Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Vast deksel krom getrokken?  (gelezen 704 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

roelierex

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk: kampeermiddel : nog zoekend
Vast deksel krom getrokken?
« Gepost op: mei 05, 2019, 06:41:03 pm »

Hallo! Wij hebben net ons eerste weekend met onze trigano alpha opzitten. Thuis wouden we hem openklappen, maar gelijk waar we hem neerzetten zweeft de buitenste zijde van het imperiaal en deksel. Ik vermoed dat hij wat is krom getrokken, door...??? Misschien er teveel ingestoken? (Slaapzak op bed laten liggen, serieus moeten duwen om hem dicht te krijgen) misschien stond hij toch niet zo mooi waterpas op de camping?nu hebben we hem open geklapt en wat zwaar spul erin gelegd. Komt dit vanzelf weer goed?


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.658
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Vast deksel krom getrokken?
« Reactie #1 Gepost op: mei 05, 2019, 07:38:04 pm »

Voor je in paniek raakt: kijk of de wagen vlak staat: bij tordering (wringen) vervormen zaken soms tijdelijk.

Ook kijken of de klep vlak ligt. En de ondergrond, is die ook vlak? Als de klep vlak ligt, maar niet op alle hoeken stevig ligt, even een wigje eronder.

Enne, waterpas zetten vind ik overrated. Als de constructie maar srabiel staat zonder al teveel kracht op het scharnier.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

muis

  • Gast
Re: Vast deksel krom getrokken?
« Reactie #2 Gepost op: mei 05, 2019, 10:43:22 pm »

Ik heb ook een vast deksel, als de plek waar de deksel naar toegaat afloopt is ondersteunen nodig anders gaat de deksel hangen aan het scgarnier en dat is niet goed. Kromtrekken zal niet zo snel gebeuren. Ik stond de afgelopen dagen met 1 plankje onder de ene hoek en 3 onder de andere hoek.
Te vol gaat niet want dan gaat de deksel niet meer  dicht :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal