De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009

Gestart door Alex, maart 09, 2009, 11:23:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

mr4hughz

zo we zitten uitgestald op de camping ...

leuk clublied  >:(

ik zag een tentje staan zoals die op de foto's van richard maar waar is tie nu ? :P

Alex

Ophouden nou nog even en we stappen nu nog in de auto.
De foto's zien er goed uit.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mr4hughz

overgens het weer is goed, de camping is echt toppie

rij je hier naar toe en laatje tomtom begeleiden .. komend door aalten heen (of beter langs heen) dan stuurt de tomtom je naar links terwijl de camping rechts licht :( foutje bij tom tom...

goed je moet daarna even doorrijden en dan weer terug parallel ..

een spar/ superhendriks (aka superdeboer) zit hier in de buurt.

Wil iemand zo lief zijn om een 40w lampje (grote fitting) mee tenemen ? denk niet dat obelink of zomaar voorradig is .. we kwamen er savonds achter.  :W :W :W :W :W

Ik vroeg waar de winkel was want we waren eiren vergeten .. kreeg 2 verse eieren van de basin !

ik zit nu op internet via camping boomans, 5 euro voor 5 uur goed .. niet goedkoop maar signaal is zeer goed en goeie snelheid .. dus .. had liever een kpn accesspoint gezien (xs4all klanten gratis toegang)

het weer was zo goed dat onderweg het regende :( maar moment dat de vouwwagen openvouwde is het droog gebleven en we zitten echt niet te vernikkelen

mr4hughz

Citaat van: Alex op juni 04, 2009, 08:21:41 PM
Ophouden nou nog even en we stappen nu nog in de auto.
De foto's zien er goed uit.
I dear You :P

o als de kids pannenkoeken savonds willen eten (voor degene met kids) neem wat bloem, melk en eieren mee .. wij hebben de beslag kom garde en de skotelbraai voor lekker grote pannekoeken :) o ja boter ..

suiker en pannekoek versiering is ach .. we hebben nog strooikaas .
als je zoete dingen voor beleg (vlokken hageslag, smarties ofzo bij je hebt is dat voor hun ook feest)

panevino

De reklame is van Amstel, maar in mijn koelkast staat altijd : BRAND!

En dan kom ik niet eens uit Limburg :) Mag dat?
// Marcellino Pane e Vino \\

Richard

Citaat van: mr4hughz op juni 04, 2009, 08:26:49 PM
overgens het weer is goed, de camping is echt toppie

rij je hier naar toe en laatje tomtom begeleiden .. komend door aalten heen (of beter langs heen) dan stuurt de tomtom je naar links terwijl de camping rechts licht :( foutje bij tom tom...
goed je moet daarna even doorrijden en dan weer terug parallel ..

een spar/ superhendriks (aka superdeboer) zit hier in de buurt.

Wil iemand zo lief zijn om een 40w lampje (grote fitting) mee tenemen ? denk niet dat obelink of zomaar voorradig is .. we kwamen er savonds achter.  :W :W :W :W :W

Ik vroeg waar de winkel was want we waren eiren vergeten .. kreeg 2 verse eieren van de basin !

ik zit nu op internet via camping boomans, 5 euro voor 5 uur goed .. niet goedkoop maar signaal is zeer goed en goeie snelheid .. dus .. had liever een kpn accesspoint gezien (xs4all klanten gratis toegang)

het weer was zo goed dat onderweg het regende :( maar moment dat de vouwwagen openvouwde is het droog gebleven en we zitten echt niet te vernikkelen

Is geen foutje van de tom tom , je mag verder op niet rechtsafslaan dan moet je idd doorrijden en de parallelweg pakken.
dus gewoon doen wat tommie zeg of wie dan ook.

screech

Citaat van: mr4hughz op juni 04, 2009, 08:18:09 PM

ik zag een tentje staan zoals die op de foto's van richard maar waar is tie nu ? :P

:H :H

Btw, 40W lampje ??? Wie heeft er een nou een kroonluchter van 40W in zijn vouwwagen?  :#
Die dingen heb ik thuis max met 25W softtone. Dus, sorry nee. Maar hebben ze die bij de superhendriks niet?

panevino

Even de voorraad kast gechecked :

- pannenkoekbeslag = niet aanwezig
- lamp 40W met grote fitting = niet aanwezig

We staan hier de kampeerspullen al in de kamer, is de mand met eten voor ons gevuld en heb ik wat extra flessen (uit Spanje ge?mporteerde) wijn gepakt.

Nu nog de kleren pakken, inladen en, de moeilijkste klus, mijn vrouw doen opschieten!!!!!!!!!!! Die is nu naar een vergadering en moet morgenochtend weer 'van alles' doen ...

Vrouwen! [zucht]
// Marcellino Pane e Vino \\

screech

heeft ze der kleren en schoenen al gepakt? Houdt anders je achterbak nog maar even leeg.  :#

Richard

Als iedereen een lampje van 40 watt meeneemt
kunnen we een oplucht discotheekhouden relax zeg...
zal eens kijken of ik watt kan vinden voor je.

mr4hughz

25 watt is ook goed :)

trouwens richard je had een citaat ? maar alleen text rood gemaakt ? beter ff der onderzetten wat je bedoelt je hoeft ook niet het hele bericht te quoten :)

ach bloem voor beslag is ook goed :) anders stuur ik maika op pad :P voor lamp en beslag

Richard

Citaat van: mr4hughz op juni 04, 2009, 09:00:04 PM

trouwens richard je had een citaat ? maar alleen text rood gemaakt ? beter ff der onderzetten wat je bedoelt je hoeft ook niet het hele bericht te quoten :)

ach bloem voor beslag is ook goed :) anders stuur ik maika op pad :P voor lamp en beslag

belnagrijk berichtje ff rood gemaakt en onderaan ff wat vermeldt ivm tom tom alleen niet in kleur (vergeten)

fish

Citaat van: mr4hughz op juni 04, 2009, 09:00:04 PM

Krijgen is goedkoper victor :# :# :# :# :# :#