Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: afmetingen tussen de banken van een Jamet 4X4/Jametic  (gelezen 1792 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Angel

  • Gast
afmetingen tussen de banken van een Jamet 4X4/Jametic
« Gepost op: oktober 27, 2011, 03:31:40 pm »

Volgens mij heb ik het al wel eens gelezen hier op het forum, maar kan het nu eigenlijk niet meer terug vinden, maar ik ben benieuwd naar de grote van de ruimte tussen de 2 banken van een Jamet 4X4 (Jametic is volgens mij hetzelfde). Weet iemand de Hoogte, breedte en lengte? Wij hebben er een extra bed (lattenbodem) in laten plaatsen weet niet of dat nog wat uitmaakt?

Onze wagen staat nu in de stalling dus kan ik het niet bekijken. Ik kwam op zolder nog een aantal zogenaamde Curverboxen en van die boxen op wieltjes voor onder een bed tegen. Nu was ik benieuwd welke ik het best kwijt zou kunnen in de vouwwagen. Die op wieltjes leken mij erg handig, want die zijn best lang en wanneer je dan de keuken er af haalt kun je ze er zo in/uitschuiven. Kwa hoogte zal het geen probleem zijn, maar het zou fijn zijn als er 2 naast elkaar zouden kunnen ofzo.

ik hoor het wel of iemand het antwoord weet.

PS: Ik heb de kratjes zelf nog niet opgemeten zal ik wel eens een keer doen.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re:afmetingen tussen de banken van een Jamet 4X4/Jametic
« Reactie #1 Gepost op: oktober 28, 2011, 02:21:33 pm »

Ca. 93 cm breedte tussen de banken. Hoogte ca. 32 cm.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Angel

  • Gast
Re:afmetingen tussen de banken van een Jamet 4X4/Jametic
« Reactie #2 Gepost op: oktober 28, 2011, 03:38:38 pm »

Dat zou mooi zijn ik heb ze net opgemeten en ze zijn 45 cm breed kunnen er mooi 2 naast elkaar staan. Alleen zijn deze niet zo diep dus misschien toch maar even kijken naar een paar diepere boxen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal