Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Ouroux en Morvan Camping Ambiance Morvan  (gelezen 1307 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.578
F: Ouroux en Morvan Camping Ambiance Morvan
« Gepost op: juni 08, 2017, 09:18:24 pm »

Onze vakantie is begonnen. Eerst een paar nachten in de Vogezen Entre les sources-grandrupt des bains(zie recensie vorig jaar), vervolgens naar de Morvan.

Ambiance Morvan is een kleine camping(12 plaatsen) midden in het dorp, kleine super, apotheek, paar kroegjes en restaurants. Voor pubers is er op de camping niets te beleven, voor peuters voldoende speeltuig en speelgoed. Eigenaar heeft eveneens een gîte en chambres d'hote.
Voorzieningen:
Sanitair basic maar wel schoon: 7
Campingkeuken: 8
Ruimte voor klapper voldoende, ca.120m2: 7
Vriendelijkheid eigenaars: 8
Omgeving veel wandelroutes, ook geschikt voor kinderen, routes op camping om mee te nemen: 8

Mooie plek voor een paar dagen want voor bezoek aan steden etc. moet je nogal reizen.

Detail: de eigenaar verhuurt een 2cv6 voor middag of dag, met picknickmand, leuk voor de forummers die vroeger zo'n boxer gehad hebben.
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Ouroux en Morvan Camping Ambiance Morvan
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2017, 09:11:53 pm »

Het heeft even geduurt (ik had de recencie over het hoofd gezien) maar uiteraard hartelijk dank voor de recensie. uiteraard heb ik deze camping ook op de kaart gezet.

Lijkt mij trouwens fantastisch om in een 2CV te rijden. Ik heb jaren een '71-er kever gehad dus ik ken het lucht gekoelde gevoel  :J
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal