Kyte s keuken

Gestart door broekie, augustus 27, 2024, 09:27:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

broekie

Hoi,
Heeft er iemand een foto of filmpje van het openen van de keuken van een Kyte s terwijl de Kyte gesloten is? Bv onderweg, zoals dat bij de Aero kan.

OhPeeCee

Volgens mij is dat het pack&go systeem. Dan kan je bij de dingen die in de keukenruimte zijn opgeborgen. Of je de koelkast kan open, dat denk ik niet. Ligt een tent op naar mijn weten. Holtkamper site of YouTube geeft geen filmpjes?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

spikehome

Je zou Hemertje kunnen vragen die heeft een kyte s.
En bij de kyte s zou het mogelijk moeten zijn om bij de keuken te kunnen
van trigano naar holtkampers naar een shelter

OhPeeCee

Dit is een Kyte S uit 2019. Zo te zien ligt op de top van de keuken het een en ander.

Hier zit het dekzeil over de keuken heen. Misschien als tot aan het wiel het elastiek losmaakt en het dekzeil wat terug rolt dat je bij de keuken kan komen

Hemertje

je kunt inderdaad het elastiek rondeom de keukenzijde losritsen, deze ritst als eerste open
daarna kan je bij de keuken en het hoofdbord openklappen zodat je fysiek bij de keuken kunt
standaard ligt er niets op de keuken, maar kan wel
zo hebben wij er onze haringzak en elektratas erop liggen, al dan niet met bv stoelen, maar is dus geen verplichting
je kunt dan bij de kookplaat en koelkast wanneer het hoofdbord is opengeklapt

@OhPeeCee, wat je op de foto / screenshot ziet lijkt een beschermhoes voor het keuken hoofdbord, die ken ik niet en nooit eerder gezien, wij hebben een Kyte-S uit 2018/2019  ::)

Een aantal foto's toegevoegd ter verduidelijking...

OhPeeCee

Hemertje, zijn foto's van de Rick Stein site. De klep is ingepakt in het afsluitdoek van de keuken als deze openstaat, is dat standaard bij de Kyte of ook een optie?

Bij de Cocoon Aero is het wat simpeler. Wij gebruiken de koelkast vaak onderweg, als we een rustpauze nemen. Gekoeld water.

Hemertje

Citaat van: OhPeeCee op augustus 28, 2024, 08:39:13 AM
Hemertje, zijn foto's van de Rick Stein site. De klep is ingepakt in het afsluitdoek van de keuken als deze openstaat, is dat standaard bij de Kyte of ook een optie?

Bij de Cocoon Aero is het wat simpeler. Wij gebruiken de koelkast vaak onderweg, als we een rustpauze nemen. Gekoeld water.

ah zo, er bestaat inderdaad een afsluitdoek die je over de keuken kunt doen wanneer deze openstaat om stof en/of ongedierte te weren, deze is net als alles een optie bij HK
Mrs. Hemertje heeft die dan ook ooit zelf 1 genaaid
het is de eerste keer dat ik zie dat die op deze manier gebruikt wordt, grappig

Hemertje

Citaat van: broekie op augustus 27, 2024, 09:27:59 PM
Hoi,
Heeft er iemand een foto of filmpje van het openen van de keuken van een Kyte s terwijl de Kyte gesloten is? Bv onderweg, zoals dat bij de Aero kan.

@broekie

Is het duidelijk voor je?

broekie

Helemaal duidelijk. Dank voor jullie reacties

Hemertje

Das mooi, vanwaar de vraag eigenlijk?
Je wilt de overstap maken naar een Kyte-S?