Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Tago Camper uit de jaren 80/90  (gelezen 4912 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rianne89

  • Gast
Tago Camper uit de jaren 80/90
« Gepost op: juli 12, 2012, 11:36:41 pm »

Beste allemaal,

Afgelopen weekend hebben wij een vouwwagen van het merk Tago Camper gekregen. Het is een oud beestje maar functioneert nog prima. Helaas kan nergens een handleiding vinden het is een vouwwagen die aan één kant openklapt met het bed, en de andere kant openklapt als voortent met vaste stokken. Maar toch ziet ie er dan nog een beetje als een hobbezak uit. We hebben er redelijk wat stokken bij gekregen maar ik heb het idee dat deze niet allemaal in dat kleine ding moeten worden geplaatst.

In een notendop, wie kan ons instructie geven voor het opzetten van een Tago Camper (niet de nieuwe variant!)
Gelogd

Purk2000

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 36
  • Merk Vouwwagen: Jametic
Re: Tago Camper uit de jaren 80/90
« Reactie #1 Gepost op: juli 13, 2012, 10:57:19 pm »

Bedoel je dit type?
Gelogd

harm65

  • Gast
Re: Tago Camper uit de jaren 80/90
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2015, 02:24:42 pm »

ik ben sinds kort in het bezit van een Tago Camper Super  (zie foto) , nu heb ik hem laatst opgebouwd, alleen hield ik bij de voortent wat stokken met haakpunt over.
heeft iemand misschien een tekening met opbouw instructies voor mij?

Groet Harm
Gelogd

DouweFlyer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Holtkamer Flyer
Re: Tago Camper uit de jaren 80/90
« Reactie #3 Gepost op: februari 08, 2016, 12:51:36 pm »

Hoi Harm,
Ben je eruit?
Wij hebben vroeger zo'n vouwwagen gehad. (Bijna) geen geheimen meer voor mij.
Groet Douwe
Gelogd

harm65

  • Gast
Re: Tago Camper uit de jaren 80/90
« Reactie #4 Gepost op: februari 08, 2016, 12:58:02 pm »

ja  haha  :J na wat gepuzzel afgelopen zomer was ik er achter dat er stokken bijzijn om de luifel rechtstreeks aan de vouwwagen te monteren,  en na nog wat na te vragen bij de vorige eigenaar, bleek dat die wat stokken voor reserve erbij te doen  .. hahah probleem opgelost, en we hebben heel veel plezier van de Tago
Gelogd

DouweFlyer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Holtkamer Flyer
Re: Tago Camper uit de jaren 80/90
« Reactie #5 Gepost op: februari 09, 2016, 12:46:33 pm »

Met luifel zelfs! Luxe.
Wij hebben vroeger ook veel plezier gehad aan de Tago. Van welk jaar is ie? En is het de groen-bruine uitvoering?
Ik vond vooral de keuken super met dat grote aanrechtblad en de jerrycan erboven.
Om de Tago supersnel in te pakken had mijn vader 4 grote kisten gemaakt die zo in de vouwwagen geschoven konden worden. 
Gelogd

JokeS

  • Gast
Re: Tago Camper uit de jaren 80/90
« Reactie #6 Gepost op: januari 28, 2017, 07:52:30 pm »

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en hoop dat iemand mij nog kan vertellen hoe de Tago camper opgezet moet worden. Vorige week heb ik zo'n vouwwagen als in deze topic afgebeeld, aangeschaft en dacht hem even op te zetten. Dat valt tegen. Het gedeelte boven de wagen ging goed, maar hoe moet  het gedeelte boven de 'deksel'. Ik heb 4 stokken over, die te lang zijn om ergens tussen te klemmen en terwijl ik bezig ben, klapt de tent steeds weer dicht. Hopelijk reageert er iemand
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal