Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tago of Aart Kok  (gelezen 1608 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dirkf

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 18
  • Merk Vouwwagen: Zambezi Original
Tago of Aart Kok
« Gepost op: december 11, 2017, 10:07:55 am »

De caravan is verkocht en ik ben op zoek naar weer een vouwwagen. Ik zoek een wagen voor 2 personen dus een aantal valt af. Nu is mijn vraag wat de wezenlijke
verschillen zijn tussen de Tago Pacific en de Taiga van Aart Kok.
Ik ben benieuwd.
Gelogd

Gait

  • Gast
Re: Tago of Aart Kok
« Reactie #1 Gepost op: december 11, 2017, 07:45:32 pm »

Er staat weer een Trigano Alpha te koop. Ideaal voor 2 personen en komen weinig gebruikt op de markt
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Tago of Aart Kok
« Reactie #2 Gepost op: december 11, 2017, 08:20:34 pm »

Tago en Aart Kok werkten heel veel samen, en gebruikten dezelfde wagenstellen. In de basis zal er weinig verschil zijn tussen de twee wagens. In het algemeen zijn de tenten van Aart Kok mooier, luxer, betere kwaliteit en veel meer "tentlike" als de Tago.

Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

herowebe

  • Global modderklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.566
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • Carpe Diem
Re: Tago of Aart Kok
« Reactie #3 Gepost op: december 12, 2017, 12:02:59 pm »

Ik heb de Taiga bij een dealer gezien. Er werd mij verteld dat je de tent op 2 manieren over de wagenbak kon gebruiken.
Of je schuift hem helemaal naar rechts, dan heb je een kleine instap maar een zitje voor het bed middels de banken of je schuift hem naar links dan staat het bed boven de bankjes en heb je een ruime inloop.

Ik weet niet of de Tago deze mogelijkheid ook heeft.
Gelogd

dirkf

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 18
  • Merk Vouwwagen: Zambezi Original
Re: Tago of Aart Kok
« Reactie #4 Gepost op: december 12, 2017, 03:39:41 pm »

Bedankt voor de bijdragen. Ik ben weer een stap verder gekomen.De Taiga is inderdaad een kopie van de Pacific of omgekeerd? Wat betreft de kwaliteit heb ik in beide merken wel vertrouwen.De Trigano Alpha valt af. Ik heb ooit een Panda van Combicamp gehad, maar ik wil toch iets met bankjes in de wagenbak.Er staan niet veel van deze wagens te koop, maar het is nog geen voorjaar en ik blijf zoeken.Daarbij blijf ik de site doorspitten en met deze informatie wordt mijn idee welke eisen ik aan de wagen stel steeds duidelijker.
Gelogd

Kookaburra

  • Kouwe Klappert
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 357
Re: Tago of Aart Kok
« Reactie #5 Gepost op: december 12, 2017, 05:17:41 pm »

Bedankt voor de bijdragen. Ik ben weer een stap verder gekomen.De Taiga is inderdaad een kopie van de Pacific of omgekeerd? Wat betreft de kwaliteit heb ik in beide merken wel vertrouwen.De Trigano Alpha valt af. Ik heb ooit een Panda van Combicamp gehad, maar ik wil toch iets met bankjes in de wagenbak.Er staan niet veel van deze wagens te koop, maar het is nog geen voorjaar en ik blijf zoeken.Daarbij blijf ik de site doorspitten en met deze informatie wordt mijn idee welke eisen ik aan de wagen stel steeds duidelijker.

Waarom zou je, wanneer je geen kinderen mee hebt, in de wagenbak willen zitten? Die bankjes zitten nooit fijn (te laag, te kort, schuivende kussens). Met twee losse stoelen kun je altijd je draai vinden. En die heb je toch altijd bij je. Tot zover mijn onbegrip. Wij hebben juist gekozen voor een bankjesloze klapper.
Gelogd
Smitveld Ruebist Elegance 2015-2021
Kip Shelter Plus heden

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
Re: Tago of Aart Kok
« Reactie #6 Gepost op: december 12, 2017, 07:10:32 pm »

Waarom zou je, wanneer je geen kinderen mee hebt, in de wagenbak willen zitten? Die bankjes zitten nooit fijn (te laag, te kort, schuivende kussens). Met twee losse stoelen kun je altijd je draai vinden. En die heb je toch altijd bij je. Tot zover mijn onbegrip. Wij hebben juist gekozen voor een bankjesloze klapper.

Wij zijn begonnen met een oude Walker.  Ik zat juist erg graag in de bak op de bankjes.  Het ligt misschien aan je lengte maar voor mij zat het perfect.  In Zweden was de voortent eens ondergelopen na een stortbui, juist toen het eten klaar was.  We konden nog heerlijk droog eten !  Nu in onze combicamp flexi comfort geen bank meer.  Ik zeg niet dat ik ze hard mis maar ik heb er toch fijne herinneringen aan.
Gelogd

Kookaburra

  • Kouwe Klappert
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 357
Re: Tago of Aart Kok
« Reactie #7 Gepost op: december 12, 2017, 08:56:20 pm »

Wij hebben ons formaat idd niet echt mee. Dat brak ons ook op in de Eriba Pan. Maar goed, gaat niet over ons.
Gelogd
Smitveld Ruebist Elegance 2015-2021
Kip Shelter Plus heden
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal