Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: "De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon  (gelezen 23979 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #15 Gepost op: september 07, 2010, 10:48:32 pm »

Kan me voorstellen dat het rauw op je dak is gevallen, niet fijn als je zo'n reactie krijgt (misschien had hij net met een hk hamer op zn duim geslagen ;) . Ik zou idd zaterdag naar Jelle zelf gaan. Laat je niet gek maken door zo'n reactie over de telefoon. Je kunt altijd een mail sturen naar Jelle en vragen naar de beloofde offerte met de aangeboden korting omdat je hem nog niet ontvangen hebt.

Succes zaterdag en veel plezier :J
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #16 Gepost op: september 08, 2010, 08:46:49 am »

En het is één van de mooiste VW's en voor zover ik weet is dit de eerste klacht die ik hoor/lees over Holtkamper. Ik ben in al die jaren goed behandeld, al waren de onderhandelingen over de prijs/korting/leveringen wel strak! Je moet er wat voor doen.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #17 Gepost op: september 08, 2010, 08:49:24 am »

Ik zou zo'n reactie ook niet fijn vinden, Holkamper of niet.
Ik hoop toch dat je koop kan doorgaan en dat ze zich een klein beetje excuseren voor de botte reactie. Het gaat idd over een groot bedrag en daar hoort toch wat tegenover te staan.

Laat je niet ontmoedigen en ga zaterdag gewoon het wagentje kopen!
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #18 Gepost op: september 08, 2010, 11:26:55 am »

wij hebben de offere via de mail gekregen (een mailtje met prijs)
en wat denk je in de mail staat dat deze geldig is tot zaterdag inclusief de korting .
Kortom nu praten ze elkaar tegen maar oke, de prijs is goed daar doen we het voor  8)
Nu alleen nog de lever datum, daar heeft mijn vriendin nu een e-mail over gedaan.

toch vreemd dat meneer X zegt nee kan niet niet mogelijk etc en meneer y die de offerte (mail) maakt
er duidelijk in zet tot zaterdag geld deze prijs inclusief de korting  :H

Andre
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #19 Gepost op: september 08, 2010, 11:30:10 am »

Ha Andre, goed nieuws dus! Veel plezier zaterdag!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #20 Gepost op: september 08, 2010, 11:44:37 am »

zou de brief ff uitprinten voor het geval je daar staat en ze zeggen je krijgt de korting niet
maar veel geluk met de aankoop  8)
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #21 Gepost op: september 08, 2010, 11:54:39 am »

zou de brief ff uitprinten voor het geval je daar staat en ze zeggen je krijgt de korting niet
maar veel geluk met de aankoop  8)

dat doen we ook zeker ...
En zou te sprake komen zal ik zaterdag ook zeker mijn verhaal doen.
wij wachte nu even af of men onze voorkeur leverdatum kunnen regelen ...
als dat zo is gaan we zaterdag een Holtkamper kopen   :W

Andre
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #22 Gepost op: september 08, 2010, 01:28:59 pm »

wij hebben de offere via de mail gekregen (een mailtje met prijs)
en wat denk je in de mail staat dat deze geldig is tot zaterdag inclusief de korting .
Kortom nu praten ze elkaar tegen maar oke, de prijs is goed daar doen we het voor  8)
Nu alleen nog de lever datum, daar heeft mijn vriendin nu een e-mail over gedaan.

toch vreemd dat meneer X zegt nee kan niet niet mogelijk etc en meneer y die de offerte (mail) maakt
er duidelijk in zet tot zaterdag geld deze prijs inclusief de korting  :H

Andre


Hahaha meneer X is gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt
Gelogd
Jevipro

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.251
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #23 Gepost op: september 08, 2010, 04:03:20 pm »

wij hebben de offere via de mail gekregen (een mailtje met prijs)
en wat denk je in de mail staat dat deze geldig is tot zaterdag inclusief de korting .
Kortom nu praten ze elkaar tegen maar oke, de prijs is goed daar doen we het voor  8)
Nu alleen nog de lever datum, daar heeft mijn vriendin nu een e-mail over gedaan.

toch vreemd dat meneer X zegt nee kan niet niet mogelijk etc en meneer y die de offerte (mail) maakt
er duidelijk in zet tot zaterdag geld deze prijs inclusief de korting  :H

Andre

Ik weet dat meneer J af en toe meeleest. ;)

Zie je wel komt allemaal goed die vouwwagen willen ze ook niet missen.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #24 Gepost op: september 08, 2010, 07:38:39 pm »

Ik weet dat meneer J af en toe meeleest. ;)

Zie je wel komt allemaal goed die vouwwagen willen ze ook niet missen.

Naja helaas heeft u het mis.
vandaag e-mail gehad over ons gewenste lever datum, en helaas wij willen de VW wat later hebben.
naja je denkt prima zet dan die mensen als laatste in de opdracht lijst maar oke het kan wel maar dan moet ik 500 euro meer betalen
kortom krijgen wij 500 euro korting niet de 1000 euro die de actie aangeeft.
Naja toen ik dat hoorde heb ik tegen mijn vriendin gezegd een e-mail te sturen met heel kort dat wij van alles af zien .

Wat ik niet snap volgens de brief die bij de offerte zit kan de levering wat langer duren etc blabla...
oke naja zet ons achter in die lijst en dan is ieder blij maar goed ben er klaar mee of men moet nog reageren op onze afzegging

Andre

Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.251
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #25 Gepost op: september 08, 2010, 08:07:40 pm »

Hmzzzzzz begint op een klucht te lijken.:?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #26 Gepost op: september 08, 2010, 08:09:30 pm »

Naja helaas heeft u het mis.
vandaag e-mail gehad over ons gewenste lever datum, en helaas wij willen de VW wat later hebben.
naja je denkt prima zet dan die mensen als laatste in de opdracht lijst maar oke het kan wel maar dan moet ik 500 euro meer betalen
kortom krijgen wij 500 euro korting niet de 1000 euro die de actie aangeeft.
Naja toen ik dat hoorde heb ik tegen mijn vriendin gezegd een e-mail te sturen met heel kort dat wij van alles af zien .

Wat ik niet snap volgens de brief die bij de offerte zit kan de levering wat langer duren etc blabla...
oke naja zet ons achter in die lijst en dan is ieder blij maar goed ben er klaar mee of men moet nog reageren op onze afzegging

Andre


Andre, heb je ook vertelt dat je ook het hele bedrag aanstaande zaterdag wilt betalen...?
Want doe je dit niet dan kan natuurlijk ook geen korting worden gegeven..lijkt me...dan is die 500 euro kortinjg zeker schappelijk te noemen.
En waarom wil je de vouwwagen pas later ophalen dan mogelijk is?
ik zou zeggen boter bij de vis...en alvast een mooie stalling regelen..indien nodig...

s6
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #27 Gepost op: september 08, 2010, 08:13:11 pm »

Andre, je weet toch wel dat de 1000 euro korting bedoelt is om continuiteit te hebben in het bedrijf in het najaar en dat er vast (bij ons wel vorig jaar) in de voorwaarden voor d korting staat dat ie voor datum x (vast eind dit jaar) wordt afgeleverd??
Gelogd

Andre-nl

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #28 Gepost op: september 08, 2010, 08:31:25 pm »

Andre, je weet toch wel dat de 1000 euro korting bedoelt is om continuiteit te hebben in het bedrijf in het najaar en dat er vast (bij ons wel vorig jaar) in de voorwaarden voor d korting staat dat ie voor datum x (vast eind dit jaar) wordt afgeleverd??

Dit wordt zo aangegeven helemaal mee eens maar levertijd zou al zijn februari  (vermoedelijk ?)
en ik vraag mei en wij willen ook wel grotere aanbetaling doen geen probleem 45% betaal ik aan, meer wil ik niet aanbetalen
gezond bedrijf of niet elk bedrijf kan "omvallen"  dat maak ik helaas vaak mee met mijn werk en ik wil niet met mijn spaargeld zo schip in gaan.
ik heb net een mail de deur uit gedaan met een verklaring en dat ik eigenlijk geen "vroege"  opleverdatum eis ( ik dacht de ideale klant).
En komen wij hier niet uit dan heb ik ook de meneer in kwestie bedankt voor zijn tijd maar dan zie ik van alles af.
ik betaal al een 13.xxx euro en ga echt niet nog meer betalen dan wordt het voor mij (nu) een principe punt.

mvg
Andre
 
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:"De kogel is door de kerk":het wordt de cocoon
« Reactie #29 Gepost op: september 08, 2010, 08:57:22 pm »

Ik zou ipv nog meer mailen zaterdag even om tafel. Zeker als je ter plaatse een handtekening zet, zal er vast (bij uitzondering uiteraard.....) iets te regelen zijn. Je wil die cocoon toch ? Nou dan..

Lukt het echt niet, dan hebben ze vast binnenkort op de kampeerbeurs een beursaanbieding......
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal