Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl  (gelezen 12190 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hobbes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #15 Gepost op: juni 16, 2011, 10:04:48 am »

Ik moet er even bijvermelden dat ik niet een disselbak van Jamet heb. Denk dat die van mij sowieso wat groter is dan de bedoeling is. Maar als
je dat één keer gewend bent is het toch wel lekker. Het nadeel is idd dat je er niet bij kan als je vw staat. Daarom halen we er alles uit en stoppen
dingen zoals het dekzeil erin, die heb je toch niet nodig tijdens de vakantie.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #16 Gepost op: juni 16, 2011, 04:40:19 pm »

Ik ben overigens wel benieuwd hoe dat er dan uit ziet, als het doek over de disselbak zit! :#

heb je er foto's van?
Gelogd

Hobbes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #17 Gepost op: juni 16, 2011, 07:46:41 pm »

Heb even gekeken, maar ik kom er achter dat de disselkant een niet echt fotogeniek is blijkbaar  ;) Heb er dus geen foto van, maar het is niet een super
strak geheel. Valt me op dat in de folders van Jamet die kant ook niet te zien is. Was zelf wel nieuwsgierig hoe zij dat gedaan hebben.
Gelogd

uknowwho

  • Gast
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #18 Gepost op: juni 16, 2011, 08:28:18 pm »

volgens mij is het zelf zo dat hij bij Obelink en op diverse sites zonder disselbak staat.... ik zal over 6 weken wel even een foto maken van die kant ;) als hij in het zonnetje staat :)
Gelogd

abbu

  • Gast
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #19 Gepost op: juni 18, 2011, 04:17:13 pm »

Wij hebben dit probleem reeds besproken met de dealer. Met het afspannen van het tentdoek is het op te lossen. Je moet het tentdoek tpv disselbak van binnenuit iets onder de wagenbak spannen zodat het tentdoek vrij komt van de disselbak. Het is en blijft een noodoplossing, maar dit is beter dan gaten in je tentdoek. Dit zou eigenlijk in de handleiding van Jamet vermeld moeten worden. Wel zou de dealer extra versteviging op het tentdoek tpv de hoekpunten van de disselbak zetten.

Verder hebben wij veel roestvorming op de wagenbak. Zijn er meer die dit hebben? De vouwwagen is tenslotte nog maar een jaar oud.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.283
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #20 Gepost op: juni 18, 2011, 05:16:16 pm »

Misschien een oproepje plaatsen in het onderdeel Jamet.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #21 Gepost op: juni 18, 2011, 06:25:19 pm »

Wel weer waardeloos o mdat er nu eigenlijk geen disselbak op kan omdat de tent gewoon niet goed op maat is gemaakt.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #22 Gepost op: juni 18, 2011, 09:39:12 pm »

Wij hebben geen roestvorming op onze klapkar, een Louisiana uit 2002.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #23 Gepost op: juni 19, 2011, 07:29:41 am »

Wij hebben op de wagenbak geen roestvorming. Wel rondom de steunen van de keuken wegens slordig laswerk, vermoedelijk na het spuiten van de wagen. dat is door de dealer keurig bijgewerkt. En onder de keuken op een randje van het plaatmateriaal zit wat roest. Dat zie je pas als de keuken plat ligt.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Hobbes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #24 Gepost op: juni 19, 2011, 01:50:31 pm »

Wel weer waardeloos o mdat er nu eigenlijk geen disselbak op kan omdat de tent gewoon niet goed op maat is gemaakt.

Op zich is de tent wel goed op maat, maar het is een ander model tent. Hij hoort schuin weg te lopen. Maar dan zit de disselbak dus in de weg.
Gelogd

uknowwho

  • Gast
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #25 Gepost op: juni 20, 2011, 07:17:53 pm »

ik ben in ieder geval blij om te horen dat meer mensen dit dus hebben en het niet aan mijn opzet kunsten lag 8)

Er is waarschijnlijk niet zo heel goed over nagedacht bij Jamet... maar al met al blijft het verder een top vouwwagen ;) en nu dat ik weet dat het niet aan mij persoonlijk ligt, kan ik straks (op vakantie) eens nadenken over een deugdelijke oplossing. Voor de vakantie van nu zal ik de delen van de disselbak die het doek raken voorzien van vilt.
Gelogd

uknowwho

  • Gast
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #26 Gepost op: augustus 12, 2011, 12:01:26 pm »

Heb tijdens onze  vakantie in Frankrijk me twee weken lang gestoord aan het tentdoek en de disselbak en heb besloten de disselbak voor volgend jaar met vleugelmoeren te monteren, zodat we op bestemming e.e.a. kunnen demonteren en het tentdoek fatsoenlijk af kunnen spannen. De disselbak past dan wel in de bagagestrook links of rechts
Gelogd

Hobbes

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 124
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #27 Gepost op: augustus 12, 2011, 02:41:20 pm »

Goed idee, ga hier ook eens naar kijken. Op die manier kan je tijdens de vakantie ook nog gebruik maken van de disselbak.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #28 Gepost op: augustus 12, 2011, 07:10:58 pm »

Heb tijdens onze  vakantie in Frankrijk me twee weken lang gestoord aan het tentdoek en de disselbak en heb besloten de disselbak voor volgend jaar met vleugelmoeren te monteren, zodat we op bestemming e.e.a. kunnen demonteren en het tentdoek fatsoenlijk af kunnen spannen. De disselbak past dan wel in de bagagestrook links of rechts
Heb de disselbak ook gemonteerd met vleugelmoeren. Maar dat is omdat ik snel en makkelijk wil kunnen wisselen tussen bak en fietsdrager. Je kunt overigens ook gewoon moertjes gebruiken en een ringsleutel o.i.d. meenemen voor de de/montage.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

danny060473

  • Gast
Disselbak versus tentdoek Jametic Rondo Xl
« Reactie #29 Gepost op: juni 21, 2012, 11:01:41 pm »

Heb de disselbak ook gemonteerd met vleugelmoeren. Maar dat is omdat ik snel en makkelijk wil kunnen wisselen tussen bak en fietsdrager. Je kunt overigens ook gewoon moertjes gebruiken en een ringsleutel o.i.d. meenemen voor de de/montage.




Heb je hier toevallig fotoos van, wij hebben namelijk hetzelfde robleem


Danny
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal