Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Aart Kok River Camp of Smitveld Ruebist  (gelezen 8752 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mieke

  • Gast
Re: Aart Kok River Camp of Smitveld Ruebist
« Reactie #15 Gepost op: april 07, 2013, 10:27:44 am »

Proficiat! Ik vind de Spacer een ondergewaardeerde wagen van HK! Tegenwoordig vind je ze eigenlijk supervoordeling op MP! Wij zijn gek op de onze maar het is dan wel geen XL ;) WIj hebben er eentje zonder de zitbankjes wij vonden dan weer de bergruimte onder het bed belangrijker.
Gelogd

benner

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 60
  • Merk: kampeermiddel : Holtkamper Spacer
  • Spacerfan
Re: Aart Kok River Camp of Smitveld Ruebist
« Reactie #16 Gepost op: april 07, 2013, 06:12:35 pm »

Beste Mieke,

Kan mij best voorstellen, want dat schuifbed is leuk maar de bergruimte onder het bed is heel praktisch.
Dit exemplaar was echter een buitenkansje want de VW is door omstandigheden heel weinig gebruikt, het geheel ziet er echt als nieuw uit en sommige delen(vensters/luifels) zijn zelfs nooit gebruikt.
Volgende week gaan wij 'm halen en hopelijk snel een lang weeknd uitproberen.
Hebben jullie trouwens een handleiding van de Spacer?
Zou ik graag een copy van willen hebben, ik wil er gewoon voor betalen uiteraard.
groeten   Maarten
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Aart Kok River Camp of Smitveld Ruebist
« Reactie #17 Gepost op: april 07, 2013, 07:27:24 pm »

Helaas Maarten, wij hebben er ook geen. Moest ik er een hebben zou ik ze je zo inscannen en geven... Ben er ook lang naar op zoek geweest. Ook bij HK zelf geen succes, ze zeggen dat ze dat niet hebben.
Enkele mensen op MP gemaild die er een verkochten in de hoop dat zij me wilde helpen maar ook geen positieve reacties.

Momenteel heb de zoektocht opgegeven. We hebben hem ondertussen al enkele keren opgezet en eigenlijk heb je niet veel instructies nodig, eens je de pak hebt is er eigenlijk niks aan. Veel plezier verder, ik volg je verhalen graag verder en uiteraard kijk ik uit naar je eerste foto's ;)
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal