Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: voor proef uitgezet Nieuwe Jametic AS CP 2014  (gelezen 1442 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bertrotterdam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 15
  • Merk Vouwwagen: andre jamet jametic
voor proef uitgezet Nieuwe Jametic AS CP 2014
« Gepost op: juli 17, 2016, 09:20:44 pm »

Ik heb een nieuwe jametic gekocht alleen model 2014. (scheelt een hoop geld). Gisteren bij Obelink opgehaald. Vandaag maar eens gekeken of alles erbij zat en of er geen beschadigingen waren. Ik kwam drie dingen tegen die niet naar mijn zin waren
- de klapdeksel waar het bed aan vast zit met een bandje (met klem) en grondpen in de aarde vanwege kracht gasveer.  De gasveer geeft echter zoveel kracht dat de klem het bandje niet houdt. Is dit normaal?
- dit model is voorzien van een soort kruis waarmee je de de beide bogen aan elkaar verbindt. Het tussenzetten hiervan vraagt nogal wat kracht en frictie doe ik iets verkeerd
- de montage van de achterstang om de bogen op de plek te houden is nogal wat werk. (wij staan nooit langer dan een paar dagen op één plek. Gebruiken jullie deze achterstang altijd of is het niet perse nodig om deze te gebruiken.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.682
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: voor proef uitgezet Nieuwe Jametic AS CP 2014
« Reactie #1 Gepost op: juli 18, 2016, 07:03:15 am »

1)Nee dit is niet normaal, wellicht zit de band verkeerd.
Voor2 & 3 hangt het antwoordt af van welke stangen je precies bedoelt, maar het zou redelijk makkelijk zonder al te veel kracht moeten kunnen. Foto zou handig zijn.
« Laatst bewerkt op: juli 18, 2016, 07:05:36 am door Drikusniet »
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal