Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Flaasbloem of Jagerstee (RCN)  (gelezen 2696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Quattromams

  • Gast
Flaasbloem of Jagerstee (RCN)
« Gepost op: september 20, 2011, 01:11:36 pm »

Hallo allemaal,

even druk geweest hier maar nu weer een vraag...

Omdat ik heet enthousiast was heb ik een te hoog budget berekend, dus dat schroeven we naar beneden.

Ik kreeg vorige week info boekjes van RCN binnen met een leuke actie.

3 weken kamperen voor 356 euro. Keuze uit 3 parken max 2 wk aaneengesloten op 1 park.

Das interessant voor ons.

Nu de vraag, wie kent de Flaasbloem en wie de Jagerstee?
Welke van de 2 is leuk voor kinderen in alle leeftijden (tussen de 6 en 13) en verschillende interesses.
Zwembad is prio voor de kinderen, voor onzlef is dat bos.

Wie heeft er ervaring op deze parken?

Groetjes QM
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Flaasbloem of Jagerstee (RCN)
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2011, 01:28:59 pm »

Wij kennen de Flaasbloem. Geweldig leuk maar.... de kinderen mogen officieel niet alleen naar binnen bij het zwembad. Dat vonden wij een nadeel want dan moet je altijd mee gaan en onze kinderen zijn 16, 14, 13 (toen we daar waren, waren ze 1 jaar jonger) en de kids vinden het op die leeftijd erg leuk om met z'n drieën te gaan zwemmen. Maar verder.... Goed kijken waar je wil staan (wij hebben via google earth gekeken) want er zijn heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel bomen. Er wordt veel voor de kinderen georganiseerd en ze hebben ook een leuke speeltuin en een treintje dat rond rijd. Op sommige speelveldjes staan schommels en of zandbakken. Wij vonden het daar heel leuk maar ik beken wij zijn RCN Fans. We komen al jaren in Zeewolde en maken af en toe een sprong naar een andere omdat we weer eens wat anders willen. Flaasbloem is echt geweldig leuk een aanrader. Mocht je meer willen weten gil maar effe.
Groetjes Jan en Ria
Gelogd
Jevipro

Quattromams

  • Gast
Re:Flaasbloem of Jagerstee (RCN)
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2011, 02:45:08 pm »

Hoi,

dan word er weinig gezwommen vrees ik (ik word gillend gek in een zwembad)
Je kan daar toch ook binnen zwemmen? En vanaf wanneer mogen ze wel alleen dan?

Heb je tips voor plaatsen die leuk/gezellig, schaduwrijk en ruim zijn?
We hebben een flinke vw namelijk.

De jongste schommelt graag, dus een schommel in de buurt is geen straf.

Groetjes QM
Gelogd

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:Flaasbloem of Jagerstee (RCN)
« Reactie #3 Gepost op: september 20, 2011, 03:33:55 pm »

Hoi hoi,

Ja je kan op het park ALLEEN maar binnen zwemmen.

Het buitenzwembad is niet op het park maar er juist een paar km er vandaan. Je kan het prima lopen hoor... voor kinderen van die van mijn leeftijden. Kleintjes zou ik dat toch niet laten lopen want je loopt op een pad dwars door de boerenweilanden heen. Erg mooi maar voor die van 6 van jullie geen doen. Ivm veel fietsers die op dat pad fietsen en denken het pad is van mij. Maar goed dat ligt dus niet aan het park maar aan de mensen die daar fietsen.

Wat onze kinderen trouwens hebben gedaan (want wij hadden ook geen zin om de gehele dag IN het zwembad te liggen) is dat ze met andere volwassenen mee naar binnen zijn gegaan. Sniekie en het is steeds weer gelukt. Neem ook een pasfoto van de kinderen mee die moet op het zwempasje. Er staat verder niet hoe oud ze moeten zijn willen ze alleen naar binnen kunnen maar wij kwamen er toen achter dat toen de regel 16 jaar werd gehanteerd.

Dit zeggen ze van de Flaasbloem zelf: Klein maar fijn is het overdekte zwembad op ons park, waar u zich mee kunt laten voeren op de jetstream en bubbelen in de bubbelhoek. Het binnenbad is geopend van de voorjaarsvakantie tot en met de kerstvakantie. Tijdens de schoolvakanties en de weekends is het voorbehouden aan kinderen t/m 12 jaar (er is ook een peuterbadje) en 50-plussers. Als gast van RCN de Flaasbloem kunt u (van mei tot september) gratis zwemmen in het verwarmde openluchtbad vlakbij ons park.

Wij hebben op het veldje gestaan van 587 - 594 gestaan dat was een nieuw veldje en dus weinig bomen en dus... veel zon en dus... heerlijk!! Voor ons was de zon toen erg belangrijk omdat we vroeg gingen kamperen en dan wil je wel graag zon als die er is. Dit is een veldje dat aan een parkeerplaats ligt en daar achter is de toegangsweg naar de camping. Wij hebben geen geluidshinder hiervan ondervonden!! Voor ons was dit het meest ideale veldje omdat je van de zon kan genieten. Wij hadden daar een hoekplaatsje en dat was lekker ruim.  Op dit veldje staan 2 schommels en rondom de schommels is er zand waar veel kinderen lekker in spelen. Vanaf dit veldje moet je wel een stukje lopen naar de douche of wc maar dat vonden wij een straf want er zijn daar veel eekhoorntjes die zich veel lieten zien.

Het treintje dat rond rijd rijdt 2 routes de ene dag vlakbij de douche en wc ruimte vlakbij en de andere dag een andere route met beide keren vele haltes op de camping maar ook altijd mega mega drukte bij de haltes.

Ik zie nu als ik de 360 graden foto bekijk dat op de plek waar wij stonden nu huurtenten staan. Maar aan de overkant van die huurtenten staan dus wel gewone vw en cc en tenten. Ook kan je zien dat daar dus bijna geen begroeien nog is en dus veel zon. Daar moet je echt rekening mee houden als het een warme zomer is want dan is de verkoeling van de bomen veel fijner.

Beantwoord ik hier mee de vragen die je had??

Oh nog 1 je vroeg naar grote ruime plekken... Wij gaan altijd 1x per jaar naar een camping van de RCN (meestal Zeewolde) en dan voor bijv hemelvaart en of Pinksteren. We gingen eerst met een CC en daarna met een knoepert van een tunneltent (6,3 lang en 4,5 breed) en altijd konden we gewoon lekker staan en dan ook nog eens 2 tentjes voor de kids er naast zetten. Qua ruimte geen gebrek vinden wij!!! Wat je ook kan doen... en wat ook in de folder waar je het over had staat... is een proefkamperweekend. Ideaal en voor een leuk prijsje en zo kan je eens rond lopen en kijken wat voor jullie de beste stek is. Of er een keer een dagje uit van maken en dan er heen gaan en rond kijken en zeggen dat plekje wil ik. Maar.... ik zeg heel eerlijk wij hebben het gedaan met google earth en zo zijn wij op dat plekje uitgekomen en hebben we een geweldige midweek gehad.

En echt wat doet het recreatieteam zijn best voor alles en iedereen.

Heb je nog vragen gewoon zeggen ik zal me best doen om te beantwoorden
Gelogd
Jevipro
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal