Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Verplaatsen keuken Cocoon  (gelezen 14861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.634
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #30 Gepost op: augustus 27, 2010, 11:25:40 am »

Nee, een verkoper die normaal in Emmen (?) stond. Uiterlijk niet zo op gelet.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #31 Gepost op: augustus 27, 2010, 12:46:58 pm »

Precies CEO, dat bedoel ik dus. Dat verschil in klantbenadering geeft een heel ander eind-resultaat.

Die man die jullie als laatste spraken, was dat een grote kerel met zwart haar en een snorbaard? (ofzo)... Dat is namelijk een enorm relaxte vent.

Die man hebben wij gehad toen we onze cocoon gingen kopen/bestellen
Gelogd
Jevipro

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #32 Gepost op: augustus 27, 2010, 05:15:28 pm »

Ik heb inmiddels van de kenner begrepen dat Jelle Holtkamp alleen te spotten is in Emmen. Dat is best ver vanuit de Betuwe. We laten het dus nu maar even zo. Misschien als we weer eens in Bunnik zijn.
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #33 Gepost op: augustus 27, 2010, 09:17:06 pm »

Beste mavi,
Heb je de cocoon bij hk gekocht destijds ? Maw ben je een klant van hk ?
Wij hebben de ervaring dat als je als 'klant' nog steeds koning bent bij hk nadat je bij hun hebt gekocht. Veel kyte eigenaren kregen dit jaar een onderdeel gratis, omdat dit nieuwe onderdeel bij de koop ernog niet was. Ook zijn er bij vele modificaties uitgevoerd op de eerste serie kytes, omdat uit ervaringen bleek dat die de kwaliteit ten goede kwamen. Wij wilde recent een maatwerkaanpassing, waar ze goed meedenken om het te realiseren. Dus als je klant bent, ben je koning.
75 euro voor twee risten en een lapje zal vast duur zijn, maar vergeet niet dat een goeie rits duur is. Vorig jaar nog op onze (ex) combi camp een rits van 2 meterlaten vervangen bij een tentenmaker.....100 euro, vanwege de ritskwaliteit en die rits was lang niet zo goed als ik nu in mijn hk heb zitten. En ja...voor hk-spul moet je meer betalen, voor een bmw-onderdeel ook tov hetzelfde onderdeel in een opel.
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2010, 09:21:13 pm door tommybol »
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #34 Gepost op: augustus 28, 2010, 12:02:45 pm »

@tommybol

Wat is klant? Ik heb een HK, dus ben ik een klant toch? Ik heb hem niet rechtstreeks bij HK gekocht, maar tweedehands. Dat maakt me misschien minder klant, maar ik ben toch een potentiele koper voor een andere/volgende HK.

Ik heb al aangegeven dat ik best begrijp dat ze geld vragen voor die adapter en dat ik me realiseer dat ritsen duur zijn, ik vind 75 echter te veel. Vooral omdat het naar mijn idee toch een "fout" in het ontwerp is. Het zou in een keer goed moeten staan en niet opgelost moeten worden met losse dingetjes. Het zou een plan zijn om de aanritsbare zijwand zo te maken dat de "adapter" er al in ge?ntegreerd is qua vorm.

Maar goed, ik ben niet boos of teleurgesteld in Hk of zo, weet best dat het een duur merk is. Het is ook een goed merk en daar heb ik elke vakantie lol van!
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2010, 12:07:56 pm door mavi »
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #35 Gepost op: december 14, 2010, 02:53:31 pm »

Helemaal vergeten het vervolg te melden:

Mail aan Jelle Holtkamp:

-----Oorspronkelijk bericht-----
Verzonden: vrijdag 27 augustus 2010 17:42
Aan: directie@holtkamper.nl
Onderwerp: adapter voor zijluifel Cocoon

Geachte heer, mevrouw,

Sinds twee jaar hebben wij een Holtkamper Cocoon. Deze hebben we tweedehands gekocht, met de gedachte om snel te kunnen klappen en niet meer te hoeven slepen met een keuken. Wij zijn zeer tevreden over de Cocoon. Hij voldoet zeker aan onze verwachtingen en we zouden zo weer een Holtkamper kopen, hoewel we natuurlijk verwachten dat onze Cocoon nog heel lang meegaat. Ook de service van Holtkamper, zowel in de showroom als via de e-mail is prima.
Natuurlijk heeft elke wagen wat minpuntjes. Zo vinden wij de luifel wat klein en hebben we - net als zoveel HK-bezitters - de keuken aangepast.

In de praktijk blijkt wel echter dat de deksel van de keuken tegen de zijwand komt en je voor het mooie dus eigenlijk toch moet slepen. Naar ons idee is dat een fout in het ontwerp. Ik heb hierover een uitgebreide mailconversatie gevoerd met de heer Rolfes, die mij verzekerde dat dit geen kwaad kan en dat de door u geleverde adapter alleen gemaakt is voor het "mooie". Deze adapter zou ik kunnen aanschaffen voor 75 euro. Ik begrijp uiteraard dat in de adapter ritsen zijn verwerkt en dat het handwerk is, maar vind 75 euro voor alleen een adapter wel veel geld. Dit heb ik ook aan de heer Rolfes gemeld.

Naar mijn idee zou het leveren van een dergelijke adapter ook service van Holtkamper kunnen zijn. Ik ben best bereid om er iets voor te betalen, maar vind 75 euro wel heel veel geld.

In afwachting van uw reactie,

M. van Viegen


Zijn antwoord:
Geachte mevrouw Van Viegen,

Bedankt voor uw bericht. Leuk om te horen dat u tevreden bent met uw Cocoon.
Ik begrijp dat u 75 euro veel geld vindt voor de adapter. Het is echter inderdaad een handgemaakt ding, die niet in grote aantallen wordt gefabriceerd. Ik wil u als tegemoetkoming graag alsnog 10 euro korting aanbieden. Ik zal ook dhr Rolfes hiervan op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet

Jelle Holtkamp
Holtkamper


« Laatst bewerkt op: juli 16, 2011, 08:53:15 am door mavi »
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #36 Gepost op: mei 11, 2011, 12:09:42 pm »

.......... waaronder een ruimte die ontstond aan de achterzijde en waar toch doorheen kon waaien...........


Zit dat 'driehoekje' aan de achterzijde bij het doek tussen de deksel en wagenbak? Dat stukje zat al bij mijn Flyer uit '04. Misschien waren ze het er bij jou vergeten bij te leveren.


..........Ik heb later ook echt verschil gemerkt in de verschillende verkopers. Zo stond ik ook nog een keertje met een medewerker over een issue te praten toen die medewerker zei "dat hij even moest kijken wat het zou kosten". Precies op dat moment liep Jelle (wederom) langs en zei "kosten? Nee joh, die zijn voor ons, dat lossen we gewoon op"...........


Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de HK onderneming (inclusief imago-bewaking) zeer strak gestuurd wordt door Jelle. Er ontgaat hem niets doordat er steeds met hem overlegd (moet???) worden. Op zich niet slecht, maar daardoor heb ik wel medelijden met (het gebrek aan) de beslissingsbevoegdheid van de andere medewerkers. Alleen oudgediende Herman Zomers lijkt me een 'status-aparte' te bezitten. Hij zit er ook al heeeeel lang
Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #37 Gepost op: mei 11, 2011, 05:37:03 pm »

Nee, dat driehoekje zit tussen de wagen en de zijluifel, zodat er meer ruimte ontstaat om de deksel van de keuken open te zetten zonder dat hij tegen de luifel aankomt.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #38 Gepost op: mei 12, 2011, 04:15:13 pm »



Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat de HK onderneming (inclusief imago-bewaking) zeer strak gestuurd wordt door Jelle. Er ontgaat hem niets doordat er steeds met hem overlegd (moet???) worden. Op zich niet slecht, maar daardoor heb ik wel medelijden met (het gebrek aan) de beslissingsbevoegdheid van de andere medewerkers. Alleen oudgediende Herman Zomers lijkt me een 'status-aparte' te bezitten. Hij zit er ook al heeeeel lang

[/quote]

Hoi, ik kan me wel in bovenstaande vinden. Jelle trekt zéker aan de touwtjes en doet dat m.i. erg goed. Zomer en Wubs hebben volgens mij inderdaad wel enige vrijheid, maar voor ingrijpende zaken wordt Jelle zeker aan z'n vest getrokken. Dat kan zelfs uitmonden in een heuse Powpow met Holtkamp junior en senior, Zomer en een (senior)naaister. Hoogst imnformatief, het zijn aardige mensen en bereid erg ver met je mee te denken. Wat weer niet garandeert dat je je zin krijgt. Ik kon lullen als Brugman maar mijn Astro had en hield die rare boog. Maar dat is en blijft een spel. Dat gaat met onze nieuwe Kyte zeker ook gebeuren. Er blijven altijd dingen te wensen over. En dan hebben ze in Emmen toch erg sterk de drang om voor hun product op te komen. Voor de klant gaan ze behoorlijk ver. We zullen zien.
Gelogd

screech

  • Gast
Re:Verplaatsen keuken Cocoon
« Reactie #39 Gepost op: mei 13, 2011, 01:38:18 pm »

ervaringen met Holtkamper kunnen verder hier worden aangevuld: http://forum.vouwwagenclub.info/index.php/topic,6058.0.html

Gaan we hier weer door over het verplaatsen van de keuken
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal