Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Waarde 2ehands Holtkamper  (gelezen 16235 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henri_H

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #15 Gepost op: augustus 19, 2010, 10:26:13 pm »

Ik heb al een uitgebreide mailwisseling met de verkoper gehad, maar we komen er niet uit.
Mailen is ook wat ik meestal doe, bieden via MP is zo onpersoonlijk, en te gemakkelijk.
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #16 Gepost op: augustus 27, 2010, 05:24:00 pm »

Is de door jou gewilde wagen nu in prijs verlaagd?

http://link.marktplaats.nl/366887831

Gelogd

Henri_H

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #17 Gepost op: augustus 27, 2010, 06:18:22 pm »

Ja, klopt, maar wij vinden de prijs alsnog te hoog.
Gelogd

Henri_H

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #18 Gepost op: september 05, 2010, 12:57:10 am »

De Cocoon gaat het niet worden, staat ook gereserveerd ondertussen.
We hadden een andere Cocoon op het oog, en ik ben ook wezen kijken, maar op de één of andere manier sprak hij mij toch niet zo aan.
Vandaag hebben we alsnog een 2e hands Zambezi gekocht.
De kleur v.d. Zambezi tent spreekt ons toch meer aan, bovendien was hij niet al te duur.
Hier een paar foto's:







Het was nog wel even een gedoe, de trailer had een multicon 13 aansluiting:
 , en dat paste niet op mijn 7-polige multicon, die op mijn auto zit, dus maar "even" een adaptertje halen. Die schijnen dus niet te bestaan, dus maar een 7-polige multicon aan de trailer geschroefd. Hele verhaal heeft zo'n 2 uur geduurd.... maar ja, dat heb ik er graag voor over. De Zambezi ziet er als nieuw uit.
Nu maar hopen dat er nog een weekend met mooi weer komt zodat we er nog even mee weg kunnen dit jaar.
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #19 Gepost op: september 05, 2010, 09:46:50 am »

gefeliciteerd met jullie aankoop en veel kampeer plezier.

Viel het onderhandelen voor de Cocoon tegen of was het gewoon niet jullie soort vouwwagen?
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #20 Gepost op: september 05, 2010, 10:51:22 am »

Dat is ook wel een mooie (al is het dan geen Cocoon ;) ). Ik kan me moeilijk voorstellen dat je nu goedkoper uit was, of vind je deze gewoon mooier?
Gelogd

Henri_H

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #21 Gepost op: september 05, 2010, 11:30:26 am »

Bedankt mensen.

De Zambezi spreekt ons meer aan vanwege de kleur, het gevoel dat we ermee hebben, de afsluitbare voorwand, en ik zou er evt. nog een varioluifel bij kunnen kopen in de toekomst.
Een Cocoon was ook prima geweest, maar bovenstaande argumenten gaven toch de doorslag om voor de Zambezi te gaan.
Qua prijs waren we goedkoper uit dan een Cocoon uit 2005. De Zambezi is ook uit 2005, maar de tent uit 2006, en hij is pas in 2007 in gebruik genomen door de vorige eigenaar, en dat zie je!
Het was nl. eerst een demo-wagen waar pas later een tent in is gezet, en daarna in de showroom heeft gestaan.
Gelogd

Richard

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #22 Gepost op: september 05, 2010, 11:35:21 am »

Erg mooi,
had al eens een zambezi in de showroom zien staan......
nu nog op de camping....
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #23 Gepost op: september 05, 2010, 12:52:51 pm »


Gefeliciteerd! Ik kan me alles voorstellen vwb de afsluitbare voorwand, vind ik ook een nadeel van de Cocoon. Dat je er maar veel zonnige en mooie vakanties mee mag hebben!
Gelogd

Henri_H

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #24 Gepost op: september 05, 2010, 12:53:32 pm »

Dank je. Wij hebben deze zomer in Frankrijk wel een Zambezi op de camping zien staan, en hebben toen ook een uitgebreide demonstratie gehad.
Dat heeft ook zeker meegespeeld bij deze aanschaf; waar je mee omgaat, word je mee besmet.  :)
« Laatst bewerkt op: september 05, 2010, 07:41:01 pm door Henri_H »
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #25 Gepost op: september 05, 2010, 03:09:16 pm »

Bedankt mensen.

De Zambezi spreekt ons meer aan vanwege de kleur, het gevoel dat we ermee hebben, de afsluitbare voorwand, en ik zou er evt. nog een varioluifel bij kunnen kopen in de toekomst.
Een Cocoon was ook prima geweest, maar bovenstaande argumenten gaven toch de doorslag om voor de Zambezi te gaan.
Qua prijs waren we goedkoper uit dan een Cocoon uit 2005. De Zambezi is ook uit 2005, maar de tent uit 2006, en hij is pas in 2007 in gebruik genomen door de vorige eigenaar, en dat zie je!
Het was nl. eerst een demo-wagen waar pas later een tent in is gezet, en daarna in de showroom heeft gestaan.
Klinkt als een goede deal :J
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #26 Gepost op: september 08, 2010, 08:26:38 am »

Ziet er een mooi karretje uit. Is het even praktisch op te zetten als de cocoon?
Gelogd

Henri_H

  • Gast
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #27 Gepost op: september 08, 2010, 12:12:26 pm »

Het uitklappen gaat nog iets simpeler, uitklap-pootjes i.p.v. draai-pootjes, een hardtop i.p.v. een kuipzeil.
Het zal niet veel uitmaken.
De luifel/voortent wordt bij beide m.b.v. 3 stokken opgezet, dus dat zal niet veel uitmaken denk ik.

Ik hoop dat er nog een goed weekend gaat komen in september, of misschien nog begin oktober.
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #28 Gepost op: mei 19, 2011, 01:30:54 pm »

Bedankt mensen.

De Zambezi spreekt ons meer aan vanwege de kleur, het gevoel dat we ermee hebben, de afsluitbare voorwand, en ik zou er evt. nog een varioluifel bij kunnen kopen in de toekomst.
Een Cocoon was ook prima geweest, maar bovenstaande argumenten gaven toch de doorslag om voor de Zambezi te gaan.
Qua prijs waren we goedkoper uit dan een Cocoon uit 2005. De Zambezi is ook uit 2005, maar de tent uit 2006, en hij is pas in 2007 in gebruik genomen door de vorige eigenaar, en dat zie je!
Het was nl. eerst een demo-wagen waar pas later een tent in is gezet, en daarna in de showroom heeft gestaan.

Toch nog gefeliciteerd met deze mooie Astro.. :> :#
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

marruc

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 78
Re:Waarde 2ehands Holtkamper
« Reactie #29 Gepost op: mei 19, 2011, 02:56:36 pm »

van harte!
Gelogd
...zolang het rammelt zit het nog vast...
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal