Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Instap slaapplaats Jametic  (gelezen 3034 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

verbaant

  • Gast
Instap slaapplaats Jametic
« Gepost op: juni 17, 2012, 05:28:04 pm »

Kan iemand mij vertellen of je vanuit de bak het bed in kunt bij een Jametic. Het lijkt alleen vanuit de voortent te kunnen als ik de foto's bekijk. Dat lijkt me erg hoog en zeer lastig. Misschien dat iemand me wat duidelijkheid kan verschaffen. Mooiste is natuurlijk met een duidelijke foto of tekening. De vraag is vooral daarom voor ons belangrijk omdat we de aanschaf van een Jametic overwegen (en de Conway dan in de verkoop doen).
Gelogd

davinci

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 80
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon M 2011
Re: Instap slaapplaats Jametic
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2012, 05:31:22 pm »

Wij doen het met een opstapje: je moet geen Houten Klaas zijn :)
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.784
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: Instap slaapplaats Jametic
« Reactie #2 Gepost op: juni 17, 2012, 05:34:30 pm »

Wij hadden een Odyssee, en daarbij ga je idd ook vanuit de voortent in de slaapcabines, waarbij we ook een opstapje gebruikten. Daarmee lukt het prima, zonder enige problemen.
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.281
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Instap slaapplaats Jametic
« Reactie #3 Gepost op: juni 17, 2012, 05:47:53 pm »

Vind het juist een voordeel.
Hoef je niet over elkaar heen bij het uit stappen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bosje

  • Gast
Re: Instap slaapplaats Jametic
« Reactie #4 Gepost op: juni 17, 2012, 07:46:44 pm »

Kan iemand mij vertellen of je vanuit de bak het bed in kunt bij een Jametic. Het lijkt alleen vanuit de voortent te kunnen als ik de foto's bekijk. Dat lijkt me erg hoog en zeer lastig. Misschien dat iemand me wat duidelijkheid kan verschaffen. Mooiste is natuurlijk met een duidelijke foto of tekening. De vraag is vooral daarom voor ons belangrijk omdat we de aanschaf van een Jametic overwegen (en de Conway dan in de verkoop doen).

even het antwoord op je vraag,
je kan niet vanuit de wagenbak in het bed stappen, hier tussen lopen een aantal stokken, en de binnentent heeft alleen een opening aan de kant van de voortent. I:

Uit eindelijk vinden de meeste dit ook juist prettig, omdat je niet over elkaar heen hoeft te stappen als je er s nachts uit moet.
Wel een opstapje gebruiken, of je moet heeeeeeel lange benen hebben WW WW
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Instap slaapplaats Jametic
« Reactie #5 Gepost op: juni 18, 2012, 06:03:29 am »

even het antwoord op je vraag,
je kan niet vanuit de wagenbak in het bed stappen, hier tussen lopen een aantal stokken, en de binnentent heeft alleen een opening aan de kant van de voortent. I:

Uit eindelijk vinden de meeste dit ook juist prettig, omdat je niet over elkaar heen hoeft te stappen als je er s nachts uit moet.
Wel een opstapje gebruiken, of je moet heeeeeeel lange benen hebben WW WW
Klopt. Wij hebben een opvouwbaar opstapje. Vind het prima zo om niet over elkaar heen te hannesen als je er uit moet.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

ScubaRider

  • Gast
Re: Instap slaapplaats Jametic
« Reactie #6 Gepost op: juni 18, 2012, 08:02:23 am »

Die hoge instap was voor ons weer de reden om niet voor de Jametic te gaan, voor hele kleine kinderen leek ons dat wat lastig.
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.639
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Instap slaapplaats Jametic
« Reactie #7 Gepost op: juni 18, 2012, 09:07:29 am »

Het valt reuze mee, de instap. Hoewel wij een Trigano Odyssee hebben, is de instap gelijk. Wij hebben een opvouwbaar opstapje van de Blokker en onze jongste klimt met gemak (en veel plezier) in en uit het bed. Hij is 5.

De wagenbak-slaapplek, waar wij zelf slapen, doen we meestal zonder opstapje. De kids gebruiken de wagenbak als opstapje.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal