Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade  (gelezen 4237 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie B

  • Gast
afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade
« Gepost op: juni 21, 2013, 10:46:38 am »

Beste forumleden,

Ik zoek naar het juiste moment om de vouwwagen alvast een paar daagjes uit de stalling te halen om alles alvast even te checken en schoon te maken. Dit weekend zou het zover zijn, maar het regent weer pijpestelen dus nu gaat het er weer niet van komen. Er is, ondanks de harde deksel, al eens wat lekkage in de bak geweest doordat hij in de regen buiten gestaan heeft, dus dat wil ik voorkomen. Weet iemand wat voor dit type vouwwagen een geschikt afdekzeil is wat ik over de wagenbak kan vastmaken? Dan hoef ik niet bang te zijn dat het af en toe een moment van de dag regent en heb ik rustig een paar dagen de tijd om de wagen na te lopen, voordat we ermee op vakantie gaan. Alvast bedankt!
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade
« Reactie #1 Gepost op: juni 21, 2013, 10:52:16 am »

Wij hebben het zelfde probleem en hebben hiervoor een simpel bouwzeil gekocht met ogen aan de zijkant.
Daar halen we een lang stuk touw erdoor (bij sommige zelfs meegeleverd) en spannen hem over de vw heen. Vw een beetje schuin zetten zodat het water er ook afgaat.

Tijdens het rijden gebruiken we het niet...het water is ook minimaal. En omdat er bij ons veel bomen staan, blijft de deksel ook een beetje schoner...
Gelogd

Stevie B

  • Gast
Re: afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade
« Reactie #2 Gepost op: juni 21, 2013, 11:03:00 am »

Bedankt voor de tip! Zo'n bouwzeil hebben we denk ik nog wel. Even proberen of deze groot genoeg is en anders even een nieuwe halen, maar lijkt me een prima oplossing.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade
« Reactie #3 Gepost op: juni 21, 2013, 12:03:07 pm »

Wij hebben het zelfde probleem en hebben hiervoor een simpel bouwzeil gekocht met ogen aan de zijkant.
Daar halen we een lang stuk touw erdoor (bij sommige zelfs meegeleverd) en spannen hem over de vw heen. Vw een beetje schuin zetten zodat het water er ook afgaat.

Tijdens het rijden gebruiken we het niet...het water is ook minimaal. En omdat er bij ons veel bomen staan, blijft de deksel ook een beetje schoner...
+1
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

berkevelda

  • Gast
Re: afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade
« Reactie #4 Gepost op: juni 21, 2013, 01:16:12 pm »

Wij hebben het zelfde probleem en hebben hiervoor een simpel bouwzeil gekocht met ogen aan de zijkant.
Daar halen we een lang stuk touw erdoor (bij sommige zelfs meegeleverd) en spannen hem over de vw heen. Vw een beetje schuin zetten zodat het water er ook afgaat.

Tijdens het rijden gebruiken we het niet...het water is ook minimaal. En omdat er bij ons veel bomen staan, blijft de deksel ook een beetje schoner...

Hier exact hetzelfde. Onze AlpenKreuzer had ook een harde deksel en kwam redelijk vies/stoffig bij de boer vandaan waar hij in de stalling stond. Borstel met water en zeep ging prima. Aangezien we nu een Pennine hebben met een deksel ben ik ze bang dat ik het zeil beschadig dus hebben we in de stalling en thuis een bouwzeil er over zodat hij nog enigzins schoon blijft.
Gelogd

Michielvandaalen

  • Gast
Re: afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade
« Reactie #5 Gepost op: juli 14, 2013, 07:58:56 pm »

Ik heb nog een originele afdek hoes liggen, gewatteerd email. Met elastiek zodat hij niet los waait.
Mocht je interesse hebben dan kun je hem voor 25 euro overnemen.
Gelogd

DHaket

  • Gast
Re: afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade
« Reactie #6 Gepost op: augustus 06, 2014, 01:38:41 pm »

Ik heb wel interesse in het afdekzeil. Alleen kan ik je email adres niet vinden.
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: afdekzeil voor over vouwwagen Alpen Kreuzer Parade
« Reactie #7 Gepost op: augustus 06, 2014, 02:51:12 pm »

Ik heb wel interesse in het afdekzeil. Alleen kan ik je email adres niet vinden.

Ik denk niet dat ie reageert, was een post van een jaar terug.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal