De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009

Gestart door Alex, maart 09, 2009, 11:23:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

Richard

Citaat van: mr4hughz op juni 03, 2009, 08:16:10 PM
hoezo terug van aalten ? wat mis ik ? ff pre-view of daar gekampeerd ?

thx voor de tips

Ik heb de Pinksterdagen er alvast doorgebracht....dus pre-view-kamperen... I:...en voor de nodige tips zorgen voor het forum natuurlijk....dat doe als klapnerd.. :K krijg ik van iedereen alvast een  bier O0

mr4hughz

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Richard

Citaat van: mr4hughz op juni 03, 2009, 08:22:14 PM
maar je bent nu niet meer daar of je gaat weer terug ????
Ben idd weer thuis maar kom vrijdag eind van de middag, begin avond weer terug. :K voor de  bier  :W

mr4hughz

Richard

Citaat van: mr4hughz op juni 03, 2009, 09:10:12 PM
wij zijn klaar voor vertrek .. we gaan morgen ochtend ..
Niet gaan kwijlen over de ROADMASTER he, wil hem weer netjes terug brengen naar de stalling :H :H :H......
alvast veel plezier....

Richard

Er staat ook nog een zeer oude Eriba caravan op het veldje...
Deze mensen komen er al tientallen jaren op de zelfde veldje... :W respect...dus niet de caravan slopen omdat het geen klapper is he...  :#

See you

mr4hughz

hmmm je bedoelt dat je bang bent dat je roadmaster wel weg waardig is maar niet regenproof ??  >:(  :H

ik denk dat als je ziet wat de boheme is dat je zo jalours wordt dat je meteen je roadmaster weg doet :P

Alex

Citaat van: mr4hughz op juni 03, 2009, 09:39:36 PM
hmmm je bedoelt dat je bang bent dat je roadmaster wel weg waardig is maar niet regenproof ??  >:(  :H

ik denk dat als je ziet wat de boheme is dat je zo jalours wordt dat je meteen je roadmaster weg doet :P

Pssst zet je boheme over de roadmaster heen.
Schrikt hij zich rot waar is mijn wagen. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

Citaat van: Richard op juni 03, 2009, 09:37:13 PM
Er staat ook nog een zeer oude Eriba caravan op het veldje...
Deze mensen komen er al tientallen jaren op de zelfde veldje... :W respect...dus niet de caravan slopen omdat het geen klapper is he...  :#

See you
Ik hoop dat ze er zijn.
Ze kunnen er toch ook niks aan doen dat ze een verkeerde keuze hebben gemaakt. ;)

mr4hughz

Citaat van: Alex op juni 03, 2009, 09:43:26 PM
Ja ach dan heb ik 2 huilende mannen .. en tja die 1ne .. oke .. maar ik vind het zo sneu voor die kleine ..

maar goed we hebben slaap plaats genoeg .. vraag me alleen af of ze wel stil zijn snachts :P
ik houd van mijn nacht rust :P

niet dat je gesnotter hoort snachts .. "mijn roadmastertje .. mijn roadmastertje eaten bij the big bad Boheme"

Richard

Citaat van: Alex op juni 03, 2009, 09:43:26 PM

Denk niet dat ie er overheen past  :H :H :H :N

Alex

Citaat van: Richard op juni 03, 2009, 09:47:26 PM
Denk niet dat ie er overheen past  :H :H :H :N
Zeg dat niet.

De vrije vertaling van boheme is rijdend schuurtje. :P

Richard

mr4hughz

hmmm denk wel dat tie er overheen past maar ik denk niet dat je het resultaat leuk vind ..

ook al is wellicht de roadmaster iets zwaarder als bak .. de tentstokken en tentdoek kunnen er niet zo goed tegen "gewicht"