Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Aanpassingen aan de Kyte, Holtkamper luistert niet!  (gelezen 7499 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Re: Re: Aanpassingen aan de Kyte, Holtkamper luistert niet!
« Reactie #15 Gepost op: juni 17, 2012, 11:25:28 pm »

Regels in electra en gas zijn er om te volgen niet om te van af te wijken omdat we niet snappen waarom.
Nee, maar de regels declameren en/of uitvoeren zonder de achtergrond van die regels te kennen is ook niet altijd  productief. Dat leidt niet zelden tot even ongewenste situaties. Laten we wel wezen. Een slang van anderhalve meter verdroogt even snel als een slang van vijf meter. En bij het dogmatisch toepassen van een vaste leiding op een object dat zo aan trillingen onderhevig is als een vouwwagen kun je ook zo je twijfels hebben.

Maar feitelijk is het punt hier natuurlijk dat HK gewoon aan het verzoek van de TS had kunnen of moeten voldoen, met de randvoorwaarde dat ze zich aan de veiligheidsregels voor uitvoering van dat verzoek  gehouden zouden hebben. De TS heeft niet tegen HK gezegd dat ze iets moesten doen wat niet mag.

Waar het n.m.m in dit geval in de grond van de zaak om draait is dat Holtkamper zonder commentaar of reden een andere oplossing gerealiseerd heeft. Wat HK had moeten doen (als dat relevant was) is zeggen: "wat u wilt, mag niet. En wel hierom..."

En dan had de TS kunnen vragen: "Maar is er een manier om toch aan mijn wensen te voldoen binnen de regels die ervoor zijn?"

Wellicht hadden ze dan misschien wel voorgesteld om een kunststof leiding aan te leggen. Of Joost mag weten welke andere oplossing.

Bottom line moet naar mijn overtuiging HK hier gewoon erkennen dat ze eigenwijs geblunderd hebben en als een speer in overleg met de TS de zaak kostenloos corrigeren.

Het maken van fouten beschadigt je imago niet. De manier waarop je je fouten al of niet corrigeert doet dat wel.
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re: Aanpassingen aan de Kyte, Holtkamper luistert niet!
« Reactie #16 Gepost op: juni 18, 2012, 09:02:42 pm »

Vandaag onderdelen gehaald om de gasleidingen en aansluitingen te maken zoals ik het wil hebben.
Morgenavond maar aan de klus, afwerken doe ik wel op de camping, neem wel een set gereedschap mee.
Groet, Rob
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Aanpassingen aan de Kyte, Holtkamper luistert niet!
« Reactie #17 Gepost op: juni 18, 2012, 09:43:39 pm »

wel vervelend.
ze hebben je wagen gemaakt zoals ze nu worden afgeleverd als ik het zo lees.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re: Aanpassingen aan de Kyte, Holtkamper luistert niet!
« Reactie #18 Gepost op: juni 18, 2012, 09:45:37 pm »

Ja, en dat wilde ik nu juist niet...
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal