondzeil. Zie bijgaande foto en ontdek de knik in de tent ter hoogte van het schort aan de zijkant van de tent. Ergens klopt er iets niet. De wagen staat hier op vlakke grond, speciaal uitgezocht afgelopen weekend. Met de dealer is vandaag afgesproken om de klachtenlijst te mailen, waarop deze dan zal reageren.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #21 Gepost op: september 06, 2010, 08:20:38 pm »

Even een update betreffende de klachten met de Jametic. Dealer gebeld of de klachtenlijst was ontvangen via de mail. Wist hij niet, maar hij was er zeker van dat het wel goed zou komen. 5 dagen later heb ik per mail maar om een bevestiging gevraagd of mijn mail was aangekomen. Andere dag bericht dat de mail was ontvangen. Inmiddels zijn we 14 dagen na het sturen van de klachtenlijst, maar geen enkele reactie nog van de dealer op de klachten. Maar weer bellen morgen. Begin een beetje de kriebels te krijgen van deze handelswijze.
Hedenmiddag bericht ontvangen van de dealer met het verzoek op een zaterdagochtend langs te komen met de vw om de problemen te bekijken. Lijkt er tenminste weer op. Alleen beetje jammer dat je er eerst weer achteraan moet bellen om dit gedaan te krijgen.
« Laatst bewerkt op: september 07, 2010, 02:12:57 pm door jellejawa »
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Dirk willem

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #22 Gepost op: september 16, 2010, 11:12:58 pm »

Hallo Jelle,

Wat is de status van je bezoek bij de dealer en welke dealer ben je geweest. Ik heb een Jametic uit 2009 en kan me bijna niet vinden in de aandachtspunten die jij hebt benoemd. Daarom ben ik ook zo benieuwd wat en hoe verder.

Suc6 ermee en ik hoop dat het allemaal positief en naar volle tevredenheid word afgerond.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #23 Gepost op: september 17, 2010, 08:08:31 am »

Wat is de status van je bezoek bij de dealer en welke dealer ben je geweest. Ik heb een Jametic uit 2009 en kan me bijna niet vinden in de aandachtspunten die jij hebt benoemd. Daarom ben ik ook zo benieuwd wat en hoe verder.
Suc6 ermee en ik hoop dat het allemaal positief en naar volle tevredenheid word afgerond.
Zaterdag 11 sept heb ik de vw naar de dealer gebracht. Die wuifde een aantal punten nogal vlotjes terzijde. Alsof het zo zou horen. Knik in de zijkant, dat grondzeil zweeft langs de kanten, het bed wat niet vlak wil door de gasveer. Lekkage alleen eerste jaar. Lekkende ritsen dat kan. Water binnen via de Wielkasten is een algemeen probleem, wordt gemaakt. Ik heb hem de lijst gegeven en ze gaan er mee aan de slag. Ik heb nog niets gehoord. Ze zullen meer te doen hebben en wacht dus nog even af. Het gaat om de Vries in Heerhugowaard.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

michieldh

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #24 Gepost op: oktober 03, 2010, 01:21:03 pm »

Hallo Jelle,

Hoe is het nu met alle problemen rond jullie Jametic?
Is alles goed opgelost bij de dealer of heb je nog geen (goed) nieuws?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #25 Gepost op: oktober 03, 2010, 05:02:32 pm »

De vw is inmiddels 3 weken bij de dealer. Ik heb nog niets van hen vernomen. De bedoeling is om maandag te bellen, of dinsdag langs te gaan. Ben dan toch in de buurt.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

screech

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #26 Gepost op: oktober 06, 2010, 08:24:03 am »

nou, en???? alweer wat wijzer geworden?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #27 Gepost op: oktober 06, 2010, 10:39:29 am »

nou, en???? alweer wat wijzer geworden?
Voor een klein deel. Gisteren heb ik de dealer gebeld.
"we zijn er mee bezig!". Hmmm. 
"de importeur is vorige week geweest en heeft gekeken!". Hmmm, nog niet veel wijzer.
"eind van de week hoor je meer!". Hmmm, we zullen zien en eigenlijk niets wijzer op dit moment.
IK neem aan dat de importeur voornamelijk is wezen kijken naar de productiefout betreffende het binnenlopen van water via de wielkasten. Afwachten maar weer....
Ik zag vorige week dat er heel veel Jamets stonden met kentekenplaten bij de dealer. Allemaal klachten lijkt het. Jammer dat we er zo weinig over horen van andere Jametters. Want er zijn heel veel verkocht vorig jaar.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

muis

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #28 Gepost op: oktober 06, 2010, 11:10:23 am »

Tja, ik wilde op de beurs voor het forum wat vragen stellen bij Jamet maar voor zover ik nu kan zien staan ze daar niet.

Spannend wat er uit komt. Blijft balen hoor, hoop voor je dat alles netjes opgelost wordt :J
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Jametic 2010 drama
« Reactie #29 Gepost op: oktober 06, 2010, 11:25:42 am »

Ja, vreemd ook. Want auto's worden massaal teruggeroepen als er wat mis blijkt te zijn, maar bij vouwwagens proberen ze dus zo min mogelijk ruchtbaarheid aan te geven.

En persoonlijk vind ik het professioneler over komen door het gewoon te melden en te verhelpen, dan zo één op één de klant proberen (minimaal) van dienst te zijn.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal