Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: zelf holtkamper keuken monteren  (gelezen 26738 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieke

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #30 Gepost op: juli 14, 2011, 08:11:40 pm »

De afstand kan je controleren door de white box open te doen en achteraan te kijken hoeveel ruimte het deksel heeft. Ik schat toch ongeveer 15 tot 20 cm.
Zo te horen is het een gelijkaardig box als die op onze ex-flyer.
Gelogd

jvdhaas

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #31 Gepost op: juli 14, 2011, 09:33:40 pm »

Ik ga morgen wel even meten,want ik wil de exacte maat weten.
gr jor
Gelogd

Mick

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #32 Gepost op: september 21, 2011, 05:35:28 pm »

Geinspireerd door voorafgaande mail heb ik besloten om een aluminium bak te gaan kopen met ongeveer dezelfde afmeting als de aluminium bak van Holtkamper (http://www.geprotrading.com/nl/aluminium-disselbak) Alleen nu nog het belangrijkste..... het onderstel fabriceren.....met de tips en foto´s van vorig mails kom ik een heel eind, maar de precieze maten met name die van belang zijn voor de bevestiging op de dissel heb ik nog niet voorbij zien komen toch ?
en misschien is er wel iemand die een oud onderstel in de aanbieding heeft, mag een opknappertje te zijn, of een werktekening alles is welkom.

Alvast bedank

Mick

 
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #33 Gepost op: september 21, 2011, 05:51:33 pm »

Deze bak gaat wel anders open dan de door HK gebruikte bakken. Ik zie niet goed hoe je hier een ijskast kan in monteren? Het deksel kan dan toch niet meer open. Of zie ik iets mis?
Gelogd

Mick

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #34 Gepost op: september 21, 2011, 07:17:58 pm »

Hebben we het wel over de zelde bak ? ik ga voor de Aalborg 1570
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #35 Gepost op: september 21, 2011, 07:49:11 pm »

Je link verwijst naar de Silkeborg, die heeft een deksel aan de voorzijde ipv aan de bovenzijde. Vandaar de verwarring?

 ;)
Gelogd

Mick

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #36 Gepost op: september 21, 2011, 08:20:11 pm »

Inderdaad, ik zie het nu ook, iets te vroeg de link gekopieerd denk ik, dank voor de aanvulling, dat is nu oplost, nu de rest nog .................................. :)
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #37 Gepost op: september 21, 2011, 10:25:40 pm »

Ps:ik heb een sigaretten stekker aan de koelkast en op de dissel van de wagen zit iets anders!
weet iemand waar je die stekkers kan kopen,voor in de contactdoos op de dissel?
bvd

Beetje late reactie, maar als je 't rode dopje van de stekker draait, past het dan wel?
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #38 Gepost op: september 23, 2011, 10:40:29 am »

mmm... 1570 mm is dat niet wat lang? De hk kisten zijn toch zo lang niet?

Aluminium kisten en bagageboxen
Voor vaste montage op de dissel of achterop een Multi-Talent-Trailer.
Alutec aluminium kist D163 (163 liter)
Speciale uitvoering met afneembare deksel en sluitingen aan de zijkant.
Geschikt voor: Holtkamper Kyte.
De aluminium kist van Alutec is een goed alternatief als waterdichtheid geen issue is (bijv. voor vervoer van een duikuitrusting of een opblaasboot) en de kist simpeler en licht uitgevoerd mag zijn. Met afsluitbare deksel (hangslot niet meegeleverd). Spatwaterdicht.
Binnenmaten (lxbxh): 1150x350x380 mm
Buitenmaten (lxbxh): 1182x385x412 mm

Alutec aluminium kist D240 (240 liter)
Geschikt voor: Holtkamper Cocoon, Holtkamper Astro, Holtkamper Spacer.
De aluminium kist van Alutec is een goed alternatief als waterdichtheid geen issue is (bijv. voor vervoer van een duikuitrusting of een opblaasboot) en de kist simpeler en licht uitgevoerd mag zijn. Met afsluitbare deksel (hangslot niet meegeleverd).
Binnenmaten (lxbxh): 750x550x590 mm
Buitenmaten (lxbxh): 782x585x622 mm


Ik weet niet op welk type HK je hem wil monteren en of je hem wel of niet afneembaar wil maken. Er zijn verschillende types bevestigingen in omloop, afhankelijk van de keuken en of kist en dan nog het type van wagen. Eén standaard montage bestaat dus niet. Ik hoop dat het je lukt en ik kijk al uit naar het resultaat.
Gelogd

Mick

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #39 Gepost op: september 25, 2011, 08:37:00 am »

Dank voor je suggesties.........
Maar de maten van de aluminium bak van hk , zoals ik ze opgemeten heb, zijn 155 x 55 x 48 (h) dus dat komt aardig overeen met de genoemde bak (ik heb op internet een ander adresje gevonden waar ze m.i. nog iets gedkoper zijn: http://www.prosman.com/kistenlijst.pdf )Het is inderdaad een beste bak. Ik ga hem monteren op de hotkamper cocoon S (2011). En ik wil hem afneembaar maken en ook iets naar links kunnen schuiven om hem in een beter positie te kunnen krijgen t.o.v. de dissel.  (geen MT) Hoe ik dat gaat doen weet ik nog niet precies, het liefst maak ik gebruik van al aanwezige materiaal en informatie. Wellicht ga ik eerst een  schuifconstructie model van hout maken.
Gelogd

mars

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #40 Gepost op: september 25, 2011, 10:19:37 am »

Waarom niet van (lange) ladegeleiders? Zijn van metaal en in diverse afmetingen verkrijgbaar.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #41 Gepost op: september 25, 2011, 12:55:42 pm »

Ik vind het hele mooie kisten en ook mijn interesse is gewekt. :J Ik zie wel dat de prijzen zonder btw zijn, hoeveel btw komt er dan nog bij¨? (
De kist gaat ook niet helemaal open zie ik, achteraan zit er een vast stuk. kan de ijskast er dan nog in?
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #42 Gepost op: september 25, 2011, 07:11:30 pm »

Ik vind het hele mooie kisten en ook mijn interesse is gewekt. :J Ik zie wel dat de prijzen zonder btw zijn, hoeveel btw komt er dan nog bij¨? (
De kist gaat ook niet helemaal open zie ik, achteraan zit er een vast stuk. kan de ijskast er dan nog in?

BTW is 19 %. om het uit te rekenen doe je het bedrag x 1,19 op de rekenmachine. De uitkomst is dan de prijs inclusief BTW.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

mars

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #43 Gepost op: september 25, 2011, 07:49:05 pm »

Mieke is toch al van school??  :H :H :H
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:zelf holtkamper keuken monteren
« Reactie #44 Gepost op: september 27, 2011, 09:03:13 am »

 :H Ach je men denkt, 't is een vrouw he.  :+
Ik wist niet hoeveel BTW er in Nederland bij komt, in België is dit 21% blijkbaar in Nederlands "slechts" 19%
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal