Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:

* Voorjaars-Klapweekend

Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Omlaag

Auteur Topic: De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009  (gelezen 53188 keer)

muis

• Gast
Re:De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009
« Reactie #30 Gepost op: april 27, 2009, 01:28:25 am »

Nu maar hopen dat Ed moet wachten voordat ie dienst krijgt  :zw
Tja gaat om nooddienst na de normale werktijden. inmiddels is bekend dat hij vlak voor het klapweekend uit de wachtdienst komt dus wij komen zeker aan.  :# :# Ik zal wat foto's meenemen van onze klapper. 

Richard

• Gast
Re:De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009
« Reactie #31 Gepost op: april 27, 2009, 06:44:53 am »

1: Bonny en Alex + de kinderen Annemiek en Jasper.  /jamet?
2: Petra en Marcel       /Europa camper
3: robh + de kinderen
4 :Fam. Klaver met onze kids van 5 (zoon) & 8 (dochter) jaar
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5)
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar   Roadmaster
7: Victor+Suzette en de kleine. /Boheme Maxi
8: lucienne en familie. /Trigano odyssee

panevino

• Adminiklaptor
  • Klap prof
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2
« Reactie #32 Gepost op: april 27, 2009, 07:48:25 am »

nummer 5 .= "/Holtkamper Flyer Bedouin"
// Marcellino Pane e Vino \\

screech

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: april 27, 2009, 08:41:58 am »

Hier de lijst tot nu toe, met merk en type vouwwagen erbij:

4 :Fam. Klaver met onze kids van 5 (zoon) & 8 (dochter) jaar
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5) /Holtkamper Flyer Bedouin
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar   /Roadmaster

Richard

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: april 27, 2009, 05:50:55 pm »

Lekker zo'n zooitje verschillende klappers bij elkaar.. :O

Dat zal mooi uit zien op de camping .Hopelijk hebben we goed weer zodat er toch wel wat mensen op afkomen.  O0

See you

mr4hughz

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: april 29, 2009, 11:02:20 pm »

het weer is de grootste zorg

panevino

• Adminiklaptor
  • Klap prof
  • Geslacht: Man
  • Merk: kampeermiddel : HK Flyer Bedouin
Re:De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2
« Reactie #36 Gepost op: april 29, 2009, 11:14:22 pm »

Ach joh, het weer, het weer ... Ik zeg maar zo : Gedeelde smart, is halve smart.

Zet een stel gelijkgestemden bij elkaar en het wordt leuk. Zie maar wat er met kinderen, die je bij elkaar zet, gebeurt...
// Marcellino Pane e Vino \\

Klavertjes

• Global modderklaptor
  • Klap gek
  • Geslacht: Vrouw
  • Merk: kampeermiddel : Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
« Reactie #37 Gepost op: mei 11, 2009, 06:39:51 pm »

Hier de lijst tot nu toe, met merk en type vouwwagen erbij:

4 :Nout & Rianne Klaver met onze zoon van 5 (Jurriën) & dochter van 8 (Valérie) / Trigano Odyssee
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5) /Holtkamper Flyer Bedouin
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar   /Roadmaster

Wij dus ook met 'n Odyssee!

Net terug van ons eerste kampeerweekend dit jaar & 't is supergoed bevallen weer! Reserveer alvast maar het weer van dit weekend voor 5/6 & 7 juni!

Groetjes!

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Richard

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: mei 11, 2009, 09:00:01 pm »

Het is:

Wie zorgt voor het grootste weer!!!! ::)

muis

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: mei 11, 2009, 09:27:27 pm »

"zorgen moet je doen, niet maken"

Loesje

Richard

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: mei 11, 2009, 10:02:03 pm »

"zorgen moet je doen, niet maken"

Loesje
Loesje is een Muis :O
« Laatst bewerkt op: mei 11, 2009, 10:46:35 pm door Richard »

muis

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: mei 11, 2009, 10:12:48 pm »

:H :H :H :H

marianne-lely

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: mei 12, 2009, 08:24:05 am »

wat een leuke manier om de dag te beginnen :H ff een topic lezen en je rolt bijna van je stoel af maar ik heb wel in de gaten dat jullie een gezellige groep kampeerders zijn :J

Maar ik heb een vraagje kon het echt niet vinden gaat er ook een tiener mee kijk onze zoon is bijna 14 jaar en is niet helemaal blij met de keuze van pa en ma zeg ik nu heeeel voorzichtig  als wij gaan voor de eerste keer moet het wel voor hem een ervaring worden die hij niet meer vergeet natuurlijk en daarmee bedoel ik is er een leeftijds genoot voor hem tussen de klappers.

ik hoor het graag van jullie en ik wil wel onze hond meenemen die moet ook oefenen nl

screech

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: mei 12, 2009, 10:12:22 am »

Ja hoor!!! en nogwel een meisje ook  :O

Ergens onderaan in het topic vond ik het: 8: lucienne ,Vinus, Kirsten 13 en Luca  12 /Trigano odyssee

Dat zou dus een onvergetelijke vakantie/weekend kunnen worden dacht ik zo  ;)  :#  ::)

mr4hughz

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: mei 12, 2009, 10:24:27 am »

wat een leuke manier om de dag te beginnen :H ff een topic lezen en je rolt bijna van je stoel af maar ik heb wel in de gaten dat jullie een gezellige groep kampeerders zijn :J

Maar ik heb een vraagje kon het echt niet vinden gaat er ook een tiener mee kijk onze zoon is bijna 14 jaar en is niet helemaal blij met de keuze van pa en ma zeg ik nu heeeel voorzichtig  als wij gaan voor de eerste keer moet het wel voor hem een ervaring worden die hij niet meer vergeet natuurlijk en daarmee bedoel ik is er een leeftijds genoot voor hem tussen de klappers.

ik hoor het graag van jullie en ik wil wel onze hond meenemen die moet ook oefenen nl
Nu jullie zijn van harte welkom ..  zo iezo is proefklappen erg prettig :) Obelink is in de buurt dus een leuk dag je ernaar toe (zaterdag) staat op de planning. en eten/bbq moeten we nog ff zien ..

Tja als jongen van 14 jaar zit hij wellicht tussen wal/schip te jong om thuis te blijven te oud om bij pappa en mamma te willen blijven.  een eigen tent zou wellicht een stukje oplossing bieden. Ach leesvoer/gameboy voor als hij zicht verveelt als hij niks te doen denkt te hebben is mogelijk . de camping heeft ook wat activiteit mogelijkheden als het goed is
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »   Omhoog

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal