Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Jura: Yelloh le Fayolan ****  (gelezen 1531 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
F: Jura: Yelloh le Fayolan ****
« Gepost op: augustus 23, 2017, 02:46:47 pm »

F: Jura: Yelloh le Fayolan ****
Verblijf: 5nachten, juli 2017
Toiletten:7 /10 . Oud, best klein maar vrij proper.
Animatie:x /10 Aanwezig maar we zijn nergens naar gaan kijken.
Personeel: 7/10 Ontvangst in het Nederlands.
Camping schoon:8 /10
Wat is er te doen?8 /10 Speeltuin, zwembad met glijbanen, voetbalveld, meer..
Omgeving 8,5/10 Prachtige meren in de omgeving.
En verder…
Camping met veel verhuur en een gedeelte kampeerplekken. Deze camping heeft een onbewaakt zwembad met een paar glijbanen. Niet super maar wel heel leuk. De camping ligt aan een meer waar je in kan zwemmen en heeft een winkeltje waar je onder andere vers brood kan krijgen. Er ia vanalles op het park. Eten, afhaal, shows… Deze camping was wel vergeven van de Nederlanders en Belgen, wat in mijn geval een beetje afbreuk doet aan het vakantiegevoel als ik in Frankrijk ben. Ik hou van m’n landgenoten en buurlandgenoten, maar hou het liever op Frans ipv Ned/Duits/… op vakantie.
In de buurt van de camping lagen er prachtige meren. Azuurblauw, prachtig om te zien!!!
Het is wel een buurt die regengevoelig is. Wij hebben er enkele keren een fikse bui gehad en zijn zelfs, om niet nat te moeten vertrekken, ’s avonds ipv de volgende ochtend vertrokken.

Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Jura: Yelloh le Fayolan ****
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2017, 11:04:18 am »

En ook voor deze recensie bedankt! Ik heb de camping op de overzichtskaart gezet
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal