Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Sloten op Alutec-bak (Kyte)  (gelezen 2715 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
Sloten op Alutec-bak (Kyte)
« Gepost op: april 07, 2011, 11:27:14 am »

Heeft iemand ervaring met aanpassingen aan die alutec disselbakken? Ik wil graag het ding afsluitbaar maken en liefst ook een stel scharnieren met uitzetijzer; het ding zit bl wel erg dicht op het zeildoek van de bak.

Paul
Gelogd

Henk1973

  • Gast
Re:Sloten op Alutec-bak (Kyte)
« Reactie #1 Gepost op: april 07, 2011, 07:28:48 pm »

Heeft iemand ervaring met aanpassingen aan die alutec disselbakken? Ik wil graag het ding afsluitbaar maken en liefst ook een stel scharnieren met uitzetijzer; het ding zit bl wel erg dicht op het zeildoek van de bak.

Paul

Wij hebben hem met sloten gekregen? Aldus gaat hij op slot met 4 hangslotjes.
Gelogd

beatleenco

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 123
Re:Sloten op Alutec-bak (Kyte)
« Reactie #2 Gepost op: april 07, 2011, 08:28:59 pm »

Hoi Paul

Heb je ook wat foto,s v/d disselbak? Het liefst ook 1 waarbij hij open staat.
K,zit zelf in de constructie..maak ook alu-disselbakken, daar zet ik een bandenbakslot op die ook voor de kisten van vrachtwagens en trailers worden gebruikt. De scharnieren zijn van rvs.
Misschien heb ik een oplossing als ik er een paar goede duidelijke foto,s van heb.
Stuur ze dan maar even een privemail.

Marcel

Gelogd

screech

  • Gast
Re:Sloten op Alutec-bak (Kyte)
« Reactie #3 Gepost op: april 11, 2011, 08:53:48 am »

Is er toevallig al een oplossing gevonden voor het afsluiten van de disselbak?
Zouden jullie die dan ook hier willen plaatsen zodat anderen er ook hun voordeel mee kunnen doen.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Sloten op Alutec-bak (Kyte)
« Reactie #4 Gepost op: april 11, 2011, 02:41:22 pm »

Nee, volgens mij nog niet. Als ik goed naar die bak kijk is er al van alles voorbereid om op diverse manieren sluitingen vast te maken. Tenminste: dat vermoed ik, gezien het groot aantal popnagels die overal in een vast patroon door de wanden gejast zijn. Als dat niet zo is, heb ik net toevallig die bak waar de leerling-nagelpopper van Holtkamper de eerste week van zijn opleiding zijn oefeningen gedaan heeft. Je weet het niet, h??

Foto's volgen

Paul uit zonnig Oldenzaal
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal