Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: F: Vendée: Yelloh Chateau la forêt ****  (gelezen 1579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 808
F: Vendée: Yelloh Chateau la forêt ****
« Gepost op: augustus 23, 2017, 02:47:14 pm »

F: Vendée: Yelloh Chateau la forêt ****
Verblijf: 7 nachten, augustus 2017
Toiletten: 7,5/10 Kleine douches, maar wel alles proper
Animatie: 7/10 Niet nadrukkelijk aanwezig, kleinschalig
Personeel: 9/10 Vriendelijk. De stroom viel eens uit en nadat ik het ging melden, was het binnen de 5 minuten al gemaakt.
Camping schoon: 8/10
Wat is er te doen? 9/10 Tennis, voetnbal, springkasteel, baantjesbad en zwembad met glijbanen, le grand defi (klimpark, wel extra te betalen)
Omgeving 8/10
En verder…
Wij gingen naar deze camping voor de oceaan. Het stuwmeer was mooi, maar de oceaan, daar draaide het voor ons om.  Het dichtstbijzijnde surfstrand was wel zeker 15km, dus we hebben wel heel wat kilometers rondgereden. De oceaan is natuurlijk prachtig met z’n golven en rotsen. Helemaal anders dan de middellandse Zee, maar ook mooi.
Brood moest je hier wel reserveren, wat een klein nadeeltje is. Verder was 80 procent van deze camping Engels. Geen idee wat alle Engelsen hier komen doen. Geen last van gehad, maar het viel wel echt op. Zelfs bij de bakker in het dorpje werd je in het Engels aangesproken.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: F: Vendée: Yelloh Chateau la forêt ****
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2017, 11:01:05 am »

Dank je wel voor de recensie! Zijn jullie nog naar Puy de Fou geweest? Daar is ook een recensie (door mij) over geschreven en misschien heb je een aanvulling daarop?

Ik heb de camping op de overzichtskaart gezet.
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal