Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Luifel vervangen Jamet  (gelezen 2303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joost35

  • Gast
Luifel vervangen Jamet
« Gepost op: januari 01, 2012, 09:13:02 pm »

Vraagje. Ben van plan om mijn luifel te vervangen, gaat om een jamet louisiana uit bj 1998. In de luifel zit het weer. Nu kom ik op internet eigenlijk geen gebruikte tegen. Dan maar vervangen. Iemand tips om dat ergens te laten doen (twente) en aan wat voor bedrag moet ik denken.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Luifel vervangen Jamet
« Reactie #1 Gepost op: januari 02, 2012, 06:57:36 am »

Vraagje. Ben van plan om mijn luifel te vervangen, gaat om een jamet louisiana uit bj 1998. In de luifel zit het weer. Nu kom ik op internet eigenlijk geen gebruikte tegen. Dan maar vervangen. Iemand tips om dat ergens te laten doen (twente) en aan wat voor bedrag moet ik denken.
Misschien is er ergens een sloop Jamet te vinden met een luifel. Luifel kost al snel rond de 300 euro geloof ik. FF shoppen op internet.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Janneke Kolhoop

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 41
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte S
Re: Luifel vervangen Jamet
« Reactie #2 Gepost op: januari 02, 2012, 06:40:09 pm »

Vraagje. Ben van plan om mijn luifel te vervangen, gaat om een jamet louisiana uit bj 1998. In de luifel zit het weer. Nu kom ik op internet eigenlijk geen gebruikte tegen. Dan maar vervangen. Iemand tips om dat ergens te laten doen (twente) en aan wat voor bedrag moet ik denken.

Dag Joost, In Almelo zit tentenreparatiebedrijf De Groene Klok. Deze mw. heeft eens het dak van onze voortent vernieuwd en een luifel gerepareerd. Wij hebben goede ervaring met haar en  het is heel betaalbaar. Er is een website: http://www.degroeneklok.nl .
Succes, Janneke
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal