Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor  (gelezen 4820 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daatje

  • Gast
Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor
« Gepost op: juni 27, 2012, 02:23:03 pm »

Wij overwegen voor volgend jaar een vw aan te schaffen, maar twijfelen over het type. Het wordt of de 4x4 of de Rondo ivm het snelle opzetmechanisme.
Nu hebben wij veel gelezen over de problemen met de Jametic 4x4. Weet iemand of deze problemen met het 2012 model zijn opgelost? En zijn er ook problemen bekend met de Rondo? Hier lezen wij namelijk niet veel over.

Dan nog de dealer? Iemand een advies? Met wie men goede ervaringen heeft in geval van problemen?
De Wit in Schijndel is sinds dit jaar ook een Jamet dealer. Heeft iemand ervaringen met deze dealer?

Voor alle reakties alvast bedankt.
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re: Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor
« Reactie #1 Gepost op: juni 27, 2012, 02:53:31 pm »

Geweldig dat je voordat je je keus voor een vouwwagen maakt, je eerst hier komt oriƫnteren!
Daar doen we het voor; Welkom hier!

De Jametic 4X4 en de Jametic@4 Rondo-XL hebben het zelfde klapsysteem, het grote verschil zit hem in de voorboog (bij de XL)
en de grote van de binnenruimte, en de uitstraling ('t is maar net welke je het mooist vindt!) :>

De Rondo is beduidend ruimer binnen, door dat hij breder is (en iets dieper)
verder zijn de problemen inmiddels wel bekend en veelal opgelost, maar er zijn nog altijd incidenten te vinden (maandagochtend producten) Hiervoor geldt dat je bij afhalen altijd een demonstratie van je eigen nieuwe wagen moet vragen, en dan overal op letten,
Hoeken, drukknoopjes ritsen, enz.

Hopelijk kan je hier wat mee, succes met de keuze, enne ... laat ons wel weten welke het geworden is he WW
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor
« Reactie #2 Gepost op: juni 27, 2012, 03:13:13 pm »

Directe ervaringen bij de Wit heb ik niet voor wat betreft een aangeschafte vouwwagen; wij hebben die van ons in Boxtel gekocht.
 
Ik heb me bij De Wit wel met enige regelmaat georienteerd en werd daar, ondanks dat het een groot bedrijf is, meer dan fatsoenlijk geholpen (ook bij andere producten); De medewerkers zijn zeer gemotiveerd en ik heb ook niet het idee dat dat na de koop anders zou zijn. Bij Obelink vond ik dat wel anders.
Daar was niet eens iemand te vinden om tekst en uitleg te vragen, en eigenlijk gaat dat het hele bedrijf door. Ik ben toen naar Obelink gereden omdat daar een 4x4 stond en bij De Wit toen nog niet.
« Laatst bewerkt op: juni 27, 2012, 09:57:20 pm door nunogconway »
Gelogd

Daatje

  • Gast
Re: Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor
« Reactie #3 Gepost op: juni 27, 2012, 04:55:47 pm »

Alhoewel Obelink voor ons dichterbij is dan De Wit, waren wij ook niet van plan daar een vw te kopen. Dit heeft inderdaad alles te doen met de desinteresse bij dit bedrijf.
Zag een filmpje op YouTube over het opzetten van een 4x4 en dat inderdaad supersnel. Hebben een paar jaar geleden en Trigano Chantilly gehad, maar die hebben we na 1 vakantie snel ingeruild ivm de vele stokken.
Gelogd

oscar

  • Gast
Re: Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor
« Reactie #4 Gepost op: juni 27, 2012, 09:53:56 pm »

Hallo wat leuk zeg een vw uitzoeken.
Wij zatten een maand geleden met dezelfde vraag. We wouden een jametic of rondo, met de rondo heb je zeker wel meer werk dan met een jametic en die kun je niet alleen opzetten van wege de boog.
Hij is wel wat groter maar effectief valt dat wel mee omdat hij rond is verlies je in de hoeken best veel ruimte waar je niet veel mee kunt doen.
Hier heb je wel een tweede latten bodem bij jametic of 4x4 is dat een optie. De luifel is van de rondo groter en kun je zij wanden in zetten. Wij hebben voor de jametic gekozen met een tweede latten bodem en voortent uitbouw.
Maar als ik een tip mag geven kocht ik hem niet bij obelink want daar wille ze alleen maar ordes opschrijven en zijn niet ge?nteresseerd of je er happy mee bent. Wij hebben hem bij Vouwwagencentrum Noordbergum gekocht niet bij ons in de buurt maar er was meteen een klik en je word serieus genomen en goede uitleg, en als ik dan toch geld ga uitgeven dan doe ik dat liever bij iemand die dat gun.
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor
« Reactie #5 Gepost op: juni 27, 2012, 09:59:24 pm »

Zo is het maar net!  :J (En bij De Wit zijn de meeste medewerkers ook zeer behulpzaam en lopen ze niet met orderboek in de aanslag)
Gelogd

Mel-6

  • Gast
Re: Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor
« Reactie #6 Gepost op: juni 27, 2012, 10:54:58 pm »

Ook wij hebben net een jamet 4x4 gekocht bij vouwwagencentrum noordbergum en zijn daar zeer tevreden over.
Eind mei hebben we hem opgehaald, je krijgt dan een hele opzetinstructie en alles word rustig uitgelegd.
Afgelopen weekend voor het eerst weggeweest en het opzetten ging toch redelijk vlot, de eerste buien hebben we ook gehad en tot nu toe geen problemen.
Al met al meer dan tevreden!
Gelogd

frankphilips77

  • Gast
Re: Jamet Rondo @4XL of Jametic 4x4 Outdoor
« Reactie #7 Gepost op: juni 28, 2012, 01:14:00 am »

Zo is het maar net!  :J (En bij De Wit zijn de meeste medewerkers ook zeer behulpzaam en lopen ze niet met orderboek in de aanslag)

  Heb zeker 4 keer gelezen dat ze niet met de onderbroek in de aanslag stonden hahahaha.. @tijd voor een brilletje
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal