Klapweekend Journal

Gestart door panevino, juni 06, 2009, 01:39:58 AM

Vorige topic - Volgende topic

Klavertjes

Hallo,

Wij zijn ook weer veilig thuis!

Hebben 't superleuk gehad dit weekend!

Ik zal de foto's even uploaden via Photobucket, en dan de link hier (en in het verslagen topic, want ik wil toch wel van iedereen 'n leuk verslagje lezen...) en dan hier de link plaatsen!

Kan ik ondertussen ff de eerste was in de machine mikken! Terug trouwens korter over gedaan dan heen, we waren in 2 u 25 thuis, heen toch 2 u 45 u over gedaan door files onderweg!

Groeten Nout & Rianne & de kids
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Klavertjes

We hebben echt supermazzel gehad met opruimen en inpakken! Zeker gezien de regen gisteravond en begin van de nacht!

Dat we dan gewoon nog 'n lekker zonnetje 'cadeau' krijgen om in te klappen, geweldig!

Hier ook nog maar 'n x: Bedankt allemaal voor de gezelligheid, wij hebben er van genoten (en de kids ook ZEKER) en hebben nu alleen nog maar méér zin in de grote vakantie (nog maar 4 weken, YES!)

muis

Citaat van: lucienne op juni 07, 2009, 05:08:31 PM
Het zag er eerst niet naar uit maar we hebben het droog gehouden tijdens het inpakken :J Leuk dat jullie er ook waren Wilma!!! en bedankt voor de foto´s Maar volgende keer gaan jullie wel mee hoor!!!

Goed te horen dat jullie droog hebben kunnnen inpakken. De volgende keer komen we met de klapkar. Het was idd erg leuk.

Alex

Citaat van: muis op juni 07, 2009, 06:56:30 PM
Goed te horen dat jullie droog hebben kunnnen inpakken. De volgende keer komen we met de klapkar. Het was idd erg leuk.
Helemaal top.
Vond het trouwens al mooi dat we kennis met jullie konden maken en dat je lekker mee kwam bbq.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Klavertjes

De link naar onze foto's:

http://s660.photobucket.com/albums/uu324/valeriek2712/Klapweekend%205-6-7%20juni%202009/?albumview=slideshow

(Ook vrij veel foto's voor jullie Victor & Suzette maar ze staan op groot formaat dus je kan ze hier zo van afhalen welke je leuk vindt!)

Richard

http://klapweekend.mijnalbums.nl/

Alle foto's vanuit de camping Aalten Tjonge wat een fun zeg.... :)
Inclusief groepsfoto.

Alex

Woeiiiiii dat zijn een hoop foto's opslaan mooi erg mooi.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mr4hughz

Dit topic is op slot graag hier verder resultaat/beleving van voorseizoens klapweekend 2009 (liever alles op 1 plek dus als je alles daarnaar toe kan verhuizen (kan niet samenvoegen helaas omdat de tijd de lijdraad is en dit eerder was .. dus dan wordt het wat onduidelijk ..

ik had helaas geen tijd om het eerder aan te maken .. dit topic "verwijder" ik ook straks .. omdat het voor iedereen dan dan wat duidelijker word :)
met name de mensen die nog niet weten hoe gezellig het was

mr4hughz

aangezien we niet meer live zine :) slotje