Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Vocht in de achterlichten.  (gelezen 2652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi DL 2013 groen
Vocht in de achterlichten.
« Gepost op: juni 06, 2011, 09:24:10 pm »

Jawel, ik heb weer wat gevonden. Hmm....  Vocht in de achterlichten. Daar ga ik de Wit ook nog even mee confronteren. Ik heb de lichten opengeschroefd en daar lag zelfs en laagje water onderin.



Verstuurd met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.685
  • Merk: kampeermiddel : Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re:Vocht in de achterlichten.
« Reactie #1 Gepost op: juni 06, 2011, 09:30:24 pm »

Vaak zitten er onderin dit soort lamp-units afwateringsgaatjes. Enig vocht kan normaal zijn, maar blijft meestal beperkt tot een lichte condens.

Met een laagje water is teruggaan zeker aan te bevelen.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Mieke

  • Gast
Re:Vocht in de achterlichten.
« Reactie #2 Gepost op: juni 06, 2011, 09:33:49 pm »

Al die mankementjes zijn echt geen reclame voor Cabanon :N DIt hoort toch allemaal niet in een nieuwe wagen.
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re:Re: Vocht in de achterlichten.
« Reactie #3 Gepost op: juni 06, 2011, 09:56:08 pm »

Het geeft maar aan hoe de verhouding klant en bedrijf aan het veranderen is. Als iets niet volgens verwachting is dan wordt het eerst op internet gezet en daarna krijgt het bedrijf de klacht pas te horen. Nieuwe klanten kijken tegenwoordig vaker naar fora zoals deze dan naar de website van het bedrijf. Een paar negatieve ervaringen zorgen ervoor dat je heel veel potentiële klanten mist waarmee je zelfs nooit in gesprek komt om het beeld recht te zetten.

Als bedrijf kan je dus maar beter er voor zorgen dat je er weer een te tevreden klant van maakt. Los je het probleem adequaat op en zet die klant dat ook weer op internet dan kan je het tot kracht maken.

Helaas zijn er maar weinig bedrijven die dit beseffen. Ik bedoel hier niet mee dat de hier boven genoemde leverancier dat doet, maar wél dat hij zich niet veel kan permitteren. Er is hier nog een draadje op het forum waarin je kan zien wat er geschreven wordt als dealer en importeur niet mee werken.

Tot zover mijn social media cursus en om het on-topic te houden: opbellen en langs gaan.
Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk: kampeermiddel : Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re:Re: Vocht in de achterlichten.
« Reactie #4 Gepost op: juni 06, 2011, 10:05:42 pm »

Ik ga morgen even bellen met de Wit. De afloop zet ik natuurlijk op het forum.

Verstuurd met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

klapstar

  • Gast
Re:Vocht in de achterlichten.
« Reactie #5 Gepost op: juni 08, 2011, 08:18:34 pm »

Dit zijn toch in de praktijk veel toegepaste achterlichten bij allerlei aanhangers en vouwwagens.

Het zal waarschijnlijk een gevalletje op zich zijn...
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal