Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Hk astro kopen. 2 vraagjes  (gelezen 2993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kroeskarper

  • Gast
Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Gepost op: juni 17, 2012, 06:58:46 pm »

Hallo allemaal,
Wj zijn voornemens een hk astro te kopen. Hierover heb ik 2 vraagjes. Ten eerste ik onder het afdekzeil 4 stoelen en een tafel kwijt en heeft de astro ook een pack& go systeem dat ik op de oprit van mij huis bij de bagageruimte onder het bed kan zonder de hele tent open te klappen?  Alvast dank voor jullie reactie
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Reactie #1 Gepost op: juni 17, 2012, 08:11:34 pm »

Wij kregen met gemak 4 stoelen en een tafel kwijt onder het zeil.
Volgens mij geen pack&go systeem op de Astro. Bij ons was er achteraan wel een klep waar je een beetje bagage kon inschuiven maar geen kisten en boxen.
Gelogd

Kroeskarper

  • Gast
Re: Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Reactie #2 Gepost op: juni 18, 2012, 03:53:34 pm »

dank voor de reactie. Kort ander vraagje: kan je op de Astro ook allemaal spullen op het bed laten tijdens inpakken (beddegoed kinderen etc.). en kan dit ook op de Cocoon XL met PackNgo systeem?
Alvast dank.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Reactie #3 Gepost op: juni 18, 2012, 05:28:48 pm »

Beddengoed bij beide geen probleem. Kinderen? Zou ik niet doen  :H.
Gelogd

cewi

  • Goldmember 2024
  • Klap nerd
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 413
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon MTT
  • HK Cocoon MTT
Re: Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Reactie #4 Gepost op: juni 18, 2012, 05:39:42 pm »

bij een Cocoon XL kan zonder problemen het beddengoed blijven liggen en voldoende ruimte om stoelen onder het dekzeil te leggen. Niet alle Cocoons hebben Pack & Go, dus let hier goed op indien je het wilt hebben.
Gelogd

Kroeskarper

  • Gast
Re: Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Reactie #5 Gepost op: juni 18, 2012, 07:01:38 pm »

Dank allemaal. Maakt het voor het laten liggen van beddengoed nog uit of het wel of niet packngo systeem is of niet?  En weet iemand sinds wanneer de cocoon het packngo systeem heeft. Dit omdat ik me aan het orienteren ben op marktplaats en ik weet niet vanaf welk 'bouwjaar' dit is. Alvast dank voor de reacties. Hopelijk ben ik dan binnenkort de trotse eigenaar van een hk
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Reactie #6 Gepost op: juni 18, 2012, 07:11:51 pm »

Een pack en go is niet standaard. volgens mij verkrijgbaar vanaf 2009 of 2010 maar ik ben niet zeker. Als iemand een cocoon verkoopt met pack and go systeem zal hij dat zeker vermelden want dat geeft een meerwaarde dus meer opbrengst.

Om je bed opgedekt te laten of op te dekken heb je de pack & go niet nodig. Als ik het goed heb kan je met de pack en go wel aan je bagage onder het bed maar niet aan het bed zelf (om het op te dekken). Je heft namelijk de lattenbodem op.
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 724
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Reactie #7 Gepost op: juni 18, 2012, 07:12:28 pm »

Beddengoed kun je gewoon laten liggen met pack and go systeem. Wij hebben altijd dubbel beddengoed (zowel voor ons als de kinderen) opgemaakt klaarliggen en dat is geen enkel probleem.

Pack and go neemt ook geen ruimte in beslag, je krijgt alleen een lading ritsen, wat klemmetjes en 2 gasveren extra en nog een flinke rekening.  :( Pack and go betekent wel dat niet alle matrassen meer mogelijk zijn.

Pack and go is een optie die kopers erbij kunnen bestellen. Het is dus niet zo dat vanaf een bepaald bouwjaar alle Cocoon's pack and go hebben. Kwestie van selectief zoeken dus. Erg veel zullen er niet aangeboden worden met pack and go, enerzijds omdat het pas een paar jaar mogelijk is en anderzijds omdat het een prijzige optie is, die niet iedereen erbij besteld.
Gelogd

Alberik

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 365
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper
  • Holtkamper Nano
Re: Hk astro kopen. 2 vraagjes
« Reactie #8 Gepost op: juni 18, 2012, 07:17:15 pm »

Bij gebruik van het Pack-N-Go System kun je niet bij het beddengoed. Je tilt eigenlijk het bed en de tent die er bovenop ligt omhoog. De Cocoon wordt op dit moment standaard met het Pach-N-Go Sytem geleverd. Het is een paar jaar een optie geweest en daarnaast er is nog een mogelijkheid om dit later in te bouwen (volgens mij wel vanaf een bepaalt bouwjaar. Maar ik denk als een Cocoon een Pack-N-Go System heeft dit in de advertentie op Marktplaats wel vermeld staat.
De Astro heeft geen Pack-N-Go System.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal