Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Noord-Brabant : Willemstad camping bovensluis  (gelezen 1556 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroentjuh

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 10
NL: Noord-Brabant : Willemstad camping bovensluis
« Gepost op: juni 04, 2017, 09:43:24 pm »

Goedenavond allemaal.

Kom al jaren hier op de camping. Mijn ouders hebben hier al 10 jaar een stacaravan.
Ik huurde hier altijd eerst een huur caravan op een vaste plek. En dit weekend voor het eerst met de vouwwagen.

Plekken zijn mooi ruim. Voorzien van stroompunten en sommige zelfs met eigen watervoorziening.
Sanitair ziet er goed verzorgt uit en staan bij de meeste kampeer veldjes. En zijn ten alle tijden voorzien van toiletpapier. Ook is hier de douche die kosteloos is te gebruiken. Je kan dan 5 minuten gebruikmaken van de warmwater voorziening.
Hier is ook gelijk de ruimte om je chemische toilet te ledigen en te reinigen.
Ook voor je afwas is hier plaats genoeg.

Animatie van wat ik weet in de zomer is altijd goed. Mijn kinderen 5 en 6 hebben vorig jaar pas echt mee gedaan aan de activiteiten.

Personeel is altijd vriendelijk. Maar in alle gevallen is het zo dat respect met respect behandeld word.

Voor de kinderen zijn er ook 2 speeltuinen 1 grote en 1 wat kleinere. Tevens is er achter de grote speeltuin een zwembad. Niet groot maar voor de kinderen perfect genoeg. Wil je echt groter zwembad hebben dan moet je echt richting Willemstad zelf daar zit een groot buitenbad.

Ook aan de inwendige mens is goed gedacht. Bij de grote speeltuin is ook een cafetaria met buiten terras zodat je je kids onder het genot van een biertje/wijntje goed in de gaten kan houden.

Boven op de bult bij de ingang zit restaurant 't Fort. Daar kan je via een menukaart bestellen. Bediening etc etc is perfect en super correct. Iets niet in orde geen probleem word nieuw aan de tafel gebracht. M

Ook zijn er voetbalvelden en 2 tennisbanen volgens mij maar daar ben ik verder nog nooit geweest.

Camping zelf geef ik een 9.
Personeel ook een 9
Sanitair een 8 omdat ik 5 minuten douchen wel een beetje aan de korte kant vind
Animatie een 9.

Mocht ik nog iets vergeten zijn dan vul ik dat later wel aan of vraag het me gerust.
« Laatst bewerkt op: augustus 30, 2021, 06:41:56 pm door sannie75 »
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: NL: noord-Brabant : Willemstad camping bovensluis
« Reactie #1 Gepost op: juni 05, 2017, 09:08:39 pm »

Dank je wel voor de recensie! Ik heb de camping uiteraard   op onze kaart gezet
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal