Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Van Astro naar Cocoon  (gelezen 1616 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

frankdrim

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon 2021 zonder keuken
Van Astro naar Cocoon
« Gepost op: mei 28, 2014, 06:41:28 pm »

Hallo allemaal,

een paar weken geleden hebben we onze Astro uit 1995 verkocht en nu hebben we een mooie cocoon uit 2001, met een trekhaak achterop.

Binnenkort gaan we een weekendje uitproberen, maar ik heb nu alvast een paar vragen.
De elastiekjes waarmee het kuipzeil om het farme vastzit zijn helemaal uitgerekt, ik wil hier nieuwe opzetten, ook wil ik gelijk het dikkere elastiek van het afdekzeil vervangen.
Wie weet waar ik een paar meter van deze elastieken kan kopen?
Onder het afdekzeil heb ik nu 4 stoelen, aerotex, een campingkastje en een tafel gelegd, het afdekzeil past hier nog prima overheen maar moet ik dit nog extra vastzetten met spanbanden oid, of zal dit niet nodig zijn?

Ik heb, ook via marktplaats, een Hawk fietsendrager gekocht, deze gaan we ook gelijk uitproberen.
Hoeveel kogeldruk is er nodig? Voorop de dissel heb ik een alutec kist met onze Mobicool B40 compressor/peltier koelbox, deze is ook aardig zwaar met flessen en blikjes.

Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.966
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Van Astro naar Cocoon
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2014, 10:19:08 pm »

Gefeliciteerd met je cocoon
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

cocoonfan

  • Gast
Re: Van Astro naar Cocoon
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2014, 10:28:18 am »

Bij ESVO kan je van alles bestellen voor je tent of vouwwagen. Voor onze Cocoon heb ik er tentdoek besteld om de luifel te vergroten en windschermen te maken, ook bisonyl voor een nieuw dekzeil voor de Cocoon en elastiek om het dekzeil weer aan de vw. te spannen.
Ben erg tevreden over het bestellen bij ESVO.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal