Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Binnentent HK Flyer  (gelezen 3503 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robas60

  • Gast
Binnentent HK Flyer
« Gepost op: oktober 10, 2010, 12:26:37 pm »

Hallo allemaal,

Ik wil deze winter de binnentent (dakhemel, slaapcabine, etc) van onze Flyer vervangen. De oude is gaar en vies. Heeft iemand dit zelf eerder gedaan?

Van welk materiaal kun je dit het beste maken?

Gr. Rob
Gelogd

muis

  • Gast
Re:Binnentent HK Flyer
« Reactie #1 Gepost op: oktober 10, 2010, 10:23:06 pm »

Welkom op het forum Rob, 1 van de leden (panevino) heeft ook een flyer, mogenlijk kan hij je vraag beantwoorden. We gaan eind van de maand naar de kampeer en caravanjaarbeurs, daar kan ik het evt ook navragen bij Holtkamper.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Binnentent HK Flyer
« Reactie #2 Gepost op: oktober 11, 2010, 01:05:07 pm »

Mijn moeder heeft er ooit zelf willen aan beginnen. Maar.....ik had een advertentie gezet op marktplaats en heb er een tweedehands (bijna nieuw) kunnen kopen. Voor die prijs kon ik zelfs de stof niet kopen. Je moet dan ook nog ritssluitingen en/of velcro kopen.

Wij wilden het doen met baalkatoen of lakenstof maar dan kan je problemen krijgen als je wast dat de stof een beetje krimpt. Dit kan je oplossen door de stof vooraf goed te wassen.
Gelogd

Robas60

  • Gast
Re:Binnentent HK Flyer
« Reactie #3 Gepost op: oktober 12, 2010, 11:39:34 pm »

Bedankt voor de reacties. Ik had het idee om het met 'ademend' katoen te maken. Zo'n vreselijke klus moet het toch niet zijn? Alhoewel ik nog nooit eerder achter een naaimachine heb gezeten, wel een uitdaging.
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Binnentent HK Flyer
« Reactie #4 Gepost op: oktober 14, 2010, 05:51:39 pm »

Ik weet niet of je een oude tent ter beschikking hebt? Mijn moeder ging de bestaande (slechte) tent uit elkaar halen om zo een soort patroon te maken.

Hou ons op de hoogte van je project, veel succes.

Gelogd

Linda5000

  • Gast
Re:Binnentent HK Flyer
« Reactie #5 Gepost op: februari 15, 2011, 10:06:15 pm »

Ook ik sta voor de uitdaging een nieuwe binnentent te maken voor onze oude HK-flyer. Hoe hebben jullie het tenslotte voor elkaar gekregen?
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal