Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: CEE stroomaanlsuiting Kyte  (gelezen 16340 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #15 Gepost op: mei 27, 2014, 10:11:22 pm »

Maar zonder hier nou cynisch over te willen zijn (want dat zal mij als Livingstone eigenaar al snel voor de voeten geworpen worden). Is het nou echt zo dat er voor die pakweg 18 mille in de Kyte standaard op geen enkele manier aan stroomvoorziening is gedaan?  :o
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #16 Gepost op: mei 27, 2014, 10:34:43 pm »


Maar zonder hier nou cynisch over te willen zijn (want dat zal mij als Livingstone eigenaar al snel voor de voeten geworpen worden). Is het nou echt zo dat er voor die pakweg 18 mille in de Kyte standaard op geen enkele manier aan stroomvoorziening is gedaan?  :o

Je bent niet cynisch, het klopt, geen stroomvoorziening voor dat bedrag. HK stopt de waarde in andere onderdelen :)12]
Vandaag weer opgezet op de camping en als je er dan naar kijkt, begin je toch weer te kwijlen, wat een prachtding.
Gelogd
Groeten,

Erik

rvesan

  • Gast
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #17 Gepost op: mei 27, 2014, 10:42:02 pm »

Je bent niet cynisch, het klopt, geen stroomvoorziening voor dat bedrag. HK stopt de waarde in andere onderdelen :)12]
Toch vreemd. Onze Cocoon met Kyte keuken (model 2012) heeft wel af fabriek een stroom aansluiting. Misschien iets van de laatste jaren?
Gelogd

aartn

  • Gast
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #18 Gepost op: mei 28, 2014, 10:10:06 am »

Ziet er mooi uit. Heb je ook foto's van het binnenwerk van de electra aansluitingen? Ik ben eigenlijk ook geinteresseerd in de aansluitingen voor de waterpomp. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik deze zal laten lopen. je hebt namelijk een pomp, een kraan een accu.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #19 Gepost op: mei 28, 2014, 11:18:03 am »

Je bent niet cynisch, het klopt, geen stroomvoorziening voor dat bedrag. HK stopt de waarde in andere onderdelen :)12]
Vandaag weer opgezet op de camping en als je er dan naar kijkt, begin je toch weer te kwijlen, wat een prachtding.
Beauty is in the eye of the beholder. :)
Maar dan nog. Ik zie het in de prijslijsten van Holtkamper niet eens als te kiezen optie staan. Ik had het dus misschien anders moeten formuleren: Moeten Kyte kopers als zij elektriciteit in hun vouwwagen willen hebben, per definitie doe het zelven? :?
Gelogd

TrailerFan

  • Gast
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #20 Gepost op: mei 28, 2014, 11:25:47 am »

Nee, bij ons was de stroomvoorziening een (prijzige) optie van € 395,00.


Beauty is in the eye of the beholder. :)
Maar dan nog. Ik zie het in de prijslijsten van Holtkamper niet eens als te kiezen optie staan. Ik had het dus misschien anders moeten formuleren: Moeten Kyte kopers als zij elektriciteit in hun vouwwagen willen hebben, per definitie doe het zelven? :?
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #21 Gepost op: mei 28, 2014, 01:30:47 pm »

Maar zonder hier nou cynisch over te willen zijn (want dat zal mij als Livingstone eigenaar al snel voor de voeten geworpen worden). Is het nou echt zo dat er voor die pakweg 18 mille in de Kyte standaard op geen enkele manier aan stroomvoorziening is gedaan?  :o
volgens mij is dit tegenwoordig "standaard" op een Kyte. Er zijn ook mensen die een Kyte laten leveren zonder keuken. Dan zit deze optie er denk ik niet op.
Op onze cocoon zat het echter wel standaard (eind 2011 geleverd)
Gelogd
live life outdoors

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #22 Gepost op: mei 28, 2014, 03:46:52 pm »

volgens mij is dit tegenwoordig "standaard" op een Kyte. Er zijn ook mensen die een Kyte laten leveren zonder keuken. Dan zit deze optie er denk ik niet op.
Op onze cocoon zat het echter wel standaard (eind 2011 geleverd)

Op de kyte zit niet standaaard een 230V aansluiting. Dit is tegen meerprijs van € 395,- te krijgen.
Hiervoor krijg je dan de CEE- form wcd onder de wagen, een 4 voudige wcd-blok met een 10A installatie automaat en aardlek schakelaar. En in de keuken een dubbele wcd. En dit natuurlijk allemaal aangesloten.
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #23 Gepost op: mei 28, 2014, 04:12:49 pm »


Ziet er mooi uit. Heb je ook foto's van het binnenwerk van de electra aansluitingen? Ik ben eigenlijk ook geinteresseerd in de aansluitingen voor de waterpomp. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik deze zal laten lopen. je hebt namelijk een pomp, een kraan een accu.

Alleen deze nog.

Gelogd
Groeten,

Erik

aartn

  • Gast
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #24 Gepost op: mei 28, 2014, 05:46:26 pm »

Ziet er netjes uit. Ga ik dt weekend ook inbouwen. Zal foto's laten zien als het klaar is.

Groet,

Aart
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #25 Gepost op: mei 28, 2014, 06:05:28 pm »


Ziet er netjes uit. Ga ik dt weekend ook inbouwen. Zal foto's laten zien als het klaar is.

Groet,

Aart

Succes, ben benieuwd
Gelogd
Groeten,

Erik

Edwinv

  • Gast
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #26 Gepost op: mei 29, 2014, 10:15:16 pm »

Ik heb dt stekkerblok met zekering sinds kort in huis. Ik zoek nog een plekje waar ik dat blok het beste kan monteren. Waar heeft HK of jullie dat blok liggen
Gelogd

abbes008

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 571
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #27 Gepost op: mei 29, 2014, 10:47:03 pm »


Ik heb dt stekkerblok met zekering sinds kort in huis. Ik zoek nog een plekje waar ik dat blok het beste kan monteren. Waar heeft HK of jullie dat blok liggen

Weet het niet zeker, maar ik heb hem achter de koelkast liggen. Volgens mij heeft HK dat ook
Gelogd
Groeten,

Erik

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #28 Gepost op: mei 29, 2014, 11:04:11 pm »

Ik heb dt stekkerblok met zekering sinds kort in huis. Ik zoek nog een plekje waar ik dat blok het beste kan monteren. Waar heeft HK of jullie dat blok liggen

Hk heeft hem strak naast de koelbox gemonteerd
Gelogd

aartn

  • Gast
Re: CEE stroomaanlsuiting Kyte
« Reactie #29 Gepost op: juni 08, 2014, 10:34:51 am »

Goedemorgen, was net van plan om een CEE onder wagen aan te brengen toen viel mij op dat ik niemand zomaar door het groene plaatic moet gaan boren voor zowel de schoeven van het stopcontact als de stroomkabel zelf. Iemand suggesties dit zodanig te doen dat het waterdicht blijft? Wat betreft de stroomkabel dacht hetzelfde te doen als de waterafvoer. Met een verloop wat aan de binnen- en buitenkant vastgeschroeft kan worden. Er lijkt een soort kit gebruikt te zijn. Ik heb een foto van het stopcontact toegevoegd.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal