Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Luifel aan de voortent bevestigen  (gelezen 4758 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

chiel78

  • Gast
Luifel aan de voortent bevestigen
« Gepost op: juni 10, 2012, 08:55:58 pm »

Naar wat gepuzzel is het ons gelukt om de voortent op te zetten. Maar nu is het nog een raadsel hoe we de luifel aan de voortent vast krijgen.
We hebben hem er wel aan gehad maar staat niet strak. En het stukje wat aan de voortent komt zit ook niet goed vast als het regent daar zo water door komt. Wie kan mij hier een tip over geven. Gaat om een Jamet louisiana 1996
Gelogd

Kim

  • Gast
Re: Luifel aan de voortent bevestigen
« Reactie #1 Gepost op: juni 10, 2012, 09:59:33 pm »

Hoi,
Ik weet niet hoever jullie zijn gekomen. Maar afhankelijk van het soort stokken wat jullie hebben richting de voortent, zijn er twee opties. (Klinkt heel ervaren, maar dat heb ik vorige week net op dit forum geleerd. Dus ik hoop dat ik alles goed verwoord)
1) Jullie hebben stokken met klemmen
2) jullie hebben stokken zonder klem

1) verwijder de drie kleine stokjes die onder het luifeltje van je voortent zitten. Plaats vervolgens de stokken van je luifel op de plaats waar eerst de drie kleine stokjes zaten
2) laat de drie kleine stokjes zitten. En klem de stokken op de kruispunten waar die drie kleine stokjes aan vast zitten.

ps: je schrijft na wat gepuzzel. Had je al wel de stokkenplannen en kleurcode plannen gevonden op dit forum?
Gelogd

fbez

  • Gast
Re: Luifel aan de voortent bevestigen
« Reactie #2 Gepost op: juni 10, 2012, 11:06:17 pm »

Hoi,
Ik weet niet hoever jullie zijn gekomen. Maar afhankelijk van het soort stokken wat jullie hebben richting de voortent, zijn er twee opties. (Klinkt heel ervaren, maar dat heb ik vorige week net op dit forum geleerd. Dus ik hoop dat ik alles goed verwoord)
1) Jullie hebben stokken met klemmen
2) jullie hebben stokken zonder klem

1) verwijder de drie kleine stokjes die onder het luifeltje van je voortent zitten. Plaats vervolgens de stokken van je luifel op de plaats waar eerst de drie kleine stokjes zaten
2) laat de drie kleine stokjes zitten. En klem de stokken op de kruispunten waar die drie kleine stokjes aan vast zitten.

ps: je schrijft na wat gepuzzel. Had je al wel de stokkenplannen en kleurcode plannen gevonden op dit forum?

Ja, alleen dan andersom. Bij luifelstokken met klemmen laat je de drie kleine stokjes bij de voortent zitten.
Gelogd

Kim

  • Gast
Re: Luifel aan de voortent bevestigen
« Reactie #3 Gepost op: juni 11, 2012, 07:36:26 am »

O, ja natuurlijk. Lekker slim!  ::)
Gelogd

chiel78

  • Gast
Re: Luifel aan de voortent bevestigen
« Reactie #4 Gepost op: juni 11, 2012, 11:00:49 am »

Bedankt voor de tip, maar hoe word dan  het stof vast gezet er zitten wel oogjes aan maar die kunnen we nergens aan bevestigen. We hadden het met een touwtje gedaan maar dan blijft hij erg slap hangen waardoor het water er zo bij langs loopt.
We hebben nu alle stokken een kleur geven dus dat gaat vast beter de volgende keer
Gelogd

faba

  • Gast
Re: Luifel aan de voortent bevestigen
« Reactie #5 Gepost op: juni 18, 2012, 11:00:51 pm »

Zitten er op het uiteinde van de stokken geen pinnetjes?
Die moeten door die oogjes en dan opspannen door de buizen uit te trekken (en te klikken of te klemmen)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal