Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen met Holtkamper(Emmen)  (gelezen 20390 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henk1973

  • Gast
Re:Ervaringen met Holtkamper(Emmen)
« Reactie #30 Gepost op: december 15, 2010, 06:49:40 am »

Dat vinden ze daar gewoon vermaak. Lekker een beetje ruimte maken een een mooie bak uitklappen. Mooi man! Doen ze echt niet voor de klant hoor. Alleen voor zichzelf.  ;)
Dat is de beste manier om lol in je vak te hebben. De klant vindt dat dan ook prettig!
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Ervaringen met Holtkamper(Emmen)
« Reactie #31 Gepost op: januari 16, 2011, 04:21:25 pm »

Zo, onze Astro is ondertussen bij HK nagekeken en enkele kleine zaken gerepareerd. Zo had ik zo'n aangeseald oog aan het grondzeil stukgetrokken. Het blijkt dat ik niet de enige ben met dat probleem. HK vind volgens mij dat dat ook niet mag gebeuren. Vermoed dan ook een coulance gevalletje.
Nu is het alleen nog zaak de wagen voor de potentiƫle kopers uit te klappen en san afwachten of ze 'm kopen. ?f dat de wagen wordt ingeruild.
Ik moet nog wel de dakzak er af halen en misschien de beide buizen voor de tentstokken.
We hebben de tijd nog wel.

Groeten uit Oldenzaal
Paul
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Ervaringen met Holtkamper(Emmen)
« Reactie #32 Gepost op: februari 20, 2011, 12:21:55 pm »

Zo, onze Astro is in andere handen overgegaan. Lekker bij HK in Emmen onze kar gedemonstreerd. Kopers waren tevreden en het betalen ging vlot via de pc met groot beeldscherm, midden in de zaak. Ik weet niet of ze er blij mee zijn, maar ik zou dit iedereen aanraden wanneer je in de winter een HK wilt verkopen. Eerst een beurtje laten doen en hop: als een volleerd HK verkoper aan de slag. Is er nog iets niet goed? Hup, even iemand aan z'n vest trekken en het wordt gelijk geregeld!

Hulde aan Holtkamper Emmen. 22 maart zitten we er weer, dan voor de Kyte-aflevering.

Paul
Gelogd

Didi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 279
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon XL met MKK
Re:Ervaringen met Holtkamper(Emmen)
« Reactie #33 Gepost op: mei 10, 2011, 12:32:33 pm »

Laat ik dan ook maar weer eens de eer toekomen aan wie die verdient... :O

Vorig jaar zomer waren door enorm noodweer in Italie er diverse beschadigingen aan onze Flyer. Onder andere een grote scheur bij de rechter tentstokoog van de voortent. Ook was er een naad losgescheurd bij het tentdoek van de bedlade. Zodoende een afspraak gemaakt in Emmen en de wagen daar na de zomervakantie heengebracht.Daarbij wilde ik nog wat andere zaken laten aanpassen. Daarvoor diende wel de tent losgehaald worden van de wagenbak. Dat kost tijd en dus geld.....aangezien het voor het grootste deel een verzekeringkwestie was had ik daar verder geen last van. Na een week of 8 wederom de wagen weer opgehaald in Emmen en teruggezet in de stalling.

De wagen heeft de hele winter in de stalling gestaan en eerlijk is eerlijk...ik ben gewoon vergeten om de wagen voor de vakantie even goed te testen/na te lopen.

Wij gaan dus afgelopen zomervakantie dus vol goede moed op vakantie en op de eerste stop in Geneve merk ik dat het stiksel op de naad tussen voortent en wagenbaktent los zit. Ik kon dus de voortent niet opspannen door middel van het spannen van de noklatten van het voortentframe. En dan moet je nog een weekje of vier......... :?
Maar goed, ik heb de voortent dan maar niet echt vol opgespannen zodat het gat van de losse naad niet te groot zou worden. Daarbij hebben we ook in Italie niet echte regen gehad, dus daar hadden we geluk bij een ongeluk.

Na de vakantie heb ik via de HK-site een reparatieafspraak gemaakt. Daarbij heb ik wel aangegeven dat een klasseprodukt als een HK toch eigenlijk geen last mag hebben van losrakend stiksel op zo'n essentieel punt van de wagen. Er komt namelijk veel spanning op dat punt te staan wanneer je de VW mooi stak wilt opzetten.
Zo ik kon de wagen dus begin December brengen. Je had trouwens al die medeweggebruikers moeten zien kijken op weg naar Emmen. In de sneeuw, met een vouwwagen kamperen...wat een malloot. ::) Uiteindelijk heeft de wagen een maand of 4 in Emmen gestaan voordat ik hem kon ophalen. De volledige tent moest er namelijk weer af dus dat kostte weer tijd (en dus weer ?); dat wist ik nog van de vorige keer.

Maar hulde aan de mensen van Holtkamper. Ik kreeg een nota mee waar deze reparatie als coulance genoteerd stond. Nogmaals Hulde met een Hoofdletter!







   

Gelogd
Netheid is voor de dommen, alleen genieƫn beheersen de chaos

Richard

  • Gast
Re:Ervaringen met Holtkamper(Emmen)
« Reactie #34 Gepost op: mei 10, 2011, 06:17:13 pm »

Mooi zo hoort het toch...
Holtkamper heeft goede service dat heb ik al diverse malen gehoord.
Net zo als Roadmaster...een goede service...oerdegelijke Nederlandse producten met een goede aftersales verdienen gewoonweg meer aandach...

Hopelijk realiseren mensen zich die een vouwwagen gaan kopen dat de kostprijs niet altijd een belemmerde factor moet zijn..want een top product met top mensen en een top aftersales is een top bedrijf en dat mag gezegt worden :K :K
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:Ervaringen met Holtkamper(Emmen)
« Reactie #35 Gepost op: mei 10, 2011, 08:44:12 pm »

Ja hoort nog al eens bij 'dure artikelen' dat je alleen voor die naam alleen al veel betaald.....

Maar die naam staat wel vaak garant voor service, goede aftersales, leverbaarheid van onderdelen etc.

Die naam is vaak wel wat waard.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal