Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camping in buurt Highclere castle (downton abbey)  (gelezen 7261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bea

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 149
  • Merk Vouwwagen: Combi camp flexi comfort 2014
Camping in buurt Highclere castle (downton abbey)
« Gepost op: juni 15, 2016, 07:45:25 pm »

In augustus willen we op heen of terug weg van Schotland misschien ook wel Highclere Castle (Newbury) aandoen.  Iemand een tip voor een camping in die omgeving?

Ik wou ook eens even horen of jullie de eerste of laatste nacht op Engels grondgebied ook wel eens overnachten in een goedkoop hotel of b&b mocht het weer te wensen overlaten of het al laat wordt?
We zouden zonder reserveren gaan en met de trein door de kanaaltunnel, ook dit leggen we niet vast of dat is toch het plan...
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: Camping in buurt Highclere castle (downton abbey)
« Reactie #1 Gepost op: juni 16, 2016, 08:29:53 am »

Die omgeving ken ik niet, maar via ukcampsite.co.uk vind je vast een leuke camping, via de reviews daar doe ik het meestal als er een nieuw gebied bezocht wordt.

Wil er zelf ook nog graag heen als Downton Abbey fan, maar ligt het in het midden van ons rondje van 4 campings dit jaar, dus afstand vanaf alles te groot.

Wij hebben voorheen altijd als we de dagboot hadden een Premier Inn bezocht direct aan de overkant of op een uurtje rijden van de boot. Bij nachtboot gewoon naar bestemming rijden en klappen. Dit jaar voor het eerst Duinkerken-Dover en dus ook gewoon nog rijden als we aan de overkant zijn, want redelijk vroeg op de dag de oversteek geboekt. Maar Premier Inn is ons dus altijd uitstekend bevallen, betaalbaar en bijna allemaal met eetgelegenheid erbij.

Laat je weten hoe het geweest is, campings in de UK staan er nog niet zo veel van in de recensie-topics!  WW
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal