Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Stekkerdoos in binnentent Cocoon  (gelezen 2682 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Stekkerdoos in binnentent Cocoon
« Gepost op: juni 04, 2014, 10:48:49 am »

Ik heb nog steeds geen handige oplossing voor het plaatsen van een stekkerdoos in de binnentent van onze Cocoon. Ik heb nu een stekkerdoos in de binnentent, waarvan ik het snoer met stekker aan de rechterkant bij het bed naar buiten leidt richting (MTT) keuken. Aangezien we in onze binnentent geen tafeltje o.i.d. hebben staan hangt de stekkerdoos nu in een van de zakken voor het bed.

Heeft iemand een slimmere oplossing? Bevestigen aan de schuine tentbuis zou misschien nog kunnen met een PVC buisklem o.i.d. ...
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 421
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Stekkerdoos in binnentent Cocoon
« Reactie #1 Gepost op: juni 04, 2014, 11:08:15 am »

Ligt bij mij gewoon onder het bed of in de voortent in de hoek op de grond
Gelogd

marcmuts

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 65
  • Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte Kitchen
    • mmchil.eu
Re: Stekkerdoos in binnentent Cocoon
« Reactie #2 Gepost op: juni 04, 2014, 11:44:37 am »

Wij hangen hem juist aan de schuine buis van de tent, opdat de laders en devices die we opladen juist in het XL vakkenschort kunnen. Zo houd je de doos ook van de grond, wel zo prettig ivm vocht.
We hangen hem op door de snoer een paar keer om de buizen te wikkelen, overtollig snoer laten we buiten de binnentent achter de MTT keuken vallen, zie je door de wagenschort e.d. niets van
Gelogd

TrailerFan

  • Gast
Re: Stekkerdoos in binnentent Cocoon
« Reactie #3 Gepost op: juni 04, 2014, 08:50:31 pm »

Wij gebruiken een haspel. Deze steken we in het blok onder de keuken.
De kabel wordt dan netjes naar de juiste plek geleid. De haspel ligt met de stopcontacten naar boven op de grond.
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Stekkerdoos in binnentent Cocoon
« Reactie #4 Gepost op: juni 04, 2014, 09:04:30 pm »


Ideetje,

misschien een kunstof klem of twee kopen in een watersportwinkel op de juiste diameter en deze met superlijm aan de achterkant van de stekkerdood plakken. Of gewoon met klittenband rond de buis bevestigen
Gelogd

rvesan

  • Gast
Re: Stekkerdoos in binnentent Cocoon
« Reactie #5 Gepost op: juni 04, 2014, 11:26:51 pm »

Ik heb nog steeds geen handige oplossing voor het plaatsen van een stekkerdoos in de binnentent van onze Cocoon.
..
Heeft iemand een slimmere oplossing? Bevestigen aan de schuine tentbuis zou misschien nog kunnen met een PVC buisklem o.i.d. ...

Wij halen de kabel inderdaad ook achter de keuken bij het bed binnen en hangen de stekkerdoos dan met dubbelzijdig klittenband aan de buis (zie foto). De stekkerdoos hangt van de grond en met klittenband is het een snelle en flexibele oplossing. In de zomervakantie doen we zelfs dat niet en halen we alleen de stroom voor de lamp rechtstreeks naar binnen. Overtollige kabel werken we weg met de bekende "groene bandjes" en bevestigingspunten aan het doek.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal