Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Holi-day-camp  (gelezen 7737 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Holi-day-camp
« Gepost op: juni 30, 2011, 11:26:39 pm »

Hier komt informatie over de vouwwagens van het merk Holi-day-camp
« Laatst bewerkt op: juli 29, 2013, 11:04:56 pm door muis »
Gelogd

ton kegler

  • Gast
Re: Holi-day-camp
« Reactie #1 Gepost op: oktober 04, 2012, 02:58:16 pm »

Wij hebben 12 jaar lang een Holiday-Camp model Swing gebruikt. Hierbij een scan van de folder. Het was een Camp-Let kloon, gefabriceert in Portugal, in opdarcht van een Nederlands bedrijf onder de naam van (het) Twentse Ros, meen ik. Dat bedrijf was gelieerd aan een kunststof verwerkend bedrijf in Twente. De wagenbak was dan ook van kunststof. Ik meen, dat enige jaren geleden Gerjak ermee verder wilde gaan. De Swing beviel ons goed; via Martplaats overgedaan en zal nog wel in gebruik zijn.
Drie jaar geleden voor de Camp-let Savanne gekozen; dit jaar ingeruild voor de Combi-Cmp Valley.
Groet, Ton Kegler
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Holi-day-camp
« Reactie #2 Gepost op: oktober 04, 2012, 10:35:27 pm »

Dank je Ton :J :J
Gelogd

Wardhausen

  • Gast
Re: Holi-day-camp
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2013, 08:18:39 pm »

Goedendag,
Ik heb zojuist een geweldige Holi Camp Sport gekocht. Weliswaar al enige jaren oud, maar in prima staat.
Ik woon in Duitsland en wilde deze invoeren. Doch men wil bij de keuring documenten hebben van de vouwwagen, waaruit de constructie en het bouwjaar blijkt.
Nu heb ik begrepen, dat de importeur: Twentse Ros Caravans niet meer bestaat.
De wagen heeft een Al-Ko oplooprem met als bouwjaar 1997.
Het Chassis nummer is: VS 1722

Heeft iemand een idee hoe ik aan zoiets als een 'bouwjaar-bewijs' kan komen ?
Heeft iemand zicht op de reeks van Chassis nummers.

Er staat een verkoopstikker van Miedema - Marum op. Maar na telefonisch contact blijkt men daar GEEN administratie bijgehouden heeft van verkochte vouwwagens.

Heeft iemand een kopie van een eigen Holi Camp vouwwagen, zodat ik kan zien op welke wijze deze is samengesteld ?
Met jullie oplossingen zal ik zeer tevreden zijn.
Want de wagen ziet er voortreffelijk uit en ik zou hem niet in de 'aanbieding' willen doen.
Met vriendelijke groet,
Linus
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal