Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ervaring met de Jamet Dakota outdoor  (gelezen 9830 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petertje1970

  • Gast
Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Gepost op: augustus 29, 2010, 09:35:40 am »

Hallo allemaal,

Wij zijn hartstikke nieuw hier maar vinden dit al geweldig leuk.
Maar het volgende.
Wij zijn een gezinnetje met een dochter van 8 mnd en we zijn van van plan een vw aan te schaffen. We hebben allebei in onze jeugd gekampeerd mijn vrouw vw en caravan trekkend door europa en ik in ons mooie Nederland.
We hebben een paar keer wat gehuurd maar wij missen het kampeer gevoel/gezelligheid op de stacaravans velden.
Nu zijn we vandaag bij Vervat geweest en zijn eigenlijk gevallen voor de Jamet Dakota Outdoor met de tunnelvoortent waarom?
1 De ruimte 2 Volgens de verkoper vrij simpel (vlot) op te zetten.
Nou zouden we  graag ervaring willen weten van andere die dit model hebben.
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de Vries uit Heerhugowaard als dealer.

Alvast bedankt voor de reacties van jullie, ervaringen,tips enz.

Groetjes,Peter
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #1 Gepost op: augustus 29, 2010, 10:51:13 am »

Geen ervaring zelf.
Maar wat ik ervan gezien heb is positief best wel snel en niet al te moeilijk op te zetten.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2010, 05:42:30 pm »

Ken de Vries niet als dealer (als in vw gekocht), maar wel de winkel en het personeel, altijd aardig behulpzaam etc.
« Laatst bewerkt op: september 06, 2010, 10:12:29 pm door klavertjes »
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Andre-nl

  • Gast
Re:Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #3 Gepost op: augustus 29, 2010, 08:11:51 pm »

hoi

wij zijn zelf ook nog aan kijken/zoeken maar wat ook een leuke optie is : http://www.aartkok.nl/tenttrailers/kampala/
Deze willen wij ook nog eens gaan bekijken bij een dealer maar dit lijkt ons ook een mooie vw.

suc6 met zoeken ..

Andre
Gelogd

peter123456

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 437
  • Merk Vouwwagen: (G) roadmaster
Re:Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #4 Gepost op: augustus 29, 2010, 09:53:43 pm »

de vries is ook roadmaster dealer, maar als je met gerichte vragen doorover komt blijft het alleen bij vertellen,
spullen voor de roadmaster zijn niet aanwezig........? ::)

                     Peter
Gelogd
nu roadmaster familie S, was holtkamper Family de luxe.....
heet tegenwoordig (g)roadmaster

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #5 Gepost op: augustus 30, 2010, 04:21:55 pm »

Wij hebben een Jametic gekocht bij de Vries. daar hebben we heel veel ellende mee gehad afgelopen zomer, zie Jametic 2010 drama elders op het forum. De kwestie ligt nu bij de Vries. 23 aug. gebeld en de klachtenlijst gemaild. Reactie bleef uit. 27-8 nogmaals gemaild, kreeg toen bevestiging dat de klachtenlijst was aangekomen en zou worden behandeld. Nu is het even afwachten wat er gaat gebeuren. Verder inderdaad vriendelijke en behulpzame mensen als je iets wilt kopen. Het grondzeil van de Jametic lekte, dat is wel zonder morren gerepareerd. Er ontbraken een paar stokken, die zijn ook keurig nageleverd.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

petertje1970

  • Gast
Re:Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #6 Gepost op: september 06, 2010, 10:09:50 pm »

Hoi hoi,

Ten eerste bedankt voor jullie reactie.Ik hoop dat het met de ramp Jametic goed komt ga er wel van
uit de Vries bestaat al 30 jaar en ik denk dat je dat zonder service niet redt. Maar is er niemand die
afgelopen zomer met een Dakota outdoor aan het camperen is geweest.
Wij willen a.s. zaterdag de vw bestellen lees hier wel wat negatieve ervaringen maar dat heeft ieder merk wel denk ik
als het echt zo beroerd was geweest hadden de meeste geen Jametic gekocht en bestond het geen 20 jaar.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #7 Gepost op: september 07, 2010, 10:12:18 am »

Hoi hoi,

Ten eerste bedankt voor jullie reactie.Ik hoop dat het met de ramp Jametic goed komt ga er wel van
uit de Vries bestaat al 30 jaar en ik denk dat je dat zonder service niet redt. Maar is er niemand die
afgelopen zomer met een Dakota outdoor aan het camperen is geweest.
Wij willen a.s. zaterdag de vw bestellen lees hier wel wat negatieve ervaringen maar dat heeft ieder merk wel denk ik
als het echt zo beroerd was geweest hadden de meeste geen Jametic gekocht en bestond het geen 20 jaar.
Het is inmiddels 14 dagen geleden dat ik contact heb gehad met de vries, maar helaas nog niets vernomen. Een bevestiging van de ontvangst van mijn mail moest ik zelf weer achteraan bellen om die te krijgen. Beetje jammer, want in beginsel kwam de firma goed over op ons.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Remco Heeringa

  • Gast
Re: Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #8 Gepost op: februari 13, 2012, 07:53:35 pm »

Hoi zoals je in mijn topic gelezen hebt, hebben wij dit voorjaar de Dakota gekocht.
Zodra wij ervaring hebben (dat gebeurd dit jaar in het pinksterweekend) misschien hebben jullie er wat aan
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #9 Gepost op: februari 14, 2012, 06:44:07 am »

Hoi hoi,
Ten eerste bedankt voor jullie reactie.Ik hoop dat het met de ramp Jametic goed komt ga er wel van
uit de Vries bestaat al 30 jaar en ik denk dat je dat zonder service niet redt. Maar is er niemand die
afgelopen zomer met een Dakota outdoor aan het camperen is geweest.
Wij willen a.s. zaterdag de vw bestellen lees hier wel wat negatieve ervaringen maar dat heeft ieder merk wel denk ik
als het echt zo beroerd was geweest hadden de meeste geen Jametic gekocht en bestond het geen 20 jaar.
Ik zie ineens nog mijn post over de Vries. Inmiddels zijn alle problemen opgelost door de vries. dat had ik ook al beschreven in mijn Topic over de Jametic.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Ervaring met de Jamet Dakota outdoor
« Reactie #10 Gepost op: februari 18, 2012, 08:48:57 am »

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Na deze zomer willen wij een Dakota Outdoor AS kopen, hopelijk via een leuke aanbieding. Ik heb er afgelopen najaar een complete studie van gemaakt en kwam uit op de Jamet Dakota, omdat die aan de meeste van onze wensen voldoet en ook nog eens leuk geprijsd is. Grootste nadeel vonden wij dat je er geen 100 km/u mee mocht rijden in Duitsland, maar dat is nu dus ook opgelost.

Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind (nu 5,5 jaar), dus qua ruimte moet het voldoende zijn, zeker met de extra luifel en zijwanden die we erbij willen aanschaffen.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal