Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: beschadiging dekzijl Jamet  (gelezen 4259 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HarryV

  • Gast
beschadiging dekzijl Jamet
« Gepost op: februari 27, 2008, 11:11:44 pm »

Wij hebben gemerkt dat het dekzij van een Jamet: dubbelklapper met lattenbodems gemakkelijk beschadigd kan worden door scherpe delen, zoals het scharnierpunt van de poten van het bed (wagen is nu 2 jaar oud en we zien toch al een afdruk van het metaal, hoewel er toch al een beschermflap over zit.

Ben nu bezig met een dik stuk rubber van 5mm wat we er overheen kunnen doen, nog even denken over de bevestiging

Misschien zijn er andere mensen die een beter idee hebben
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: beschadiging dekzijl Jamet
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2008, 07:26:38 am »

Ikzelf heb er spul opgeplakt wat ze ook gebruiken om het zeil dicht te branden bij vrachtauto's.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

HarryV

  • Gast
Re: beschadiging dekzijl Jamet
« Reactie #2 Gepost op: februari 28, 2008, 09:29:24 pm »

Over de beschadiging heen ? Ik wil het voor zijn dat er een gaatje in het dekzijl komt (eindelijk een blauwe, na 8 jaar met een groene rondgereden te hebben), daarom mijn idee met rubber over het metaal. zal wel een foto plaatsen als het gelukt is
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.270
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: beschadiging dekzijl Jamet
« Reactie #3 Gepost op: februari 28, 2008, 10:11:07 pm »

Ik had er al een gaatje inzitten en moest hem dus weer waterdicht maken. :(
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

HarryV

  • Gast
Re: beschadiging dekzijl Jamet
« Reactie #4 Gepost op: februari 28, 2008, 10:13:18 pm »

Wil ik dus voorkomen, maar het valt me op hoe snel de beugels doordrukken
Gelogd

HarryV

  • Gast
Re: beschadiging dekzijl Jamet
« Reactie #5 Gepost op: maart 31, 2008, 09:10:53 pm »

Afgelopen zaterdag "gerepareerd" vergeten een foto te maken, maar simpelweg een dikke rubber flap met een tyrap aan de stang vastgemaak, zeil valt er mooi overheen, nu is duidelijk te zien hoever het zeil al opgerekt is (vergeten foto te maken) m'n zwager heeft de wagen al meegenomen naar de stalling  ::)
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: beschadiging dekzijl Jamet
« Reactie #6 Gepost op: maart 31, 2008, 09:23:30 pm »

De staander van een bed is inderdaad een redelijk scherp deel. Maar trekken we met zijn allen (ik houd ook van een vastgezette lading) het zeil veel te strak aan?
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

HarryV

  • Gast
Re: beschadiging dekzijl Jamet
« Reactie #7 Gepost op: maart 31, 2008, 10:03:34 pm »

Nee het komt gewoon dat dit te ver uitstekende relatief kleine delen zijn op een verder vlak oppervlak, het zeil zit er gewoon overheen en alleen met het elastiek aan de wagen vast, dus niet extra strak of zo
Gelogd

Mantaboy

  • Gast
Re: beschadiging dekzijl Jamet
« Reactie #8 Gepost op: april 15, 2008, 10:37:09 pm »

ikzelf hen een andre jamet mexico ongeveer 20 jaar oud, maar ik plaats steeds sponsjes tussen het zeil en de buizen zodatg deze niet kunnen beschadigen

grtz DB
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal