Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: NL: Groningen: Leek: Landgoedcamping Nienoord  (gelezen 2200 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
NL: Groningen: Leek: Landgoedcamping Nienoord
« Gepost op: juni 14, 2011, 10:34:26 pm »

Wij zijn gisteravond terug gekomen van een heerlijk Pinksterweekeinde op Landgoedcamping Nienoord.

We stonden aan de rand van de camping op een veldje met zeer ruime 10 amp?re plaatsen. Er zijn ook veldjes met 4 amp?re, deze plaatsen zijn ook iets kleiner. Het enige minpuntje was dat achter ons veldje een redelijk drukke doorgaande weg lag en je hoorde dus de hele dag wel het verkeer langsrijden. Nou zijn wij hier onder de rook van Pernis wel wat gewend dus ik heb me er niet aan gestoord. Mocht je dit absoluut niet willen zou ik kijken voor een plek op een van de andere veldjes.

Ze zijn nog volop bezig om de camping verder op te knappen. Wel staat er een heel mooi nieuw toiletgebouw. Er is echter wel de regel dat kinderen onder de 9 jaar alleen met een ouder in het toiletgebouw mogen. Om dit te waarborgen is er het gebouw afgesloten met elektronische schuifdeuren waar je een code in moet toetsen om binnen te kunnen komen.

Hier stonden wij ook wel van te kijken maar het is ons enorm meegevallen...voor noodgevallen zit er aan de buitenzijde van het toiletgebouw ook een toilet waar de kinderen evt wel zelfstandig gebruik van kunnen maken.

Verder zag het sanitair er heel mooi en schoon uit, warm water/douches zijn bij de prijs inbegrepen en je kan 6 minuten heerlijk douchen en zelf de temperatuur van het water regelen.

Er was ook animatie maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Bij de receptie ben ik zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen.

Verder is er op het landgoed Nienoord zoveel te doen dat het weekeinde er eigenlijk te kort voor was. Je hebt er het Familieparc Nienoord, een subtropisch zwemkasteel, het rijtuig museum en de Borg Nienoord.

Kortom: Ontvangst/receptie: 8
            Animatie: geen idee
            Sanitair: 9
            Overige faciliteiten op het landgoed: 9
            Eten/drinken: geen idee er is wel een pannenkoekenrestaurant naast de receptie
            Speelgelegenheden: 8

Toevoeging website door moderator: http://www.landgoedcampingnienoord.nl/nl/camping.lp
« Laatst bewerkt op: juni 15, 2011, 08:51:16 am door Klavertjes »
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

nikkel1964

  • Gast
Re:NL: Groningen, Leek: Landgoedcamping Nienoord
« Reactie #1 Gepost op: juni 14, 2011, 11:43:52 pm »

Het pannenkoekenrestaurant heeft ook andere dingen op de menukaart staan en is zeker de moeite van een bezoekje waard!  :J
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal