Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Ardèche: Yelloh le Soleil vivarais *****  (gelezen 2110 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 806
F: Ardèche: Yelloh le Soleil vivarais *****
« Gepost op: augustus 23, 2017, 02:46:19 pm »

F: Ardèche: Yelloh le Soleil vivarais *****
Verblijf: 6 nachten, juli 2017
Toiletten: 5/10 Deze worden vaak gepoetst maar zijn vaak vuil. GEEN toiletbrillen, wat ik onaanvaardbaar vind voor een 5 sterrencamping en vaak enkel koud water om af te wassen.
Animatie: 9/10 . Prima. Er was een kidsclub (niet gebruikt) en elke avond was er een show, maar we zijn er niet vaak naar gaan kijken.
Personeel: 6/10 Vriendelijk, maar ze wisten niet veel precies…
Camping schoon: 7/10
Wat is er te doen? 9/10 Super zwembad met meerdere glijbanen: splinternieuw. Wel geen toezicht.
Omgeving 10/10 Helemaal top. Je ligt op de oever van de rivier de Ardèche, waar je fijn kan gaan zwemmen, kajakken..
En verder… Naar mijn zin veel te veel Nederlanders en Belgen. Ik hoorde meer m’n eigen taal dan Frans.. Er ligt een winkeltje aan de camping waar je naast brood, ook wat (dure) levensmiddelen kan vinden. Op enkele km’s ligt echter een lidl en super U.
Op de zwembaden na vonden we de camping op zich niet zo super, maar de ligging was echt subliem.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Ardèche: Yelloh le Soleil vivarais *****
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2017, 11:08:51 am »

Toen ik de camping op de overzichtskaart zette was mijn eerste reactie: WAUW! Wat een plaats voor een camping! Helaas zag ik daarna hoe groot de camping was (wat niet ons ding is) en las ik jouw recensie dus komt hij niet op mijn privé kaart van "camping om te onthouden" maar hij staat dus wel op de overzichtkaart van het forum
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Johanpg

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 110
  • Merk Vouwwagen: Alpenkreuzer GT Royale
Re: F: Ardèche: Yelloh le Soleil vivarais *****
« Reactie #2 Gepost op: oktober 04, 2017, 01:03:44 pm »

Wij zijn eind mei begin juni (2017) op deze camping geweest, maar toen was het heerlijk rustig, niet veen Nederlanders, ik zou idd niet in het hoogseizoen naar dit gebied willen. Ik zie dat jij de camping een 7 geeft voor schoon, maar toen wij er waren was er geen blaadje te vinden die verkeert lag en werd alles dagelijks grondig (te)schoon gemaakt. heeft waarschijnlijk dus ook te maken met de mensen op de camping.
Gelogd
Alpenkreuzer GT Royale achter Ford Focus 1.5 TDCi PowerShift

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 806
Re: F: Ardèche: Yelloh le Soleil vivarais *****
« Reactie #3 Gepost op: oktober 04, 2017, 04:56:14 pm »

Ja. Het gaat vooral over de wc's. Geen bril, en dan 's avonds, elke dag, een paar verstopte wc's die vol viezigheid lagen.

Ligt uiteraard aan de mensen, maar we hebben dit op andere campings nog nooit gezien..

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal