Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Columbia later geleverd  (gelezen 19781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

couson

  • Gast
Cabanon Columbia later geleverd
« Gepost op: maart 07, 2012, 02:16:44 pm »

Hallo, mijn eerste bericht op dit forum lijkt meteen een zeurbericht, maar dat is niet de bedoeling. Half november hebben we bij De Wit een Cabanon Coumbia besteld met afleverdatum 16-3-2012. En dat komt nu heel kort bij. Nu belde zojuist De Wit met de mededeling dat de afgesproken afleverdatum niet door ging vanwege problemen bij de Cabanon-fabriek. Niet leuk, natuurlijk, maar kan gebeuren. Alleen nu zit ik er even over na te denken en dit soort berichten krijgt bij mij toch een andere lading in tijden van crisis. De Wit wist echter ook niet wat er precies gaande was, dus hopen we er maar het beste van. De Wit gaf aan te verwachten dat onze vouwwagen wel bij de volgende levering zou zitten (begin april). Nieuwe afleverdatum is 13-4-2012 (jawel, vrijdag). Ons probeer-Paasweekend gaat dan niet lukken *huilie* *huilie*

Nu ben ik wel benieuwd: zijn er ook anderen die een Cabanon (Columbia) besteld hebben (bij De Wit of juist niet) en te horen hebben gekregen dat deze later geleverd wordt? Wellicht dat via andere kanalen meer duidelijkheid volgt.

:?
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #1 Gepost op: maart 07, 2012, 03:22:13 pm »

Vorig jaar had ik het idee dat de Columbia als warme broodjes over de toonbank ging. Maar goed 'in deze tijden' kan ik mij voorstellen dat je dan ook denkt aan andere scenarios. Voordeel van De Wit is dat je pas hoeft te betalen bij aflevering, dus financieel loop je geen risico.

Het is natuurlijk wel heel jammer dat het een week na Pasen gaat zijn dat jullie mogen genieten van die prachtige wagen. Een weekend weg gaat ook heel goed, maar nou net zo'n dagje extra is een kers op de taart.

In ieder geval heel erg veel felicitaties met jullie mooie aanschaf. Dat er maar veel mooie zomers gebruik van gemaakt kunnen worden. Doen wij mee...:))
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #2 Gepost op: maart 07, 2012, 05:20:58 pm »

Hallo, wij hebben vorige maand een columbia besteld bij De Wit. Afleverdatum 5 april. We hebben nog niets gehoord en gaan ervan uit dat het gewoon doorgaat. We willen ook met pasen gaan oefenen!

Gr. Gertjan...
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #3 Gepost op: maart 07, 2012, 08:22:43 pm »

Hallo Gertjan, we duimen dat jullie hem wel volgens afspraak krijgen. En dat het met Pasen 20+ graden is.  :>

Met vriendelijke groet,
Henry Coumans
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #4 Gepost op: maart 07, 2012, 08:42:01 pm »

Dat hopen we allemaal! Allemaal gefeliciteerd met jullie mooie aankoop!
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #5 Gepost op: maart 13, 2012, 06:19:44 pm »

Hallo,

Vandaag zijn we gebeld door De Wit. De levering van de vouwwagens is inderdaad vertraagd. Dit komt mede doordat de Columbia vanaf heden standaard geleverd wordt met lattenbodems. Volgens De Wit worden de vouwwagens op 4 april afgeleverd in Schijndel. Onze ophaaldatum van 5 april zou dus nog net kunnen. Even afwachten.....

Gr. Gertjan...
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #6 Gepost op: maart 13, 2012, 08:22:36 pm »

Hallo Gertjan, goed dat we op deze manier iets meer duidelijkheid krijgen. Wat me op de site van Cabanon zelf opviel, was dat de prijs van de vouwwagen EUR146 hoger was dan wij betaald hebben (de "kale" verkoopprijs). Indien de prijs op de Cabanon-site inclusief lattenbodems is, dan klopt het wel weer (op EUR 4 na). Overigens hadden wij de lattenbodems er meteen al bijbesteld.

We duimen .....

Met vriendelijke groet,
Henry Coumans
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #7 Gepost op: maart 16, 2012, 03:17:05 pm »

Hallo, Ik heb vandaag nog even contact gehad met De Wit. Oorzaak van de vertraging zat inderdaad in het standaard opnemen van lattenbodems in de levering. Dat verliep niet volgens plan bij de fabriek. Problemen zijn nu opgelost. And now we wait ..... in kosmisch perspectief duurt 13 april niet meer zo heel lang.  KK

Met vriendelijke groet,
Henry Coumans
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #8 Gepost op: maart 30, 2012, 08:56:57 pm »

Bij Cabanon zijn nog steeds problemen met de levering. Onze afspraak van 5 april is voor de zekerheid ook verzet. De levering gebeurt waarschijnlijk in de week van 9 april. Nog maar even geduld hebben  :N
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #9 Gepost op: maart 30, 2012, 09:27:26 pm »

Intussen hebben wij ook nog een keer contact gehad met De Wit. Komende woensdag zou er meer duidelijk zijn. Kortom: afwachten.

Met vriendelijke groet,
Henry Coumans
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #10 Gepost op: maart 30, 2012, 11:17:53 pm »

Ja daar heb je wat aan!!
Ik hoop voor jullie dat die mooie VW snel geleverd wordt.
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #11 Gepost op: april 04, 2012, 09:23:38 pm »

Vandaag nog weer even contact gehad met De Wit:
- Op 6 april komen 3 vouwwagens binnen. Deze worden na Pasen uitgeleverd.
- Op 10 april komt nog een serie, en daar zit die van ons bij. We gaan hem halen op vrijdag de 13de april.

Ik denk dat we nu wel "hoog"zwanger zijn  :>
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #12 Gepost op: april 04, 2012, 09:30:15 pm »

Daar zit die van ons ook vast bij  :> Zijn we bijna gelijktijdig uitgerekend!  ::)
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #13 Gepost op: april 04, 2012, 09:31:32 pm »

Nou allebei succes met de laatste lootjes dam maar he! :#
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

Angel

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #14 Gepost op: april 05, 2012, 07:39:42 am »

op vrijdag de 13de de wagen ophalen/uitgerekend zijn moet goed komen toch  >:(
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal