Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: holtkamper astro expedition  (gelezen 6707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcovg

  • Gast
holtkamper astro expedition
« Gepost op: maart 15, 2011, 01:19:14 pm »

Weet iemand wat de verschillen zijn tussen de holtkamper astro en holtkamper astro expedition
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:holtkamper astro expedition
« Reactie #1 Gepost op: maart 15, 2011, 02:35:48 pm »

Volgens mij is dat meer een marketing naam die vanaf een bepaald jaartal gevoerd werd. 'Expedition' werd volgens mij gebruikt om het basis-model aan te geven, maar aangezien daar allerlei accessoires bij kunnen zegt de modelnaam in deze niet zoveel.

ik zou er niet te zwaar aan tillen als je gaat vergelijken. Vergelijk op leeftijd en wat erbij zit.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

marcovg

  • Gast
Re:holtkamper astro expedition
« Reactie #2 Gepost op: maart 15, 2011, 02:54:37 pm »

Op de marktplaats had ik deze holtkamper gevonden bouwjaar 2000

Te koop: Holtkamper Astro Expedition. De klassieke, zelden aangeboden vouwagen. Handig en snel op te zetten, zonder losse tentstokken, met vaste voortent die in een keer mee uitvouwt. Geintegreerde luifel.
Puntgaaf exemplaar, door omstandigheden weinig gebruikt. Altijd in droge, geventileerde ruimte gestaan. Dit is de versie met de extra grote voortent, in tegenstelling tot de oudere exemplaren. Tweepersoonsbed met lattenbodem, kan door middel van gasveren omhooggeklapt worden; daaronder enorme bergruimte. Tentschort, mistachterlicht, oplooprem met terugrijautomaat, in dissel geintegreerd stopcontact.
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:holtkamper astro expedition
« Reactie #3 Gepost op: maart 15, 2011, 03:02:10 pm »

Dat ding ziet er puik uit. Ik zie alleen geen keuken zitten.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

marcovg

  • Gast
Re:holtkamper astro expedition
« Reactie #4 Gepost op: maart 16, 2011, 07:00:06 am »

klopt ziet er goed uit is 3000 euro een redelijke waarde ???
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:holtkamper astro expedition
« Reactie #5 Gepost op: maart 16, 2011, 07:06:20 pm »

Moeilijk te zeggen dat hij het waard is. Ik zou gaan kijken. Persoonlijk vind ik de prijs redelijk hoog zonder keuken.  Nog niet zo lang geleden stond er een keuken op MP en daar is uiteindelijk 1000 euro op geboden. Dus als je er echt een keuken bij wil kom je toch op 4000 euro. Zijn er extra's inbegrepen zoals grondzeil, reservewiel, disselslot,...Bij de HK astro is de voorluifel ook het deel om de voortent af te sluiten er zijn uitvoeringen waar er een luifel is  en je ook nog extra panden hebt om toch de voortent af te sluiten is dit zo'n versie. Als er wat extra"s zijn is de prijs misschien wel OK.
Ivm Expedition uitvoering is iets meer dan een standaarduitvoering. BV meer verluchtingsmogelijkheden (alle ramen met muggengaas)
Gelogd

marcovg

  • Gast
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:holtkamper astro expedition
« Reactie #7 Gepost op: maart 16, 2011, 08:31:11 pm »

Ik weet natuurlijk niet wie welke bieder is, maar de stand staat al op 3050 euro. Dus blijkbaar is de wagen dat waard?
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:holtkamper astro expedition
« Reactie #8 Gepost op: maart 17, 2011, 02:00:18 pm »

Ik weet natuurlijk niet wie welke bieder is, maar de stand staat al op 3050 euro. Dus blijkbaar is de wagen dat waard?
Ik weet niet of jullie in Nederland het spreekwoord kennen "het is waard wat een zot er voor geeft" ;)

Ik heb gevoel dat er soms hele gekke prijzen gevraagd worden en dat sommige mensen het er ook willen voor geven. Ik vermoed dat de start van het kampeerseizoen er ook voor iets tussenzit. Het zonnetje liet zich zien, de kampeerkriebels komen  :) De prijzen schieten weer de hoogte in. :?

Maar zoals ik al zei. Ik zou eens gaan kijken. En als de wagen voor jou 3000 euro waard is dan zie ik geen probleem om tot aankoop over te gaan!
Gelogd

muis

  • Gast
Re:holtkamper astro expedition
« Reactie #9 Gepost op: maart 18, 2011, 09:21:02 am »

Ik weet niet of jullie in Nederland het spreekwoord kennen "het is waard wat een zot er voor geeft" ;)
:J Het is wat de gek er voor geeft


Vergelijken qua bouwjaar en type kan via 2e handssite's. En idd gaan kijken, hoe ziet hij eruit. Succes

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal