Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL Overijssel: Camping Noetselerberg in Nijverdal  (gelezen 4480 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
NL Overijssel: Camping Noetselerberg in Nijverdal
« Gepost op: juni 05, 2017, 05:40:39 pm »

We hebben afgelopen pinksterweekend gekampeerd op camping de Noetselerberg.  Ik kon op deze site geen review vinden. Dus daar gaan we.


Camping de Noetselerberg in Nijverdal is een fijne gezinscamping met veel faciliteiten voor de kinderen. Leuk voor een weekendje weg. De camping ligt aan de rand van de Sallandse Heuvelrug en dat vind ik persoonlijk misschien wel het mooiste natuurgebied van Nederland. Maar goed ik ben bevoordeeld, want ik kom uit de streek. Ik begin met de cijfers


Vriendelijkheid personeel: 8
Sanitair: 9
Schoonheid van de camping zelf: 9
Animatie team: Geen gebruik van gemaakt
Voorzieningen: 9
Eet gelegenheid: 7

Ligging: Zoals al geschreven in de inleiding. De camping ligt aan de rand van de Sallandse Heuvelrug. Een prachtig natuurgebied dat met zijn hoogteverschillen en heidevelden bijna buitenlands aandoet. De camping zelf ligt daarnaast ook aan de rand van het plaatsje Nijverdal. Er zijn verschillende supermarkten in de buurt.

Camping/ Plek: De plekken zijn ruim. Een grote vouwwagen past makkelijk. De plekken zijn overwegend voorzien van gras maar er is ook zand te vinden. Het zand bevindt zich vaak op de plekken waar de voortent van een caravan staat. De camping zelf is overzichtelijk, heeft 326 plaatsen maar door de opzet ben je altijd vrij snel in het centrum van de camping. Hier is ook het enige afvalstation te vinden. Dat vond ik wel wat weinig. De camping is autovrij, de auto kunnen worden geparkeerd om de parkeerplaats binnen of buiten de camping. Er zijn over het hele terrein veel kleine speeltuinen te vinden die er goed zijn onderhouden. Er is ook een overdekte speeltuin met verschillende klimtoestellen.

Sanitair: Het sanitair is ruim en schoon, Douches zijn prima en voorzien van een tijdslimiet. Je kan 5 minuten douchen. Deze tijdsklok kan je eventueel pauzeren. Handig met scheren onder de douche. Als de tijdsklok is afgelopen kan je de douche niet direct starten. Ik heb niet getimed maar de douche kon weer gestart worden als ik aangekleed was. Voor mij is 5 minuten douchetijd ook lang zat. Voor baby's zijn badjes en een verzorgingskussen aanwezig. Zag er erg netjes uit en we hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt.

Zwembad: Er zijn meerder zwembaden. Binnen vind je 3 zwembaden maar liefst 4 zwembaden. Een voor baby's, een voor kleine kinderen en een groter zwembad met glijbaan en bubbelbad. Op borden staat dat het verboden is om te duiken en te springen maar de aanwezige badmeesters moedigen kinderen juist aan om te springen. Dat vond ik wel wat raar. Buiten is ook een zwembad en een peuterbad. Deze worden verwarmd door de zon en waren nog erg koud.

Eten: We hebben een keer eten afgehaald uit de Bistro en dat was ok. Niet meer dan dat. De prijzen lagen ook niet erg hoog. Een pizza voor 8 euro en een maaltijd voor 9 euro. Ik had een schnitzel en deze was prima maar de champignonsaus was veel te zout. In het campingwinkeltje zijn lekkere broodjes te krijgen.


edit: aantal zwembaden aangepast



« Laatst bewerkt op: juni 05, 2017, 08:46:49 pm door Klapmoose »
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: NL Overijssel: Camping Noetselerberg in Nijverdal
« Reactie #1 Gepost op: juni 05, 2017, 07:30:12 pm »

Met fietsvakanties was deze camping voor ons een vast stek op de route. Nu met kinderen werd het wel eens tijd terug te gaan.

Wij zijn er met Hemelvaart te proefkamperen geweest. Echt een prachtige camping. Mijn aanvulling:

Een leuk en gevarieerd animatie programma voor het jonge en oudere kind: 8,5

De afhaal menu's zijn blijkbaar van andere kwaliteit,  want bij de bistro op de camping kun je echt heerlijk eten.: 9

ps. Het binnenbad heeft zelfs 4 baden.


Gelogd

Klapmoose

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 411
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi deluxe 2.0
Re: NL Overijssel: Camping Noetselerberg in Nijverdal
« Reactie #2 Gepost op: juni 05, 2017, 08:47:31 pm »

Met fietsvakanties was deze camping voor ons een vast stek op de route. Nu met kinderen werd het wel eens tijd terug te gaan.

Wij zijn er met Hemelvaart te proefkamperen geweest. Echt een prachtige camping. Mijn aanvulling:

Een leuk en gevarieerd animatie programma voor het jonge en oudere kind: 8,5

De afhaal menu's zijn blijkbaar van andere kwaliteit,  want bij de bistro op de camping kun je echt heerlijk eten.: 9

ps. Het binnenbad heeft zelfs 4 baden.


Klopt je hebt helemaal gelijk er waren 4 baden.  Ik heb het aangepast  :)
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: NL Overijssel: Camping Noetselerberg in Nijverdal
« Reactie #3 Gepost op: juni 14, 2017, 09:28:59 pm »

Dank je wel voor de uitgebreide recensie. Uiteraard heb ik de camping op de kaart gezet.

En ook _jeroen_ bedankt voor de aanvulling!
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal